• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 834 in total
  • Domnul de la Jiu este rugat să nu mai vorbească din auzite de la ”experții” de talcioc. Singurele componente uzate mai repede datorită arderii gazului sunt bujiile, în rest motorul e mai curat și fără depunerile specifice benzinei. Da, se impun operații suplimentare ca schimbarea a 2 filtre de gaz de câteva zeci de lei sau pentru modele mai vechi reglarea jocului tacheților, dar rularea cu un consum de maxim 10% în plus (10% față de consumul normal, adică 10l / 100km doar dacă pe benzină este 9l / 100km). Deci cu toate teoriile eficienței energetice lăudând ba diesel ba electrică, practic rezultă că GPL este soluția cea mai eficientă economic și la rulare și la costuri de întreținere.
    Șeful Dacia: Sandero primește o versiune electrică în 2027
  • Iar vine electrollul și-mparte media anuală de km la ce vrea el ca să rezulte electrica utilă. Și cel ce face 230 km săptămânal, și cel ce face 1000 km lunar, și cel ce face 50 în zi de lucru, cam toți totalizează 12.000 anual. Exact ID7 acoperă nevoile europenilor, în varianta Pro S la preț de Alpine A110 sau Porsche Boxster. În loc să-mparți aiurea media anuală la câte drumuri NU știi că face un european, nu mai bine calculezi câte sute de mii de km face gratis (comparativ cu un client de IDT Pro S) un european care alege la puțin peste 40.000 un Peugeot 508, un Citroen C5X sau un Toyota Camry hibrid? Și asta fără constrângerile și neplăcerile unui drum lung neplanificat...
    Volkswagen ID.7 a mers 941 de kilometri cu o singură încărcare
  • Presupunerea mă onorează, dar nu e cazul, doar am pus uneori întrebări din interes unor persoane mai avizate. Dacă un 1.5 dCi euro 6 în 4 cilindri a fost proiectat să încapă sub capota Dusterului 2, nu știu dacă un 1.6 dCi ar fi ușor de acomodat, cu minim de proiectare, la caroseria ușor redusă (după umila-mi părere) a noului Duster. Aspiratul 1.6 MPI al variantei hibride sigur e mai simplu, fără turbină, EGR, pompă de presiune și poate alte sisteme auxiliare pe care turbodieselul le necesită. Probabil la limită s-ar fi putut adapta, dar aici intervin și normele actuale și viitoare în care trebuie să se încadreze producătorul, și asta nu pentru un an doi ci pentru durata normată de viață a modelului. Deci pentru aceste motive cumulate au considerat că nu merită, altfel puneau în continuare măcar dieselul de 115 CP.
    Noua Dacia Duster va primi tracțiune integrală cu punte spate electrificată
  • Nici nu știu dacă are loc 1.6 dCi sub capota noului Duster darămite 2.0 dCi, în plus costurile de adaptare ale acestor agregate la caroseria dispusă la motoare mai mici ar fi împins și mai sus prețurile, de parcă oricum cârcoteala ”Dacie de 30.000 de euro” nu s-ar auzi destul despre Bigster. Altuia nu-i convine că Duster 3 facelift va avea și automată și 4x4, el voia din prima. Nu contează că trebuie oarece proiectare, aceata necesită timp, că sunt motoare de generația mai nouă, nu el vrea din prima. Și evident ieftin, că așa l-a obișnuit Dacia......nu contează miile de euro distanță la care e concurența. Genul de pretențios care o vrea și frumoasă și devreme-acasă și cu zestre și se duce apoi la prima nemțoaică rodată un pic pe-afară..... Mare ți-e grădina, Doamne și mulți au sărit gardul ... la protest!
    Noua Dacia Duster va primi tracțiune integrală cu punte spate electrificată
  • ”One of the major constraints to growth, however, has been lacklustre demand by private buyers, with only one in 10 choosing an EV in 2024. Petrol remained the most popular powertrain among these buyers, commanding 61.0% of demand, with hybrid electric vehicles (HEVs) in second place (16.0%). Conversely, around 64,000 more BEVs were registered by businesses and fleets than a year ago, with such vehicles representing a quarter (25.4%) of those segments’ registrations and demonstrating the effectiveness of the compelling tax incentives afforded non-private buyers.” Deci electrice pentru flote din cauza taxelor, nu pentru că ar convinge altfel. În plus, cu toate vânzările flotelor din Marea Britanie, la 11 luni totalul e tot pe minus: EU + EFTA + UK -1.4% Vedem în curând și pe tot anul.
    Germania: vânzările de electrice au scăzut cu peste 27% în primul an fără subvenții
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău