Prețul electricei Dacia Spring a fost majorat din nou, în România

de Alexandru Monenciu
Vineri, 01.04.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia Spring, singurul model cu zero emisii al mărcii, s-a scumpit din nou în România. Începând cu luna aprilie, prețul de bază a urcat la 20.300 de euro cu TVA.

Listele de precomenzi au fost deschise pentru Dacia Spring în primăvara lui 2021. Inițial, constructorul de la Mioveni a comercializat, în România, versiunea Confort Plus care avea un preț de pornire de 18.100 de euro cu TVA inclus.

Se anunța și o versiune mai accesibilă, denumită Comfort, care ar fi trebuit să coste de la 16.800 de euro în sus. Aceasta nu a ajuns în țara noastră nici până în ziua de azi.

În ceea ce privește singura versiune Spring disponibilă în România, Confort Plus, Dacia a majorat prețul acesteia, la 19.100 de euro, pentru prima oară în luna noiembrie 2021.

Acum, prețul singurului model cu zero emisii al mărcii de la Mioveni a crescut din nou. Începând cu luna aprilie 2022, varianta de bază costă 20.300 de euro. Adaptorul pentru încărcare rapidă DC 30 kW costă 450 de euro în plus, iar cablul de încărcare Mode 2 - 10A costă 200 de euro peste prețul de pornire.

În perioada octombrie - decembrie 2021, Dacia a livrat peste 3.000 de exemplare Spring.

via Economica

Comentarii (18)

  • Hate to say "I told you so"...

    Dupa cum am mai spus, cred ca astia de la Renault isi dau cu pumnii in cap ca nu au pus-o la 23000 din start, cum au facut aia de la VAG cu eUp! reintrodus peste noapte in oferta. Pai daca plateste statul roman, de ce sa nu tragi pielea de pe el si clienti? Fraieri sa fi fost sa nu ceara. :)

    PS: stiu, stiu, o sa spuna ca Putin e de vina. Asta daca o sa se sinchiseasca sa declare ceva public. :)
    37 8
  • Scrooge
    Foarte bine !
    7 14
  • ACE - Craiova
    S-a scumpit transportul sau a crescut salariul si/sau profitul chinezilor/RENAULT pentru ca acest model electric se vinde excelent in Europa?!

    Asta dovedeste cat de MARI natafleti sunt romanii - pentru ca nu fabrica acest model IN ROMANIA!!!
    26 7
  • Noi am luat 6 Spring-uri pe firma, dupa 4 luni constat ca rata se plateste din diferenta de cost pentru combustibil, inainte(cand era benzina 6lei) media era 750 lei/ masina, acum platim curent cca 200-250 lei/masina.

    Iarna, desi nu a fost frig autonomia se ducea spre 120. Acum ca s-a incalzit trece de 200.

    Ca minusuri, scaune foarte inconfortabile...
    Ca plus pe langa cele prezentate mai sus, suspensia confortabila, directia usoara, extrem de potrivita pentru folosinta in oras- o placere.
    16 0
  • Clique
    Vorba aia.. " hai suuuus!, tot mai sus!"
    3 1
  • ACE, nu cred ca-i decizia romanilor unde sa se construiască. Liniile se asamblare sunt destul de complexe si adaptarea pentru noi modele necesita investiții mari.
    Dacă o fabrica este deja utilizată peste 90% (ca si capacitate de producție), nu se mai poate introduce un nou model care necesita 25% din capacitate (ca si exemplu).
    Un alt lucru important este ce se produce deja intr-o fabrica, adică nu poți sa asambleze seria 7 cu seria 1 pe aceeași linie in aceeași fabrica.
    Fiecare masina are un anumit număr de operațiuni iar variația prea mare între modelele duce la pierderi.
    Cât despre preț, se scumpesc toate deci de ce ar fi mașinile (indiferent de propulsie) o excepție.
    18 7
  • Mircea Badea
    tot nu inteleg de ce l-au "cocotat'? de ce nu masina de oras cinstita?

    si ce milogi, sa ti se ceara bani pe cabluri. pai si masina ar trebui sa coste mai putin daca se incarca mai lent. aftermarket nu se gasesc?

    dar chiar si asa, e singura masina ce merita cumparata de noua.
    13 10
  • Flavius
    As dori oaresce completari la aceasta stire , CEVA CONFIRMARI , RECONFIRMARI facute , daca se poate , DUPA 1 APRILIE !
    6 1
  • Flavius
    Din pacate e adevarat.Am sperat ca e doar o gluma proasta de 1 aprilie.
    9 0
  • mikkik
    In urma cu nu foarte multi ani, cu 20.000 euro imi cumparam un Leon FR. Sau un Golf. Acum cu 20.000 iti iei un cotet. Au inebunit salcamii...
    14 3
  • Seriff
    E cocotat pentru a crea impresia de masina mare, orice masina in ziua de azi e inaltata ca sa para mare, oamenii vor masini mari, surpriza apare cand se urca in ea si vad ca e cat un tico.
    8 3
  • Seriff
    E cocotat pentru a crea impresia de masina mare, orice masina in ziua de azi e inaltata ca sa para mare, oamenii vor masini mari, surpriza apare cand se urca in ea si vad ca e cat un tico.
    5 2
  • Ministerul Mediului în loc să facă îndiguiri și regularizări ale cursurilor de apă (că în fiecare an avem inundații și dau vina pe țărani că nu și-au curățat șanțurile), împăduriri, perdele de protecție, precum și combaterea deșertificării aruncă banii pe tinichele scumpe și de o finalitate incertă pentru combaterea poluării.
    9 2
  • Am apărat Dacia multă vreme, dar deja nu o mai pot face. Încă îmi plac Sandero și Logan și cred că pentru ele motorul de 1.0 turbo e cât de cât ok. Până la urmă, multe mărci în segmentul B oferă motoare de 1.0 fie aspirate, fie turbo.

    Dar 1.0 turbo pe o mașină de 7 locuri și segment C ca Jogger e deja prea mult. Iar anunțatul 1.6 hibrid de 140 cai, deși o opțiune mult mai bună pentru Jogger, va avea probabil un preț mare pentru o Dacia.

    De Spring ce să mai zic... ca om care apreciază Dacia în general și care chiar dacă înțelege rolul lui Spring ca mașină strict de oraș, tot un coteț e. Am zis-o, e un coteț. Iar prețurile sunt o bătaie de joc. Mașina asta ar fi trebuit să coste 10.000 euro fără tichet rabla.

    Sandero și Logan rămân cele mai bune oferte de la Dacia acum până la apariția viitoarelor modele.

    Ah, și producătorii auto la general n-au decât să tot mărească prețurile. Vor mai vinde doar firmelor care au nevoie de flote, dar și alea vor trage de mașinile lor din flotă cât mai mult la ce prețuri sunt acum.

    Ce-ar fi, totuși, o revenire la o construcție mai simplă a mașinilor? Chiar dacă ne-am obișnuit cu dotările, tehnologia și confortul...
    12 2
  • Din păcate cam ai dreptate, noul MCV deși vine pe șasiu de Logan și cu motorul TCe (cu / fără injecție directă și cu GPL: 110 / 100 cai) este vândut cam la același preț cu Lodgy înainte de mazilire, tot în echipare medie și 7 locuri, adică undeva la 16.500 de euro.
    Numai că Lodgy venea cu TCe 130 sau diesel, și cu un pic mai mult spațiu.

    Și da, cred că tot Loganul e cea mai bună ofertă, la niște bani pe care nici măcar cu tot cu subvenție nu merită să-i arunci pe pachețelul ăsta chinezesc de primăvară (Spring roll).
    7 1
  • O da, acuma văd că le-au scumpit pe toate.
    Observ însă două lucruri:
    - se scrie doar de electrică;
    - scumpirea chinezăriei e mai mare......și subvenția statului român e mai mare însă.
    8 2
  • @Kap

    Acum am intrat pe site-ul lor și văd că Loganul pornește de la 13.400 euro acum! Majoritatea producătorilor au scumpit peste noapte mașinile cu mii de euro.

    Totuși, văd că acest 13.400 euro e în echiparea Confort. Deci Dacia a scos versiunea de bază Acces de pe Logan și Sandero.
    7 0
  • Așa este, pentru Logan / Sandero au dispărut celelalte echipări, astfel încât în singura variantă rămasă prețul sare de 13.000 de euro.

    Oare că scopul era ca cea mai ieftină Dacie (cu pomenile incluse) să fie Matizul chinezesc limitat?
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru