Primele imagini cu versiunea europeană a lui Kia Stinger facelift: GT-ul producătorului asiatic va fi disponibil doar cu motorul V6

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 30.09.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kia a publicat primele imagini cu versiunea europeană a lui Stinger facelift. Pe Bătrânul Continent, GT-ul asiatic va fi disponibil doar cu motorul V6 de 3.3 litri cu 370 de cai putere.

La începutul lunii august, Kia a publicat primele imagini și informații referitoare la Stinger facelift. Modelul producătorului asiatic va miza pe câteva noutăți estetice și pe o serie de îmbunătățiri pentru interior. Ulterior, Kia a oferit și o serie de informații referitoare la motorizările disponibile pe Stinger facelift.

Acum, constructorul sud-coreean a publicat primele imagini și informațiile referitoare la versiunea europeană a lui Stinger facelift. Conform reprezentanților Kia, modelul va fi disponibil pe Bătrânul Continent doar cu propulsorul V6 de 3.3 litri. La fel ca până acum, motorul dezvoltă 370 de cai putere la 6.000 rpm și 510 Nm între 1.300 și 4.500 rpm. În momentul prezentării, oficialii Kia au menționat că această variantă va fi oferită și cu un sistem nou de evacuare (crește puterea totală la 373 de cai), însă pe piața din Europa nu va fi disponibil nici opțional.

Motorul V6 va fi cuplat la o cutie automată cu opt trepte și la un sistem de tracțiune integrală.

Pe alte piețe, Stinger facelift va putea fi comandat fie cu un motor pe benzină de 2.0 litri, fie cu unul de 2.5 litri. Unitatea diesel de 2.2 litri dispare complet din ofertă.

Versiunea europeană Stinger facelift va fi echipată cu jante din aliaj cu diametrul de 19 inch și va putea fi comandată, în premieră, în nuanța de caroserie Ascot Green.

Pentru interior, asiaticii vin cu accesorii noi, cu materiale mai bune și cu o tapițerie din Nappa. De asemenea, versiunea europeană a lui Stinger va fi echipată cu un ecran tactil central cu diagonala de 10.25 inch. Sistemul de infotainment permite conectarea simultană a două dispozitive și dispune și de o funcție split-screen. Standard, Kia oferă conexiune Apple CarPlay și Android Auto. Instrumentarul de bord este disponibil într-o variantă mixtă (digital cu ecran de 7 inch + analog).

Odată cu aceste actualizări, Stinger facelift va fi oferit și cu o serie de sisteme de siguranță și asistare noi. Pe lista tehnologiilor disponibile, asiaticii au trecut următoarele: Remote Engine Start, Forward Collision-Avoidance Assist, Lane Keeping Assist, Blind-Spot Collision-Avoidance Assist, Blind-Spot Collision Warning, Safe Exit Warning și Rear Occupant Alert.

Pachetul Highway Driving Assist acționează ca un cruise control inteligent capabil să controleze direcția, accelerația și sistemul de frânare.

Lansarea comercială în Europa va avea loc începând cu al patrulea trimestru al anului curent.

Comentarii (22)

  • Daca nu e Bmw/Mercedes/Audi,se aud greierii cantand la comentarii.
    8 8
  • @ Tatraurs, păi ce ar mai fi de comentat? :)))
    Arată bestial, iar sunetul ăla de V6 cred că face toți banii...
    6 4
  • @Tatraurs
    Din pacate asa e. Desi produsele Kia sunt excelente din puct de vedere calitate/pret.
    Au mai incercat si alti producatori sa atace segmentul asta dominat de marcile germane fara succes. Stinger este un produs excelent dar nu stiu daca va reusi sa schimbe ceva in perceptia majoritatii.
    6 5
  • Alexail
    Cea mai proasta decizie pe care puteau sa o ia pentru piata din europa. Avand in vedere lipsa unei motorizari plug-in hybrid, singura lor sansa sa vanda modelul pe piata din europa era sa ofere o motorizare de 2.0 litri diesel, nu 2.2 iar pentru cea de 2.0 benzina sa ofere posibilitatea de 4x4, care nu era disponibila pe versiunea pre-facelift.
    9 1
  • @Tatraurs

    Ei lasa ca la unele stiri cu Bmw doar tu comentezi :).

    Stinger este un model reusit, dar nereusit la vanzari cam peste tot, stiu ca turma este de vina, dar cu motor de 3.3 in Europa sunt putini care se incumeta.
    15 0
  • ciudat, ma asteptam ca in europa sa vina doar cu motorul de 2.5L
    6 0
  • @dan_grc: Nu te-ai obisnuit deja? TatraUrss e hater pur-sange de germane, orice discutie cu el se duce in directia ca nemtii sunt banditi si masinile lor sunt cele mai proaste.

    Explicatia cum ca de ce nemtii domina segmentul asta si altii nu, este prin felul constructiv adaptat in principal Germaniei: Mercedes, Audi si BMW fac masini capabile sa bata Germania pe Autobahn cap-coada la viteza max permisa tehnic, zi de zi, fara sa crape. Cand va mai exista si alt constructor capabil sa produca asa ceva, atunci va fi recunoscut global egalul celor 3, nici macar Lexus nu e la nivelul ala, desi ca pret este. Sa aduci vorba de Kia in ecuatia asta, fie chiar si una cu 370 cp, este o gluma nesarata.
    8 11
  • @cucu, hai să nu exagerăm. Treaba asta cu vestita fiabilitate nemțească nu prea mai e de actualitate, sunt povești nemuritoare. Mai sunt și alții pe planeta asta care produc mașini. Și culmea, ca să vezi ironie, cu garanții de 7 ani, și alte chestii cel puțin la fel de fiabile.
    Ah, uitasem... și fara mănăreli la softul de emisii.
    11 7
  • @mai cuculete,domina piata prin marketing ajutati de fraierii care inca mai pun botul la mitul masinii germane. Daca ai avea decenta sa arunci un ochi pe-o lista de preturi si optiuni,ai vedea clar ca sunt mult prea scumpe pentru ce ofera iar la fiabitate stau execrabil(mult sub Dacia). "Mercedes, Audi si BMW fac masini capabile sa bata Germania pe Autobahn cap-coada la viteza max permisa tehnic" da,limitate toate la 250km/h ca doar n-or fi Honda Civic type R sa prinda 280 pe bune :))
    8 11
  • bla bla
    cuculet Masinile asiatice in special Lexus sunt mai mult decat capabil sa faca ce aberezi tu acolo. Lexus este in topul fiabilitatii de peste 10 ani.
    6 7
  • bla bla
    *capabile
    5 5
  • Cu toatea acestea, banuiesc ca nu detii o Dacia, nu ? Ca doar este fiabila.

    Mercedes, Bmw, Audi nu sunt mai scumpe ca Volvo, Jaguar, Lexus, la modele si dotari echivalente, iar la fiabilitate doar Lexus sta bine, Jaguar si Volvo sunt sub nemtoaice.

    Limitarile se pot scoate fara probleme :).
    16 1
  • @dan_grec. Am detinut de mult,acum nu.Jaguar face motoarele si sasiul cu Bmw-ul,au parteneriat de ani de zile,nu ma mira ca nu sunt fiabile.Volvo sunt slabe rau de 10 ani incoace la fiabilitate,ca nemtoaicele,nici mai bune dar nici mai slabe(ce cedeaza pe ele,turbine,injectoare,au producatori europeni,aceeasi de la triada)..
    4 9
  • @ds: garantia aia de 7 ani e doar o poveste de marketing; citeste un contract de garantie de la Hyundai_Kia si vei intelege mai clar ce iti garanteaza si ce excluderi sunt. Eu stiu bine ce vorbesc, pentru ca am si o Kia in familie. Nu le iau neaparat partea nemtilor, pentru ca nici nu am o germana, eu personal am un Renault de care sunt foarte multumit, dar nu pot sa nu le recunosc performantele.

    @Urss: hatereala de pusti de 12 ani, dovedesti in continuare ca nu pricepi nimic. Limitarea aia, din electronica, e o conventie care a intrat in vigoare cu multi ani in urma intre producatorii germani, pentru a nu escalada razboiul puterilor si al vitezelor, a fost ca un pact de limitare a inarmarii. Civic Type R e o masina senzationala, poate cel mai bun hot-hatch, care merita tot respectul, dar daca dai jos ochelarii de cal, gasesti masini la fel de impresionante si la producatorii europeni. Ca n-ai tu bani sa le cumperi nu inseamna ca sunt masinile proaste sau ca nu merita nu stiu ce optionale. Habar nu ai structura de cost a unei masini, pe ca baza o evaluezi tu ca scumpa sau ieftina? Habar nu ai criteriile care se iau in calcul la studii de fiabilitate, pe ce baza le evaluezi tu ca fiabile sau nefiabile? Intrebari retorice oricum, nu ma astept sa spui ceva logic, doar clantaneala de parerist pafarist.
    9 7
  • @cuculete. Pot evalua o masina ca nefiabila pe baza faptului ca a plecat pe platforma de 6 ori? E ok,am dreptul asta? Ce parere ai,cum ma sfatuiesti? Crezi ca m-am trezit vorbind aiurea-n tramvai sa le injur fara sa le detin si sa aflu pe pielea mea (si familia,rudele,prietenii) ce mizerii scumpe si proaste scot nemtii?Itindoresc sa schimbi din banii tai motoare si cutii la masini care n-au fost ieftine deloc si apoi sa vii sa-mi tii tu mie teorii cu "hatereala de pustan de 12 ani" haisictir
    6 8
  • @ cucu
    Vorbesc in cunoștință de cauză tocmai pentru că și eu am o Kia în familie. Crezi cumva că alte firme îți asigură garanție pe excluderile de la kia? Mă îndoiesc profund! Excluderile din garanții sunt peste tot la fel, la toate mărcile, întocmai ca la excluderile de la asigurări. Doar nu te aștepți ca bmw &co. să-ți asigure garanție pe ceva ce la kia, să zicem, ai avea excludere. Am vazut... Au mers cu seriozitatea pană acolo încat au masluit softurile. Și ai pretenții sa-ți dea garanții solide.
    7 7
  • Ps Audi/Bmw ,masinile care au cerut bani multi inclusiv in garantie,la audi pompa de ulei rupta n-a facut obiectul garantiei ca putea fi incadrata folosinta necorespunzatoare.A,si sa nu ma apuc sa vb de serviciile lor postvanzare ca mi se face rau.
    4 5
  • Asta e frumusetea internetului, poti zice orice fara sa trebuiasca sa prezinti vreo dovada sau ceva verificabil. Cica a avut Urss-ul Audi, el care tot ne batea la cap cu Cielo si Lada. Fraier sunt eu ca pierd vremea cu pustani care nu au nimic de facut.

    ds: Crezi cumva că alte firme îți asigură garanție pe excluderile de la kia?
    @ds:
    amesteci niste lucruri. Garantia aia de 7 ani de la Kia nu acopera mai multe decat garantia de 2 ani la un producator european, asta e esenta care trebuie retinuta, daca nu vrei sau nu ai timp sa citesti contractul. Eu nu am zis vreodata ca europeanul iti asigura mai multe decat coreanul, ci doar ca garantia promovata ca tool de markenting de coreeni nu acopera in esenta mai mult decat standardul din industrie.
    7 9
  • @cucule,ce dracu dom'le,tu esti intreg la minte,serios?Ce cielo,ce lada visezi? Cand si unde am zis ceva de ele?Au fost masini ok pentru vremea lor dar niciodata n-am zis ceva de ele.Imi pare rau ca m-am obosit sa-ti raspund si nu inteleg de ce te agiti atat,ce dovada vrei sa-ti prezint sa o poti verifica?Daca esti din Bucuresti pot sa te chem la o bere si sa iti arat "dovada".Asta e frumusetea internetului,sa poti sa te plangi(inca) de ceva si sa nu-ti fie cenzurata parerea,te porti de parca iti mananci painea de la nemti,cum tu le iubesti si le ridici in slavi gunoaiele de masini extrascumpe pebtru ce ofera,asa sunt altii care nu mai dau doi bani pe ele si nu se mai lasa fraieriti de marketingul lor. PsGarantia o gluma proasta la majoritatea marcilor din Romania.
    7 7
  • Băieți, dacă vă mai certați, eu plec. La lucru.
    :))
    6 0
  • Nu am inteles si n-o sa inteleg niciodata de unde si de ce comparatia asta permanenta cu nemtoaicele - acestea fiind din ce in ce mai des "blamate" pentru ca-s mai vandute, si-s destul de vandute nu doar in Romania, insa si-n Europa, pe piata asiatica si cred ca au vanzari decente si pe cea americana. Pana la urma, nu cred ca se vand (doar) pentru ca sunt proaste si ca-n orice democratie, fiecare isi alege ce vrea, asa ca daca acestea sunt (mai) vandute, cu siguranta exista si un motiv pentru asta, indiferent care ar fi acela, fie el si marketingul. Eu nu-s fanboy, desi sunt la al doilea VW, l-am luat si pe acesta pentru ca am fost foarte multumit de primul. Daca aveam o asiatica, frantuzoaica sau orice altceva si eram multumit, sunt convins ca a2a masina ar fi fost aceeasi marca, daca nu chiar acelasi model. Din pacate, e un trend ciudat, sunt din ce in ce mai multi (sau numarul lor e acelasi, dar simt nevoia sa se manifeste) oameni au o problema cu vanzarea masinilor nemtesti, iar eu nu inteleg de unde pornirea asta impotriva lor, pentru ca pana la urma, nimeni nu cere bani sa si le cumpere, e problema oamenilor pe ce-si cheltuie banii munciti, iar daca exista o majoritate cu o anumita alegere, nu inteleg cu ce-i deranjeaza asta pe fanii altor masini, care, cu siguranta sunt si ele cat se poate de ok, decente si uneori la preturi mai accesibile decat altele din aceeasi clasa/categorie din grupurile nemtesti. Chiar nu pot intelege bisericuta asta anti-nemtoaice, ca nu-i nimic de castigat din asta, fiecare isi cheltuieste banii pe ce considera ca merita si asa este normal si natural sa se intample. Dincolo de asta, titlul spune "Primele imagini cu versiunea europeană a lui Kia Stinger facelift: GT-ul producătorului asiatic va fi disponibil doar cu motorul V6", deci de ce vorbim (si) despre nemtoaice ?! In fine, evident ca fiecare vorbeste despre ce doreste, ca-ntr-o democratie, ca tot aminteam mai devreme, dar simteam nevoia sa-mi manifest curiozitatea sau mirarea legata de tot mai des intalnita comparatie "versus nemtoaice", care, din punctul meu de vedere, chiar nu-si are locul, sau cel putin, nu atat de des, ci doar acolo unde e vorba exclusiv de teste sau comparatii tehnice intre modele.
    Despre Kia Stinger facelift, arata bine, insa motorizarea va trage vanzarile din Romania in jos, din punctul meu de vedere.
    7 1
  • Vaaaai ce bine arata. Vaaaai ce performante are! Baaah, da' nu se vinde. Pe nici o piata. Astia care o lauda si-o ridica in slavi n-au bani de ea. Astia care au bani de ea isi iau altceva. Ce mister frate !!! Sa te dai cu capul de pereti si nu intelegi de ce asa masina reusita e un dezastru la vanzari. Si ce culoare faina are. Exact ca un Mercedes / BMW / Audi, etc.

    La fel si genesis prin America de Nord. Le lauda toti youtuber-ii de li se usuca gura, dar pe strada mai deloc. De ce? Nu stie nimeni sa raspunda. Toate laudele suna a gol si teribil de fals, ca intr-o oala in care incerci sa faci vocalize dar de fapt esti total afon la muzica. Pe urma mai vezi cate una pe strada, si cumva, de la distanta ti se pare ca ala care si-a luat-o are moaca de looser. Greu de explicat. Stie si el ca a facut o greseala, dar acum, cand vede reactia publicului e prea tarziu. S-o vanda sa scape de ea e spre imposibil, fara sa piarda niste sume de la care sa-i vina rau. Si-atunci ce sa faca? Isi inghite greata, trage aer in piept si incearca sa-i mai dea cate o blana. Si surpriza! Nu-l ia nimeni in seama. Daca mai face prostia sa apara pe vreun un circuit, la o liniuta, pe masurate, puf. A doua zi rade tot internetul de el si ajunge vedeta la failarmy. Iar aia care o laudau, si-au luat banii pe vizualizari si s-au facut nevazuti. Ce nesimtiti.

    Si el, ce sa faca? Are stinger, s-a intepat de data asta. Intrebarea este daca a invatat ceva din toata aventura, sau data viitoare, iar o sa se uite in gura laudacilor pe internet? Suspansul ramane ... va urma ...
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru