• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 834 in total
  • Corect, scăderea de aproape 9% pe 2024 se referă la toți cumpărătorii persoane fizice, și probabil reflectă și creșterea prețurilor. Dar că unele mașini luate pe firmă ar fi de fapt ale angajaților, nu am găsit date, însă fiind condiționate de politica firmelor și fiscalitate, datele tot ar fi irelevante. Relevante sunt alegerile oamenilor pe banii lor, necondiționat, iar acolo cota de piață a electricelor stagnează și în Marea Britanie la 10%, acesta fiind cazul lor ”fericit”, că dacă vorbim de exemplu de Germania, e jale.
    Noi detalii despre primul SUV electric Xiaomi: autonomie de 760 de kilometri
  • "Registrations by private buyers in 2024 fell by -8.7% to 746,276 units. The lack of demand in the private sector is reflected in electric vehicle sales. The Society of Motor Manufacturers and Traders (SMMT), which released the figures said one of the major constraints to growth was the “lacklustre demand by private buyers”, with only one in 10 choosing an EV in 2024." Deci în 2024 în Marea Britanie, cota de piață ”mediocră” a electricelor a fost de 10% la persoane fizice, jumătate din totalul de 19,6%. Per total știm, în UE creșterea electricelor a fost de fapt o scădere cu 0,2.
    Noi detalii despre primul SUV electric Xiaomi: autonomie de 760 de kilometri
  • Ce asemănare între discursul agramat al lui Edică miliard (Edikkk) și exagerările lui Eduard, mai să-i confund :) 200 km cu 15 lei înseamnă ori că trotineta electrică ia sub 10 kWh la sută și are contract la Hidroelectrica, ori că are tarif per kWh sub 50 de bani. În condițiile în care o benzinară cu gaz din start e mai ieftină cu minim 12.000 de euro (ca să fiu blând) din start cu ICE ar fi garantați în jur de 200.000 km numai din diferență (8l x 3,75lei)! Cât de ”smart” să fii să te lauzi c-ai dat aproape dublu pe mașină și că faci naveta cu electrica (că dacă nu mai încarci acasă, la curent alternativ costul depășește mersul cu GPL....). Snobul mândru de liniuțe se laudă cu autonomia ieftină din jurul casei......oare își permite un drum mai lung? Asemenea ”lighioane” ne vor strica definitiv percepția asupra ”adopterșilor” care-și sacrifică bugetul ca să curețe aerul și să schimbe Uber-ul cu electrica proprie până la mall...
    Hyundai vrea să-și dubleze vânzările de mașini electrice în Europa, în 2025
  • Kodiaq pleacă de sub 38.000. Kia EV3 la ”vreo 30 de mii” pleacă de fapt tot de la vreo 38.000. Dar să compari Kodiaqul cu EV3 e ca și cum ai compara Tuaregul cu Tezla Y, deși greutatea ar fi aceeași cu versiunea diesel. Oricum, aș vrea să văd și eu electricele alea multe sub 38.000 pe care se găsesc unii să le compare cu vaporul ăsta de 7 locuri. Pentru care ar trebui admirat dacă reușește consum sub 5 în extraurban. Acesta este un exemplu de eficiență PRACTICĂ, nu teorii electrice îngropate în zeci de mii de euro cărora li se topește autonomia greu plătită în ore de încărcare.
    Puterea ursului
  • Am vorbit la general, unde comparând la prețurile românești, 9l GPL cu 32 lei (preț mediu 3,6 lei / l) sună mai convenabil decât 40 lei (16 kWh puși la un preț mediu de 2,5 lei pentru încărcare la curent continuu). Trecând peste posibilele inconveniente legate de prizele din România, asta e o comparație cât de cât obiectivă, excluzând dormitul prin stații de curent alternativ. Că fanii extaziați ai gadgeturilor pe roți consideră doar costul curentului de acasă sau, și mai convenabil, ne minciunesc gratis (adică vorbesc de încărcarea la panouri solare), astea sunt excepții și îi încălzesc doar pe cei în cauză. Comparația costurilor de întreținere poate fi foarte subiectivă, iar eu n-aș vrea să văd cu ce costuri de deplasare și tarife are de luptat un posesor de baterie cu roți din provincie în caz de probleme.
    Șeful Dacia: Sandero primește o versiune electrică în 2027
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău