• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 856 in total
  • Cred că suspectul de serviciu în această stare de polarizare excesivă este dependența de rețelele de validare socială. Bulele la care au aderat de bunăvoie i-au îndopat pe indivizi cu ce le place s-audă. Și-apoi, ca oile s-au hrănit cu aceste ”realități” paralele și le-au confundat cu adevărul, fără să-și mai pună problema să mai ”rumege” orice tâmpenie li se servește. Una din dovezile cele mai bune e cum s-au încolonat să voteze un zărghit care le-a fost indicat câteva săptămâni înainte de alegerile din noiembrie. Altă dovadă, rapiditatea cu care ești catalogat ”hater” dacă nu aduci osanale mașinilor cu baterii și îndrăznești să fii sceptic. De-asta ne trebuie dezbateri constructive, de care nu prea mai avem, și nu certuri sterile în care părțile vehiculează jumătăți de adevăr lansate de unii cu interese, pe care de multe ori nici nu le pricep.
    Donald Trump impune taxe vamale de 25% pentru mașinile fabricate în afara SUA
  • Bostanii autohtoni se crapă doar în tigăi premium, și fac doar crash teste cu SUVoi-ul în decor, pentru că ultimii bani i-au dat pe siglă, n-au mai avut și de anvelope.
    Dacia Sandero rămâne preferata europenilor și în februarie. Citroen C3 pe locul 2
  • Dan, și cu gasoil-ul și cu stocarea energiei electrice s-a făcut de râs și-a arătat gradul de habarnism, dar noi trebuie să facem plecăciuni, el e ”pă Anglia” și automat știe mai bine, pe multiple subiecte. Când crezi că s-a dat pe comentarii decente dă cu bâta-n baltă (!) să se vadă stropii, de am impresia că se transformă în alter ego-ul trollului frustrat. Sau poate doar postează nelogat....
    MG4 primește o nouă generație: design schimbat și dimensiuni mai mari
  • Producție auto România 2024: Ford 250 mii, Dacia 309 mii. Vânzări europa 2024: Ford 426 mii (scădere 17%) Dacia 578 mii (creștere 3,9%) Pare că nu e bine, electrollul vrea ca Dacia să producă pe stoc fiare de călcat cu baterii, că poate așa se vor vinde. Oricum, aduce Renault destule Dongfeng-uri, singurele electrice la preț decent. Deci eu aș zice că Renault face bine cu Dacia, mai bine ai plânge pentru viitorii șomeri de la GîgaFabrica de lângă Berlin.
    Moment istoric: Ford a început să livreze primele mașini electrice fabricate în România
  • Îmi plac multe modele Toyota dar pe C-HR nu l-am suferit de la început. Și da, am oroare în general și de fița asta fără justificare: SUV coupe! Ori e ”utility” ori e coupe elegant și/sau sportiv! Iar struțo-maimuța asta nu e nici una, nici alta, de teren nu e, iar la peste 4,5 m să aibă doar portbagaj de 415 l e foarte puțin; că tot persistă mitul utilității SUV-urilor, există break-uri mai scurte care sar de 600l portbagaj, ca idee. Apoi să susții că hidoșenia asta călare pe 4 roți de canal s-ar apropia măcar de definiția coupe, e jignirea segmentului. Și-n plus i-au lipit numele de CH-R deși ei spun că e model nou, ca să fie confuzia perfectă. Sunt convins că prețul o să fie bomboana pe colivă, pe la 50+ (ca să fiu în ton cu numele modelului).
    Noua Toyota C-HR+: SUV exclusiv electric cu autonomie de 600 km
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău