• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 834 in total
  • Nu vreau să comentez ce și cât merită, deși nu văd unde e minciuna câtă vreme părerea posesorilor în general e foarte bună, mai ales în lumea civilizată. Pe mine mă deranjează altă minciună, când cineva își dă cu părerea la general și spune ”modelul depășește lejer(!) 30k Euro” când de fapt Bigster pleacă de la 23.000 euro preț de listă cu toate taxele incluse. Așa oricine poate să spună mai corect ”modelul configurat de mine sare de 30.000”, apoi să-și ia pretențiile la spinare și să le verse în fața unui sh premium la care să nu mai strâmbe din nas.
    Noi rezultate la testele de impact Euro NCAP: 3 stele pentru Dacia Bigster
  • Pentru o perspectivă mai bună și înțelegere: ”Șeful Dacia, care înainte de a prelua conducerea mărcii românești a condus diferite divizii de activitate ale Renault Group, dar și Nissan SUA, spune că Dacia „nu vânează stele EuroNCAP”, ci se asigură să echipeze mașinile cu tehnologiile și dotările esențiale. El a amintit că modelul Jogger a fost depunctat și a primit doar o stea doar pentru că nu a montat alerte de centură pentru al treilea rând de scaune.” https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/seful-dacia-discuta-despre-stelele-euroncap-daca-iei-o-masina-second-hand-de-5-ani-va-avea-zero-stele-in-ziua-de-azi-22037983?utm_source=Profit&utm_medium=Click%2BCitesteSi&utm_campaign=CitesteSi%2Bprofit
    Noi rezultate la testele de impact Euro NCAP: 3 stele pentru Dacia Bigster
  • La prețul și dimensiunile astea ”it is what it is”. Și cine crede că sunt variante mai bune să ne lumineze, să nu ”fugem de dezbatere”.
    Noi rezultate la testele de impact Euro NCAP: 3 stele pentru Dacia Bigster
  • Poate nu tot AfD-ul care zboară se și mănâncă și poate sunt și jurnaliști fritzi care să informeze Zeiss. ”The Ford Cologne Electric Vehicle Centre has an annual production capacity of 250,000 vehicles and currently makes an electric versions of the Explorer SUV and Capri.” https://www.automotivelogistics.media/electric-vehicles/ford-cuts-hours-at-cologne-plant-as-ev-demand-plummets/46381.article ”Volume production of the the Ford Puma Gen-E, E-Tourneo Courier, and E-Transit Courier has officially begun at the joint-venture Ford Otosan Craiova Assembly plant in Romania” https://fordauthority.com/2025/03/ford-puma-gen-e-electric-vans-enter-mass-production/
    Craiova electrificată
  • Ipocrit ești tu cazangiule, de ce la alte mărci poți să te uiți și la mașini rulate, considerând doar starea lor tehnică, iar daciile trebuie să fie musai noi? Pare că-ți dai în fapt prejudecățile de radio șanț Vitan Bârzești.
    Dacia Sandero, locul 1 în Europa și în luna martie
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău