• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • Da, Express are toată silueta lui Dokker. Interiorul foarte asemănător cu Duster (ceasurile de bord, butoanele, sistemul multimedia). Întrebarea e dacă va rămâne sub sigla Renault și varianta Dacia va dispărea de tot sau dacă va avea și sigla Dacia.
    Actualizare în gama de utilitare Renault: noul Kangoo va avea versiune electrică, iar noul model Express este o variantă mai accesibilă
  • E posibil ca Express să fie noul Dokker. Prea aduce așa a Dokker. Iar în unele țări din America de Sud, Dacia Dokker se numește Renault Kangoo. Cred că o să vedem mai multe în lunile următoare.
    Actualizare în gama de utilitare Renault: noul Kangoo va avea versiune electrică, iar noul model Express este o variantă mai accesibilă
  • @ inexorabil Le văd, ba chiar am pățit-o și eu și nu sunt de acord cu cenzura. Față de primele 2 paragrafe ale tale rămân în dezacord, cu al treilea așa și așa. Nu o să discut pe Automarket de piețe, mafia lor și cine de fapt vinde în piețe în general.
    Dacia a publicat dotările standard și opționale pentru noul Sandero Stepway: 350 de euro pentru pachetul cu senzori față și spate
  • @inexorabil Vorbeam de niște mentalități greșite în popor și unde ai ajuns tu... iar eu ce am spus, am spus din ce am văzut zilnic și din lucrurile cu care m-am confruntat zilnic. Aș vrea totuși să fiu scutit de ”excepționalismul românesc.” Nu suntem cei mai proști și corupți de pe planetă (în Europa românii sunt încă printre cei mai corupți), dar nici cei mai deștepți și frumoși cum vor unii să creadă - dacă eram așa, țara arăta cu totul altfel. Dar stai, nu ne lasă străinii să creștem, nu? Eu nu sunt progresist cu care probabil mă confunzi. Nici cu d-alde open society, LGBT și d-astea. Deși niciodată nu am vorbit teologic pe site-ul ăsta, eu cunosc foarte bine conceptele despre care tu vorbești (Legea lui Dumnezeu, Apocalipsa, Anticrist/fiara etc.) și asta pentru că cunosc foarte bine Biblia - și tocmai pentru că o cunosc alături de istoria creștinismului primar, aș putea să pun tunurile pe ortodoxie nu din prisma progresismului, ci din prisma dogmelor și tradițiilor sale care nu au absolut nicio legătură cu Biblia și nici cu creștinismul primelor 3 secole de dinainte de intervenția lui Constantin. Dar nu insist, informațiile astea sunt la îndemâna oricui. Eu nu aparțin de niciun cult religios. Nu era cazul să amesteci poveștile alea cu ceea ce am spus eu că chiar nu era cazul. Ceea ce pe mine mă deranjează enorm este bătaia asta naționalistă cu pumnul în piept când nici măcar nu suntem în stare să ne facem curat în propria ogradă. Și când cineva ne confruntă cu mizeria din propria ogradă, dăm vina pe vecin, pe oculta mondială și etc. În final, nici mie nu-mi place când UE intervine asupra unor chestiuni morale și încearcă să impună o anume ideologie, dar dpdv economic nu îi putem nega influența pozitivă asupra țării noastre. Iar cu Vadim, te rog să mă lași... dacă te crezi așa creștin, nu ai cum să admiri un om care înjura ca la ușa cortului și avea un limbaj atât de murdar, pe lângă odele ceaușiste aduse înainte de 1989. Dacă ești creștin, verifică ce spune Biblia în Efeseni 4:29, Efeseni 5:4, Matei 12:34, Coloseni 3:8 despre cei cu un limbaj ca al lui Vadim.
    Dacia a publicat dotările standard și opționale pentru noul Sandero Stepway: 350 de euro pentru pachetul cu senzori față și spate
  • @Kap Din păcate, la noi mentalitățile se schimbă foarte greu. Românul e mereu cârcotaș, mereu nemulțumit, mereu găsește un nod în papură. Popor de-a dreptul masochist. În loc să se bucure că o companie românească crește așa mult, chiar și cu capital străin, în condițiile în care de privatizările făcute prin români s-a ales praful. Dacia aia de care comentează ei că e străină contribuie enorm la PIB-ul țării, are vreo 15.000 de angajați care nu sunt plătiți cu 1.800 lei, adică au salarii chiar bunicele, iar un număr total de 210.000 de oameni lucrau în 2018 în industria auto locală, industrie ce generează peste 25 de miliarde de euro anual. Dacia cuprinde mare parte din această industrie locală. În același timp, nivelul de trai și impactul economic pozitiv s-a văzut clar în orașul Mioveni, în județul Argeș și chiar în regiunea asta a țării. Toate astea prin banii străinilor de la Renault. Și toate astea în timp ce unii scuipă în Dacia. Să își cumpere ce vor, dar măcar să aibă o atitudine corectă.
    Dacia a publicat dotările standard și opționale pentru noul Sandero Stepway: 350 de euro pentru pachetul cu senzori față și spate
Pagina
12345...626364...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău