• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 881 in total
  • Matei, când motoarele pe combustie sunt amendate și paleta de oferte afectată artificial, cum se mai verifică preferințele cumpărătorilor? Ar fi o mare ipocrizie să ignorăm elefantul din cameră, este evident că opțiunile ICE scad pe zi ce trece din ofertă, începând cu diesel. Nu știm cât de mult ”iubesc” cei ce iau hibride aceste variante, probabil pentru mulți este un compromis prudent în lipsa unui diesel.
    În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa
  • Da lătrăule, ministra USR e de vină pentru catastrofa bugetară lăsată de mistrețul fără BAC din Buzău. A zis doamna, cu fondurile limitate pe care le au vor încerca să termine proiecte începute și de impact mai mare. După mintea ta cu un buget cârpit e mai important să aibă sate întregi apă și canalizare sau sau să primească niște orășeni care-și permit mașini noi o subvenție de la 2000 euro în sus? Într-o țară normală acciza la carburant ar fi folosită pentru ieftinirea surselor de energie curate (capacități de producție a energiei electrice regenerabile sau carburant sintetic din deșeuri, gen etanol). Și dacă vor să susțină achiziționarea de vehicule cu emisii scăzute, pot reduce TVA pentru cele produse în România. Astea mi se par măsuri de bun simț, însă greu de aplicat având la putere pentru a bloca reformele FIX partidul corupt care ne-a adus în situația grea actuală.
    Programul Rabla 2026 ar putea fi anulat
  • Pertinent, ”voi” n-ați lăudat niciodată vreo ”dacie”, și-am tot zis din auzite: primele erau ieftine dar stricăcioase, apoi n-au avut ce-aveau skodele și-acuma că au tot ce e pe Renault sunt prea scumpe. Sau nu-s făcute pe de-a-ntregul (că piese au și din România) aici la noi. E drept, fiecare cu părerea lui, dar cei ce-și permit ceva mai bun nu cred că se-mpiedică mereu de cele mai ieftine mașini noi și nu le caută mereu nod în papură cu oftica asta, de parcă Dacia le concurează sh-urile preferate.
    Dacia Sandero rămâne preferata europenilor după 10 luni
  • E adevărat că Renault Tanger a depășit ca număr de vehicule produse uzina Mioveni și că producția depind de CKD-urile din România. DAR: - producția Renault din Maroc se bazează pe două fabrici: RTM Tanger și Somaca din Casablanca; - modelele produse în Maroc nu sunt exclusiv Dacia: se fac Renault Express, Express Van, Dacia Jogger, Dacia Sandero / Renault Kardian, plus Mobilize Duo, Bento, Dacia Logan; - NU se compară cu subvenția României pentru hala Motor Mioveni avantajele uriașe pe care le au în Maroc cei de la Renault: taxe vamale 0 către UE, infrastructură dedicată pentru fabrica din Tanger (cale ferată care o leagă de cel mai mare port mediteraneean, construit special), plus o școală pentru instruirea viitorilor angajați în industria auto. În plus, trebuie știut că fabricile din interiorul grupului concurează pentru producerea viitoarelor modele, și mult timp uzina Mioveni a fost cea mai competitivă. Așa că nu e anormal ca modele Dacia să fie produse în Maroc, deocamdată zic să fim bucuroși că acelea mai scumpe se fac în România, iar ceea ce depășește capacitatea de la Mioveni sunt lăsate marocanilor. La fel au fost produse Megane sau Fluence la Bursa în Turcia, iar acum Clio sau Duster. Sau cum se vor face la Novo Mesto Slovenia noile Twingo și Spring (sau cum i-or zice noului model de l-au tot anunțat).
    Dacia vrea să reducă producția de mașini la uzina din Mioveni, din 2026
  • Poate îți revizuiești epitetele după ce te documentezi un pic măcar despre Renault Sport și Alpine. În plus, nu știu dac-ai remarcat ce scrie-n url, e echivalentul la ”piața auto”. ”Pentru tuning” de gioarse și opinii hauriste e ceva mai la vale, pentru ”îndrăgostiți” de nemțoaice premium cu prețuri de patru cifre. Și nu, nu e valoros cel ce vrea să se asocieze cu (singurele) 3 mărci tari de care a auzit (în sat) că sunt ”top” sau face glume (auzite) disprețuitoare despre modelele mai ieftine, cel mai câștigat e cel ce învață ceva util de la orice model, de la Trabant la monopost F1.
    Evoluția rombului
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău