Ceata lui Pițigoi, dai într-unul țipă alter ego doi, trolleala pe 2 voci continuă.
Deci cei cu GPL n-au bani de benzină dar voi mocangiii de curent vă credeți superiori?
Asta-i altă ghioarlă memorabilă, după ce ai jignit ca un ”dobitoc” (termenul îți aparține) toți est europenii care-și fac vacanțele în Grecia sau Croația cu mașina.
În fond e explicabil, ajunși în vest la plimbat colete sau taximetrie, atâta ați înțeles acolo căpșunarilor, copiați fără discernământ tot ce fac englezii și vă dați și mari cu asta.
GPL este un combustibil cu proprietăți superioare benzinei (inclusiv cifră octanică), care arde mai curat și care prelungește viața motorului în condiții corespunzătoare de funcționare.
”Si încă ceva, să nu mori prost”: alimentarea a 50 l GPL (în mod normal peste 600 km), se face în sub 3 minute. La o oră așteptare pentru electrică, rata eficienței benzinărie:încărcător e cu indulgență 20:1.
În cât timp se-ncarcă o electrică pentru distanțe similare, și care sunt șansele să fie toate încărcătoarele pline (și deci de așteptat minim 30-40 minute) sau să nu fie pe dumul național vreun punct de putere?
Și ca să previn clișeul trollilor: poate nu e nevoie de 600 km autonomie, dar e suficient ca să stai liniștit și să nu deviezi de la rută dacă nu sunt benzinării dese. Aici s-a-nchis, urmează să ne spui superior clișeul cu vacanțele cu avionul, nu ecologistule ipocrit?
Arogantule, n-ai puterea să recunoști minciunile înșirate apoi încerci să-ți ascunzi aberațiile sub un munte de explicații ca diversiune la discuția principală.
Ai zis ”Clio GPL are 170Nm disponibil doar a anumite turații”. FALS
Ți-am arătat că are cuplul aproape de maxim între 2000 și 4000 RPM.
Ce faci după, recunoști că habar n-ai că e turbo? Cum, aberezi pe tema pedalei, de care doar tu ai pomenit în privința cuplului.
De fapt ăsta ți-e rolul, postac trist și mincinos, să înșiri tâmpenii pe lângă subiect, care rămân scrise și pe care există riscul să le creadă cineva dacă nu ți le demontăm: că nu s-ar vinde în vest (deși doar pe insula plouată nu se oferă) sau alte inepții care să vă scoată electrica din groapa comparației cu orice mașină normală.
Scuze celorlalți că am comentat mult, însă minciunile electroll (ului / ilor) trebuie demontate.
Dacă nu e prea greu, caută diagrama lui ECO-G 100. Singurul indiciu pe care ți-l dau e că este un motor TURBO.
Ți-a suflat cineva ceva de cuplu la turații mari dar se aplică la aspirat. ”Cum e posibil sa nu știi atâta lucru???”
Hai că am căutat, să nu rămână un mister minciunile pe care le-ai înșirat:
Clio Generation ECO-G e disponibil la:
1. Renault Franța - 16.900 EUR
2. Renault Italia - 16.900 EUR
3. Renault Polonia ~ 20.000 EUR
E destulă civilizație sau numai suburbia pakistaneză e izvor de înțelepciune? Acolo unde prețul electricei cu subvenții se amortizează doar din plimbat de colete prin Londra...
”Valorosul” expat s-a raportat primul la o zonă sugerând o minciună, nu eu.
Cuplul la ECO-G 100 rămâne apropiat de maxim de la 2000 la peste 4000 de ture, destul pentru cine a condus și altceva decât electrocare.
Altfel, nici o mirare, cifrele false (probabil copiat greșit cuplul, care de fapt e 215 Nm la Renault 5 de 95CP) și atacul la persoană sunt tipice propagandei electrocutate.
Cel ce nu face diferența între 15.000 și 25.000 de mii de euro cu ce nu are treabă?
Încă un lucru comic: să vorbească șoferul de electrică de pedală la fund, păi cu 40 kWh baterie înseamnă că-i e dor să stea ”la cafea” vreo 2 ore.
Ultimele comentarii
883 in total