• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 856 in total
  • E un lucru mult întârziat dar excelent că se reabilitează în sfârșit faimosul (în sens negativ) DN7D - acum DJ703H. Pentru tranzit dinspre București și Pitești către Sibiu e mai scurt cu aproape 20 km ca varianta pe la Călimănești și-n plus sunt evitate riscurile de ambuteiaj de pe parcursul văii Oltului ieșind la Câineni, de unde mai sunt doar 20 km de defileu. Sper ca autoritățile argeșene să se ocupe de capătul din curtea lor, nu de alta dar pe traversarea Poiana - Sălătrucu era cea mai accidentată din tot drumul când am trecut ultima dată.
    A început modernizarea celui mai vechi drum din țară. Variantă la Valea Oltului
  • E singura valoare prezentată în articol, dacă estimam capacitatea netă față de 78,4 kWh, atunci consumul clamat se ducea și mai jos înspre ridicol. În condițiile în care consumul real al unei trotinete ca DongFeng Spring e peste 14 kWh, tot eu sunt tendențios dacă nu cred consumuri de o cifră pentru o mașină ca Tesla 3?
    Versiune nouă pentru Tesla Model 3: autonomie de 830 kilometri
  • Dacă ar fi să luăm de bună autonomia clamată ar reieși un consum de 9,44 kWh, asta în raport cu brutul bateriei! Real, consumul mediu raportat de utilizatori pe cunoscutul site german pentru acest model e peste 18 kWh. În condițiile în care abaterea de la declarația chinezilor e 100% (!), n-ar fi normal să considerăm titlul articolului ca fiind clickbait, iar autonomia clamată mincinoasă de-a dreptul?
    Versiune nouă pentru Tesla Model 3: autonomie de 830 kilometri
  • ”Un Big Duster trece de 31 de mii de euro fuul hybrid” Prețuri de listă de la reprezentanță! Discounturi de pe vânzări.dacia sau obținute individual nu le pun dar se pot adăuga. Duster Expression hibrid 140 - 25.400 euro Bigster Expression hibrid 155 - 27.900 euro Oricine poate fi subiectiv în ce privește forma și materialele (care sunt DE CALITATE nu calitative, sau măcar [din punct de vedere] calitativ mai bune), dar când vorbim de caracteristici tehnice sau prețuri e bine să fim exacți și corecți. Evident, fiecare face ce vrea cu banii lui, dar să recunoască motivele, nu să ne dea scuze inventate.
    Cireașa de pe tort
  • Păi sunt ”sensibiloși” fix la ce zic ei că n-are Dacia, altfel și-ar lua toți mașini noi. Iar cei ce-și permit și vor mai mult nu cârâie la Dacia nonstop. Plasticele sunt tari și rezistente la interior ca să poată fi vândut și Bigster Esențial cu 23.000 euro și Bigster Expression hibrid cu 27.900 euro. Am eu o bănuială, clienții Dacia apreciază fiabilitatea, robustețea, practicitatea și exploatarea ieftină și facilă. Cine vrea să se arunce la poleiala dotărilor extravagante și să testeze rețeaua service a chinezăriilor în caz de reparații, n-are decât. Iar cine vrea să se frece de bord și portiere prin spatele unei benzinării la care pune de 50 de lei, are variante SH full-piele cu iz de dos nemțesc, inclus gratis. Oferta rabla din Vitan e singura încă valabilă!
    Apogeul Dacia
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău