@Ionuț
Tu te uiți la stele sau la structura de rezistență a mașinii. Și dacă ar lua 3 stele acum cu tot cu sistemele de asistență obligatorii (eu aș trage nădejde măcar la un 4 stele), acestea sunt echivalentul a 5 stele în perioada 2010-2015 când nu penalizau atât de drastic lipsa sistemelor electronice de asistență. Nu mai zic de dinainte de 2010.
Cred că realizezi că dacă EuroNCAP ar lua acum un Polo sau un Fiesta sau o Corsa din 2010-2012 alea ar lua azi 1-2 stele dacă nu chiar 0? Vezi Fiat Panda care a luat de curând 0 stele în condițiile în care aceeași mașină a luat în 2011 5 stele!!!
De ce compar cu mașinile SH menționate mai sus? Pentru că mulți români le preferă în dauna unui Sandero nou crezându-le mai sigure în condițiile în care avem toate șansele ca un Sandero 3 să fie mult mai sigur ca alea.
Dacă EuroNCAP ar buși acum un Golf 7 din 2013 nu cred că ar lua mai mult de 3 stele pe baza criteriilor din prezent.
Dar ce să-i faci... așa e când te uiți la stele și nu vezi problema mai în profunzime. Și așa fac majoritatea oamenilor. Cine stă să analizeze mai atent? N-au ei timp, superficialitatea e regină!
@fanel
Cum adică nu oferă nimic? Asta nu e adevărat. Nu mai este românească? Dar mai e vreo marcă în lumea asta care e doar națională? Poate doar alea chinezești de nu a mai auzit nimeni de ele, că în rest aproape toate mărcile au devenit multinaționale. Din păcate, patriotismul ceaușist încă trăiește în mulți și l-au transmis și celorlalte generații. Și asta o spune unul care nu crede în globalism.
@alandala
Și dacă fabrică în Maroc nu mai e constructor român?
Dar Renault care fabrică și pe alte continente mai e constructor francez? Sau e braziliano-argentiniano-turco-franco-indo- spaniol?
Dar Skoda care fabrică în China și parcă și în India și cred că vor fabrica unele modele și în Germania. E constructor ceh sau ceho-chinezo(sino cred că e termenul corect)-indo-german?
Și aș putea continua așa cu multe alte mărci.
Naționalismul ăsta deșănțat e foarte prostesc.
Și știți ce am mai observat? Că mare parte din naționaliștii ăștia care strigă că ne fură străinii sau că Dacia nu mai e constructor român și altele de genul, sunt oameni care au mentalitatea aia de mică corupție, învârteli, ciupeli (românisme de astea), oameni care nu vor civilizație, ci vor ca românismele să continue să predomine țara. De asemenea, mulți din ăștia sunt din categoria celor ce scuipă pe jos și aruncă gunoaie pe unde apucă. Doar o observație personală. Nu toți, dar mare parte așa sunt.
Ah, și dacă străinii ăștia răi nu cumpărau Dacia, cred că și acum produceam 1310 cu al 10-lea facelift bazat pe un model proiectat în anii 60. Nu uitați că în 2004 încă produceam Dacia 1310. Așa că hai s-o lăsăm mai ușor cu naționalismul ăsta de doi lei.
@Tatraurs
Mulțumesc de context, asta schimbă lucrurile și îmi pare rău că m-am pripit să mă gândesc la șpăgi în acest caz.
Am avut și eu mașină cu filtru anulat (așa am luat-o, nici nu știam atunci cum arată un filtru de particule sau prea multe de anulare, mi-am luat țeapă) și mă stresa chestia asta. În primul rând că la rece dădea fum și puțea, iar apoi la ITP. Eram hotărât să-i pun filtru, dar am vândut-o (noul proprietar știa toată situația și urma să pună la punct ce mai rămăsese - cel puțin așa a zis el).
Oricum, nasoală situația. Să dai peste 6000 euro pe filtru și injectoare...
Ultimele comentarii
805 in total