• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • @gg Sunt oarecum surprins că ai reținut atâtea detalii despre mine :-)) Să le luăm pe rând. După ce am vândut Mondeo, am luat Dacia Lodgy, nu Skoda. Cu toate că mi-a plăcut foarte mult ca mașină, din păcate era ”samsarită” și cu vreo 450-500.000 km în realitate. Nu am verificat-o atent la cumpărare pentru că îmi pierdusem răbdarea, eram stresat și am vrut să scap repede, deși știam ce am de făcut, așa că mi-am luat-o rău. Din cauza uzurii mari a trebuit să bag bani în ea și am vândut-o muuuuult mai ieftin, pe prețul real, cuiva care a luat-o la muncă în construcții. Legat de Megane II, crede-mă, și acum îmi pare rău că l-am dat :( Avea doar 80.000 km când l-am dat, mare prostie am făcut. De câte ori văd unul pe stradă, îmi amintesc ce prostie am făcut. Momentan stăm cu VW, dar în următoarele luni, vrem să mai luăm una pentru că teoretic VW e al soției și e mic, de oraș. Merge și la drum lung, dar are limitele lui fiind creat pentru oraș. Acum mă interesează Toyota Auris, Mitsubishi Lancer sau aș putea să iau un Opel Astra ”ultra-full” cum zic samsarii, 2014, 1.6 diesel de 136 CP, pe care îl are tăică-miu în Germania. Adică e al lui și l-aș lua de la el. Măcar știu ce iau și are km reali. Plus că Astra J mi-a plăcut mereu foarte mult. Dar și Auris pe benzină tare îmi face cu ochiul. Taică-miu e mulțumit de acel Astra, mai ales la rulare pe autostradă. Dar trebuie avut grijă să nu-l omori prin oraș. Și i30 (a doua generație) m-ar interesa, dar nu am un buget prea mare. În ciuda iubirii sau urii unora față de VAG, un Golf sau o Octavia sunt opțiuni bune dacă alegi și motorizarea corectă, adică una fiabilă. Eu nu am buget pentru așa ceva că altfel le-aș lua în considerare. Octavia 3 e genială pentru mașină ca utilizare multiplă și practicalitate. Dar dacă îți permiți Duster nou, eu mi-aș cam lua. E o evoluție enormă față de prima generație. Mie îmi place mult, dar depinde de tine la ce vrei să folosești mașina și ce dorești de la ea.
    Înmatriculările de mașini noi au scăzut în România cu 45% în luna mai: Dacia a avut un declin de 34%
  • A, apropo. La ghișeu mi s-a confirmat că DRPCIV (poliția) nu primește actele (contractele) ștampilate decât în original, nu printate. Așa că, deși s-au făcut pași pentru digitalizare, instituțiile NU COMUNICĂ între ele și NU SE SINCRONIZEAZĂ. În cazul ăsta, nu ajungem prea departe.
    Înmatriculările de mașini noi au scăzut în România cu 45% în luna mai: Dacia a avut un declin de 34%
  • Am vândut o mașină pe vreme de pandemie. Haideți să vă povestesc cum decurge procesul în București. - 9 aprilie - vândut mașina. Trebuie să aștept finalizarea stării de urgență. - totuși, între timp aflu că semnăturile de la fiscal (taxe locale) se pot cere online - îmi fac semnătură digitală, ei mă sună, mă verifică video etc. Totul bine. - Scanez contractele, CIV, buletinul etc și le trimit actele pe 15 mai - Până pe 20 mai mi-au plimbat cererea pe la 4 persoane de la unul la altul - Pe 20 mai sun la centrala lor și o doamnă îmi zice că ea știe că online se pot cere doar anumite acte, nu și radierea vehiculului din evidența fiscală. - Mă hotărăsc să merg direct la ei tot pe 20 mai. - Coadă mare - am stat 1 oră. De ce? Pentru că programul cu publicul era doar de la 11:00 - 15:00. Mai mult, nu te lăsa decât să depui actele, urmând ca ei să ți le trimită prin poștă înapoi ștampilate și semnate. - În timp ce stau la coadă la taxe locale, sun la ei înăuntru. Doamna de acolo se miră că mi s-a zis că radierea din evidența fiscală nu se poate face online, dar îmi spune că în cazul în care ei îmi trimit actele pe mail și eu le trag la imprimantă, cei de la Înmatriculări (DRPCIV - poliție) e posibil să nu mi le primească pentru că sunt printate și nu în original. - Îmi vine rândul, predau actele (sincer, le lua câteva minute să mi le facă pe loc, dar asta e) și îmi dă o copie de proces verbal unde sunt înștiințat că termenul legal de soluționare e 4 iulie (!!!). - Mă uit mirat de termenul lung și îmi spun că totuși cam în 14 zile ar trebui să primesc actele. - Trec 16 zile și nu am primit nimic în căsuța poștală. - Sun la ei și îmi spun că au trimis actele spre centrală în 27 mai. Aparent, de la taxe locale (la București sunt mai multe oficii în sectoare), merge la oficiul principal din sector și de acolo sunt trimise prin Poșta Română la solicitnat. - Sun la centrală în 5 iunie și mi se comunică că actele sunt gata și mi le vor trimite în ziua respectivă urmând să le primesc săptămâna aceasta. Cam ăsta e cel mai greu pas al înmatriculării în vreme de stare de urgență / alertă. Bineînțeles, cumpărătorul va trece prin același proces pentru a lua mașina în evidența fiscală pentru că e din același sector. Din ce știu, în provincie la fiscal lucrurile au mers mai ok și nu au fost puse atâtea restricții. Poate mă înșel, dar mi s-a dat de înțeles din unele interacțiuni. Ce să mai zici... greu se schimbă lucrurile în România. Dar nici în popor nu e voință...
    Înmatriculările de mașini noi au scăzut în România cu 45% în luna mai: Dacia a avut un declin de 34%
  • Din nou, știrile de genul ăsta îți dau impresia că mașinile peste 10 ani sunt ceva rău. Dacă e bine întreținută, atunci sunt ok. Eu am un VW Fox de 12 ani pe benzină care e foarte bine întreținut și are doar 147.000 km. Am avut și o mașină mai nouă, cea mai recentă de doar 5 ani și jumătate, dar cu vreo 500.000 km, filtru de particule scos (nu eu l-am scos) și alte probleme. Deci nu vechimea e problema, ci modul în care mașina e întreținută. Pe de altă parte, mulți oameni nu-și permit mai mult. Vreți cumva să ne îndatorăm la bănci ca să dăm bine la statistici? Momentan îmi caut o altă mașină și îmi permit doar ceva din 2010-2012. Și nu am de gând să-mi fac credit pentru o mașină. Am avut credit la mașină în trecut și a fost un calvar până l-am închis.
    Parcul auto national în 2019: peste 78% dintre mașinile înmatriculate au mai mult de 10 ani vechime
  • Hai că deja devin enervanți birocrații ăștia nealeși de nimeni (noi alegem doar Parlamentul European nu și Comisia, agențiile etc.). Deja au făcut o religie din ”verde.” UE nici măcar nu suferă așa mult din cauza poluării (sunt doar zone cu probleme printre care și București) ca alte regiuni ale globului, dar bagă cele mai aspre interdicții. Povestea e mai lungă și se adaugă și alte faze de genul și în alte domenii. Apoi se miră că euroscepticismul e în floare, mai ales în statele mai dezvoltate ale UE.
    UE critică producătorii auto pentru creșterea emisiilor CO2 în ultimii trei ani: “Trebuie să reducă semnificativ media emisiilor pentru a respecta țintele începând din 2020”
Pagina
12345...666768...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău