• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • Am apărat Dacia multă vreme, dar deja nu o mai pot face. Încă îmi plac Sandero și Logan și cred că pentru ele motorul de 1.0 turbo e cât de cât ok. Până la urmă, multe mărci în segmentul B oferă motoare de 1.0 fie aspirate, fie turbo. Dar 1.0 turbo pe o mașină de 7 locuri și segment C ca Jogger e deja prea mult. Iar anunțatul 1.6 hibrid de 140 cai, deși o opțiune mult mai bună pentru Jogger, va avea probabil un preț mare pentru o Dacia. De Spring ce să mai zic... ca om care apreciază Dacia în general și care chiar dacă înțelege rolul lui Spring ca mașină strict de oraș, tot un coteț e. Am zis-o, e un coteț. Iar prețurile sunt o bătaie de joc. Mașina asta ar fi trebuit să coste 10.000 euro fără tichet rabla. Sandero și Logan rămân cele mai bune oferte de la Dacia acum până la apariția viitoarelor modele. Ah, și producătorii auto la general n-au decât să tot mărească prețurile. Vor mai vinde doar firmelor care au nevoie de flote, dar și alea vor trage de mașinile lor din flotă cât mai mult la ce prețuri sunt acum. Ce-ar fi, totuși, o revenire la o construcție mai simplă a mașinilor? Chiar dacă ne-am obișnuit cu dotările, tehnologia și confortul...
    Prețul electricei Dacia Spring a fost majorat din nou, în România
  • Tot mai des apare la mașinile noi, inclusiv crossovere problema spațiului îngust și senzația de claustrofobie pentru persoanele mai înalte de 1,80. Eu am 1,82 și am problema asta la multe mașini noi. Înainte puteai sta lejer și într-un Astra H. Acum la compacte e cam jale la aspectul ăsta. Majoritatea le fac tot mai mari pe exterior și se pare că tot mai înghesuite la interior.
    Declarație de stil
  • Sper să apară cât mai multe soluții de combustibil alternativ și ecologic, numai opriți nebunia asta cu bateriile alea mari și grele unde pierzi vremea la încărcat, unde iarna pierzi și 30% din autonomie, iar dacă ninge și e ger chiar mai rău, unde se folosesc metale rare din țări unde extracția pune mari probleme de etică și moralitate.
    Ford patentează un motor turbo alimentat cu hidrogen
  • Am exemplul de la trotineta mea. 15 (22 km/h) autonomie la 85-88 kg ale mele (în funcție de perioadă), iar la 0-3 grade nu m-a ținut nici 10 km și asta cu viteză de 15 km/h.
    Cum afectează temperaturile scăzute autonomia mașinilor electrice
  • Văd că se insistă cu farurile pe 2 nivele. La fel va avea și BMW i7. Se vede clar sub camuflaj. Vomitivă direcția asta de design.
    Faceliftul lui BMW X7 a fost „scăpat” pe internet
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău