• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • Nu prea îmi place că viitorul va fi electric și mai ales că nu ne vom mai permite așa ușor o mașină... dar este și o parte bună și anume că mașinile astea electrice au viteze maxime destul de mici. O să leșine cocalarii de frustrare că nu mai pot merge cu 200 pe DN-uri și autostrăzi :))))
    Volkswagen lansează noul ID.5: până la 299 CP și 520 de kilometri autonomie
  • Mulțumim pentru avalanșa de mașini electrice! Populația începe să nu mai aibă bani nici să se încălzească, iar ei ne oferă mașini electrice de clasă B la 35-40.000 Euro. Ura! (Ziceam la general, știu că ID.5 e de clasă D.)
    Volkswagen: Viitorul model electric ID.5 GTX debutează în 3 noiembrie
  • Dacă aș avea bani, cred că mi-aș lua așa ceva. Bun de familie, discret, elegant.
    Senior
  • Eu nu înțeleg de ce și de unde nebunia asta cu sutele și mii de cai putere. Doar să arate producătorul că poate? Felicitări! Să se laude proprietarul cu miile de cai putere? Felicitări, ce să zic. Dar inutili în condițiile în care drumurile au un nivel de viteză limitat. Ca să nu mai zic cât de repede scade autonomia dacă te pui să folosești mașina la potențialul ei. Atunci? Să arate că au putere mai mare decât cele termice? Felicitări, ce să zic. Dar tot inutili.
    Primele exemplare Lucid Air vor fi livrate în 30 octombrie: până la 1.126 CP și 837 km autonomie
  • @Kirotractor Chiar observasem și eu asta la actualul 208, respectiv Corsa. Că ușile par cam la fel la ambele. Și ce am mai observat este că o parte din mașinile de pe piață devin tot mai slabe la capitolul spațiu interior, precum și la spațiu vitrat cu geamuri tot mai mici și mai întunecate la interior. Pe lângă faptul că în al meu Fox de 3,83 m lungime, chiar dacă dau scaunul în spate la 1,82 m ai mei, tot mai am suficient spațiu la picioare (îmi rămân vreo 4-5 cm chiar). Asta nu prea mai găsești la mașinile subcompacte (clasă B) de azi. Poate doar la Polo? Ba chiar acum câteva zile m-am fâțâit cu un Nissan Leaf și la 4,49 m lungime ai săi, îmi rămânea puțin spațiu la genunchi. Ba chiar din cauza bateriilor poziționate sub banchetă, bancheta era înaltă și mă loveam cu genunchii de partea superioară a spătarului scaunului șoferului - din cauza înălțimii banchetei nu-mi intrau genunchii în scobitura din spatele scaunului șoferului. Toate astea în condițiile în care studiile arată că mulți oameni devin tot mai înalți. Data viitoare caut ceva de clasă D în sus că nici compactele nu mai sunt încăpătoare, decât cu ceva excepții.
    Producția europeană a lui Mazda CX-3 va înceta până la finalul anului
Pagina
12345...272829...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău