• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Marian.Nedelcu

  • Membru din 19.02.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 163 in total
  • Interesanta Kia Optima de geNeratie noua. Multe lucruri nu observ sa se fi schimbat, doar putin la exterior si putin la interior. I-au mai crescut calitatea interioara din cate se vede. Bordul este finisat in piele cu cusatura dubla, dar nu la fel de calitativ precum Mazda 6 ( poate doar pielea Nappa sa recupereze ) .La Mazda 6 facelift, zonele care au piele cu cusatura sunt omniprezente peste tot. In materie de motoare, se pare ca isi face aparitia si motorul e 1.6 turbo de 180 cp, un motor destul de performant daca stam sa calculam puterea litrica, demn de performante pe care concurenta ( chiar si cea premium 0 nu le poate atinge. Am tot observat mai sus, si in repetate randuri, ca se face obsesie la ''aceleratie'' . Oameni bun, performantele unei masini nu se rezuma doar la acceleratie, in plus asa cum a spus si userul @Blower0 nu este o masina gandita pt Drag Racing. Performantele se rezuma si la dinamica masini, greutate, aerodinamica, si evident rapiditatea cu care cutia (in cazul lui 2.0 e automata ) schimba rapoartele. Voi da cateva exemple , si voi viza strict subiectul care a fost pus in discutie mai sus ( faza cu acceleratiile ) 1. Cel mai performant motor de pe Passat e 2.0 TDI 240 Cp, si face 0-100 in 6,1. Asadar cu 0,2 sec mai lent ca Bmw 320i 245 cp benzina , deci la Passat avem un motor diesel adica cu mod de functionare diferit, adica mai lent ( oricine stie ca daca vrei sportivitate alegi benzinar ) , plus greutatea lui Passat mai mare mare fata de Optima si dar cam la nivel de 320i , iar DSG-ul e o cutie mai grea fata de noua cutie cu dublu ambreiaj de la Kia, si plus de asta DSG schimba in 1100 ms si 800 ms in retrogradare, dar cu toate asta face 6,1 sec. Cutia automata de la BMW schimba in 250ms (150ms for 1st to 2nd ) si cu toate astea face 5,9 sec. Acum Kia Optima fiind mai usoara fata de cele doua, cu 30CP in plus si cu o cutie care schimba mult mai rapid rapoartele, cam in 180ms ( 125ms for 1st to 2nd), nu ar fi deloc surprinzator sa obtina un timp mai scurt la acceleratie decat 320i, cam 5- 5,2 sec +/- . Sfatul meu, draci ''meseriasi'', faceti o favoare cititorilor care posibil sunt multi care intra doar sa se ''delecteze'' cu parerile userilor, nu mai induceti in eroare, procesati informatii cu privire la date tehnice amanuntite. Raport compresie, greutate, raportul aerodinamic, raportul putere greutate, raportul cuplu greutate, timpul schimbarii rapoartelor fiecarei cutii automate , etc .Fiti baieti destepti, doar la tehnica va pricepeti foarte bine deodata ce stati ore in sir pe sub Moskwicz.
    Kia Optima: noua generaţie a debutat oficial cu un design nou şi un motor turbo de 180 de cai putere
  • Multa valma pe aici. Tocmai m-am intors din concediu, si abia de mai am loc sa comentez. Nota 10+ pt acest test-drive. Am mai spus-o si o mai spun si in acest rand, Mazda 6 este o masina geniala , doar ca tinde sa fie putin ignorata din cauza prostiei omenesti si a gandirii seci a anumitor meseriasi ( posibili proprietari de Moskwicz ).O masina bine facuta, solida, dar si deosebit de frumoasa, cu o alura sportiva si cu iz premium la interior. Ai parte de o gramada de loc in fata si un spatiu impresionant la nivelul picioarelor pentru pasagerii din spate. Mai mult nu comentez ! Si acum in ceea ce priveste ''arta pur artistica'' a posesorilor de Moskvicz in materie de devalorizare, am sa le arat cateva modele puse la vanzare : http://olx.ro/oferta/mazda-6-2-2d-175cp-2014-ID3vYux.html#f3782f138d http://olx.ro/oferta/vand-mazda-6-revolution-plus-extra-full-2-2skyactive-biturbo-175-cp-ID38Z5p.html#1526add5bb Masinile au in medie 30 de mii km rulati, nu vad acea depreciere de 50% de care se vb mai sus ? As fi vrut eu sa coste 15 mii , dar din pacate nu e. In ceea ce priveste alte piete, e normal ca in Norvegia, Germania, Polonia, etc ca masinile SH sa fie mai ieftine. Acolo nu doar Mazda 6 este, ci marea majoritate, si asta fiindca TVA-ul este si el mult mai mic fata de RO, si alti factori care influenteaza preturile. Dar ar fi mult mai interesant un link din partea celor care striga in gura mare .
    Asasinul din umbră
  • Se pare ca europenii nu mai au chef de munca.Daca acum 20 de ani Pirelli era jucator important pe piata anvelopelor in ultima vreme au ajuns sa fie reprezentativi doar prin denumire si vanzari de pe urma denumirii.Globalizarea are partea ei de responsabilitate dar atentie mare la China care cumpara branduri de renume pe banda rulanta.Volvo,Philips acum Pirelli.Din ce in ce mai greu gasesti un produs fabricat in tara de origine la standardele impuse de brand odata cu aparitia sa.Foamea dupa profit a distrus multe branduri.Personal folosesc anvelope Nokian de multi ani si am avut si dezamagiri,curios numai cu cele fabricate in Rusia .Finlanda inca repecta niste norme de calitate mai inalte.Dar invazia de marci satelit a marilor branduri si mutarea productiei in diferite locuri cu mana de lucru ieftina nu stimuleaza concurenta.Este doar foame dupa profit in detrimentul calitatii.
    Producătorul de pneuri Pirelli va fi cumpărat de compania chineză ChemChina pentru 7 miliarde de euro
  • Mai posesor de Moskwicz, vorbeai de 125d de 224 cp si acum brusc ai sarit la M135i , te-ai vazut fara resurse neuronale si de asta nu ? De fapt de asta ai nevoie tu, de o reteta neuronala, care iti va ajuta la modelarea matematica a procesului de invatare ( memorare ), fiindca din cate vad dispui de un minim de neuroni, organizati in organul ce permite coordonarea functiilor vitale ( creierul ). Cand faci rabat la un diferential cu alunecare limitata pe versiuni fara ''sigla'' M , asta inseamna, ca o marca face rabat pe acel model la mult mai multe lucruri, care pot fi vizibile pe durata de exploatare a masinii nu neaparat la cumparare. Multam !
    Preţuri BMW Seria 1 în România: compacta premium porneşte de la 23.900 de euro
  • Dany taticule, asculta si la baietii astia ca au si ei dreptate. Eu unul dau dreptate userilor precum @Scorpionul.negru si @MARIUS, BMW seria 1 nu este premium, asa cum am mai zis si in alte cazuri, mai au de lucrat la modelele de intrare precum seria 1 si seria 3. Partea tehnica nu poate fii ''de exceptie'' odata ce ii lipseste un diferential cu alunecare limitata, asadar aici au redus din costuri, iar cand reduci din costuri, nu te mai poti gandi la un model ca fiind premium. Calitatea este medie intr-adevar , dar ce inseamna medie ? Medie o poate avea si un VW Golf, sau Ford Focus sau Toyota Auris in versiuni de varf nu ti se pare ? Nu-i un argument potrivnic prin care sa tragi aceasta concluzie. Iar 224 de cai cutie auto performanta si niste suspensii mai sport nu spun despre masina ca fiind premium. Cu 300 euro pot face chip tunning la orice masina compacta non-premium, ii mai montez niste bari de rigidizare punte fata si spate, niste suspensii de buna calitate , schimb transmisia si kitul de ambreiaj, un kit de franare Brembo si am adus-o la nivelul unui Seria 1cu cateva mii de euro . Intelegi ? Deci va fi premium ?
    Preţuri BMW Seria 1 în România: compacta premium porneşte de la 23.900 de euro
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Fiat Punto
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Ford Transit, Renault Trafic, Citroen Jumper, Scania, Iveco, MAN, DAF, Volvo, Dacia ,Oltcit.
  • MASINA LA CARE VISEZ Sa fie practica
  • TOP MASINI 1. 1.Fiat
    2. 2.Mazda 6
    3. 3.Mazda MX-5
    4. 4.Mazda CX-7
    5. 5.Mazda CX-3
    6. 6.Mazda CX-5
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău