Cred că suspectul de serviciu în această stare de polarizare excesivă este dependența de rețelele de validare socială.
Bulele la care au aderat de bunăvoie i-au îndopat pe indivizi cu ce le place s-audă. Și-apoi, ca oile s-au hrănit cu aceste ”realități” paralele și le-au confundat cu adevărul, fără să-și mai pună problema să mai ”rumege” orice tâmpenie li se servește.
Una din dovezile cele mai bune e cum s-au încolonat să voteze un zărghit care le-a fost indicat câteva săptămâni înainte de alegerile din noiembrie.
Altă dovadă, rapiditatea cu care ești catalogat ”hater” dacă nu aduci osanale mașinilor cu baterii și îndrăznești să fii sceptic.
De-asta ne trebuie dezbateri constructive, de care nu prea mai avem, și nu certuri sterile în care părțile vehiculează jumătăți de adevăr lansate de unii cu interese, pe care de multe ori nici nu le pricep.
Bostanii autohtoni se crapă doar în tigăi premium, și fac doar crash teste cu SUVoi-ul în decor, pentru că ultimii bani i-au dat pe siglă, n-au mai avut și de anvelope.
Dan, și cu gasoil-ul și cu stocarea energiei electrice s-a făcut de râs și-a arătat gradul de habarnism, dar noi trebuie să facem plecăciuni, el e ”pă Anglia” și automat știe mai bine, pe multiple subiecte.
Când crezi că s-a dat pe comentarii decente dă cu bâta-n baltă (!) să se vadă stropii, de am impresia că se transformă în alter ego-ul trollului frustrat. Sau poate doar postează nelogat....
Producție auto România 2024: Ford 250 mii, Dacia 309 mii.
Vânzări europa 2024:
Ford 426 mii (scădere 17%)
Dacia 578 mii (creștere 3,9%)
Pare că nu e bine, electrollul vrea ca Dacia să producă pe stoc fiare de călcat cu baterii, că poate așa se vor vinde. Oricum, aduce Renault destule Dongfeng-uri, singurele electrice la preț decent.
Deci eu aș zice că Renault face bine cu Dacia, mai bine ai plânge pentru viitorii șomeri de la GîgaFabrica de lângă Berlin.
Îmi plac multe modele Toyota dar pe C-HR nu l-am suferit de la început.
Și da, am oroare în general și de fița asta fără justificare: SUV coupe! Ori e ”utility” ori e coupe elegant și/sau sportiv!
Iar struțo-maimuța asta nu e nici una, nici alta, de teren nu e, iar la peste 4,5 m să aibă doar portbagaj de 415 l e foarte puțin; că tot persistă mitul utilității SUV-urilor, există break-uri mai scurte care sar de 600l portbagaj, ca idee. Apoi să susții că hidoșenia asta călare pe 4 roți de canal s-ar apropia măcar de definiția coupe, e jignirea segmentului.
Și-n plus i-au lipit numele de CH-R deși ei spun că e model nou, ca să fie confuzia perfectă.
Sunt convins că prețul o să fie bomboana pe colivă, pe la 50+ (ca să fiu în ton cu numele modelului).
Ultimele comentarii
856 in total