• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • @Gica Trebuie să te obișnuiești și tu și ceilalți că Dacia nu mai e o marcă a statului român ca să te plângi că îi scade românismul, ci o marcă privată deținută de o companie străină care a scos-o totuși din drumul spre faliment. Atât de buni eram noi că produceam în 2004 o mașină bazată pe un concept din anii 1960 (adică 1310). Pe același principiu, s-ar putea plânge și cehii, nu? Că Skoda nu se produce doar în Cehia, ci și în India, China și alte țări. Așa și Dacia, se produce în țara de origine ca și Skoda, dar și în alte țări. Dar oare Renault produce doar în Franța? Nu, produce și în India, China, Turcia, Spania etc. Toate mărcile probabil produc și în alte țări. Cât despre Dacia chinezească, eu nu voi cumpăra. Pentru că vreau să evit cât pot de mult produsele chinezești (să le eviți total e probabil imposibil). Am și alte variante. Ne iese naționalismul pe nas, în timp ce ne scufundăm ca națiune în lene, corupție și prostie.
    Dacia Spring: 8 lucruri neștiute despre primul model electric al mărcii de la Mioveni
  • Așa e, ai arătat și spre români, adevărat și pentru partea asta îți cer scuze. În rest, rămân la părerea că calitatea (cacofonia nu e greșeală gramaticală, ci doar poluare fonică :-) ) conducătorilor are ca problemă a rădăcinii calitatea oamenilor din popor. Eu nu cred că o națiune harnică și cinstită cum zic unii că e România poate scoate zeci și sute de ani la rând conducători corupți. Și sigur că UE nu e organizație de binefacere, sigur că pentru banii primiți ți se cere înapoi, dar românii abia dacă se ating de banii ăia că, nu-i așa, sunt cam greu de furat, de umflat facturile etc. Îmi pare rău, văd calitatea poporului în fiecare zi. Țepari în piețe (te înșală la cântar, la calitate), țepari pe piața auto SH, o mulțime de români care caută să dea conaționalilor lor țepe în cele mai ingenioase moduri cu putință. O grămadă care nu-și declară veniturile (vezi cele gen Dragonul Roșu), lipsă de respect în trafic, nepăsare față de aproapele tău, trotuare luate în mod abuziv ca spațiu privat de către locatari (dacă nu, îți vandalizează mașina - am pățit), șpăgi în spitale, ITP-uri, RAR și multe alte locuri. Toate astea și multe altele le-am pățit sau le-am văzut cu ochii mei - din partea conaționalilor mei, cei harnici, cinstiți, dar pe care nu îi lasă străinii să se ridice. La rele românii sunt foarte uniți. La bine, îi dă în cap celuilalt - asta în general, mai sunt și excepții, dar puține. M-a șocat oarecum și povestea ta cum că circuli de 3 ani fără filtru de particule. Păi, pe lângă poluare (ok, discutabilă asta), tu cum treci ITP-ul? La o cunoștință sau cu șpagă presupun pentru că în mod normal nu ai putea să treci ITP-ul cu filtru de particule anulat. Vezi? De ce nu ne uităm în ograda proprie? Că e mai ușor să dăm vina pe alții decât să ne schimbăm noi.
    Dacia Spring: 8 lucruri neștiute despre primul model electric al mărcii de la Mioveni
  • @Tatraurs Nu am mai comentat de mult pe Automarket tocmai din cauza cenzurii, dar intervin acum pentru că e lipsit de bun simț să pui ceva pe seama lui Nicușor Dan în condițiile în care nici până acum nu și-a preluat mandatul din cauza legilor stupide din România modificate în 2019 fix de ”partidul iubit al poporului” care permite atât de mult timp ca foștii conducători să-și astupe urmele. Și să mă mai scutiți cu străinii voștri. La români mereu e altcineva de vină PENTRU PROPRIA CORUPȚIE și PROPRIA IGNORANȚĂ, LENE ȘI PROSTIE. Ne dă UE bani cu basculanta și nu suntem în stare să facem o autostradă prin munți - tot străinii nu ne lasă? Asta e scuza celor care nu vor să vadă adevărata imagine a poporului. Conducătorii sunt PRODUSUL POPORULUI, PRODUSUL SOCIETĂȚII ROMÂNEȘTI de zi cu zi. Ei sunt oglinda societății. Aproape toate mizeriile ce au loc în politică, au loc zi de zi în societatea românească, dar la scară mai mică, și asta doar pentru că oamenii de rând nu au acces la aceleași resurse ca politicienii. Dacă ar ajunge în politică, îți spun eu că cel puțin 80% din cei din popor ar face aceleași mizerii ca cei de acum. De-aia evoluăm atât de greu ca națiune. Că nu ne punem oglinda în față, că mereu e altcineva de vină în toate: străinul, arbitrii, vecinul, reumatismul etc.
    Dacia Spring: 8 lucruri neștiute despre primul model electric al mărcii de la Mioveni
  • Am zis un adevăr despre fondatorii BLM și comentariul mi-a fost șters. După 5 ani jumate, la revedere Automarket. Nu mai intru la voi pe site. Oricum, mi-am dat seama de pe profilele voastre ce promovați.
    Mercedes schimbă culorile noului monopost: Hamilton și Bottas vor concura în negru ca măsură pentru lupta împotriva rasismului
  • Și emblema e puțin modificată. Îngustată, iar numele mărcii apare la baza inelului siglei și nu sus ca până acum.
    Opel prezintă noul Mokka-e: versiunea electrică a SUV-ului german are 136 CP și autonomie de până la 322 de kilometri
Pagina
12345...646566...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău