• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • Când zic din Germania, zic personal din Germania, nu prin samsari. Dar și acolo trebuie avut grijă că turcii și cică mai nou și albanezii dau țepe. Tata a fost țepuit de turci acolo la un schimb de distribuție în service.
    Fraude pe piața mașinilor second-hand din România: o mașină are în medie 59.000 de kilometri dați înapoi, iar aproape 23% au avut reparații la caroserii
  • Să vă spun și eu o poveste. Și eu am pățit-o cu o Dacia Lodgy. Știam ce am de făcut în verificarea unei mașini, dar după o lună de căutări mi-am pierdut răbdarea, m-am grăbit și am luat una la 218.000 km de la unul care s-a dovedit a fi fost samsar (avea până și casa la vânzare pe olx și după o verificare cu Google Maps vs. adresa din buletin, chiar era casa din buletin - posibil să fie mai credibil, cine știe). Oricum, după ce am mers cu ea în primele săptămâni i-am zis soției că asta nu e mașină de 218.000 km, ci de vreo 400.000. Mi-au apărut martori în bord încă în drumul spre casă. În următoarele 3-4 luni de la achiziție a trebuit să mai bag aproape 2000 de euro în ea și am luat-o cu 5400... În service au descoperit că nu mai are filtru de particule, iar la ultima lui regenerare avea 433.000. Câți a mai făcut de atunci, nu știu. Am pus-o la punct cât de cât (distribuție, ulei, turbină restaurată, pompă de ulei nouă, tampon antibalans, rezistență ventilator motor schimbată, anvelope de iarnă noi etc.) și acum am scos-o la vânzare pe un preț real, iar în anunț nu am ascuns nimic din ce am putut afla despre mașină. În rest, deloc suprinzător ținând cont că pe cupolă am găsit semne, iar la interior erau urme + scaunul șoferului schimbat, am aflat singur că mașina a fost taxi în Germania. Am căutat numele primului proprietar pe net (pentru că îl știam din acte) și mi s-a confirmat că are firmă de taxi. Acum, motorul mergea bine pentru kilometrii ei (1.5 dci), părea să nu consume deloc ulei sau poate doar puțin, pe dedesubt se prezintă foarte bine, inclusiv la articulații (a fost dată pe dedesubt cu un strat de vopsea anticorozivă - antifon îi ziceam pe vremuri la vechile Dacii), nu avea rugină, arăta bine estetic. Am reușit să o vând pe un preț real comparativ cu starea ei și am fost transparent cu noul proprietar spunându-i ce am știut eu despre mașină. Îmi asum pierderea de aproape 4000 euro și prostia făcută din grabă. Mi s-a scârbit de samsari în ultimul hal. Data viitoare o să caut să iau de la cunoscuți sau poate din Germania, dar verificată temeinic.
    Fraude pe piața mașinilor second-hand din România: o mașină are în medie 59.000 de kilometri dați înapoi, iar aproape 23% au avut reparații la caroserii
  • @Tatraurs Da, știu. Unchiul unei prietene. 46 ani, din Suceava. A fost în stare foarte gravă, comă, șanse mici îi dădeau. Acum e bine, urmează să fie externat. Virusul e real - că originea lui e suspectă, asta e altceva. Problema e că izolarea nu e o soluție decât pe termen foarte scurt. Cu cât se lungește, cu atât poate provoca cu mult mai mult rău decât virusul în sine. Soluția e ieșirea alături măsuri de prevenție, igienă, distanțare socială. Și dacă numărul de infectați e de 50-85 ori mai mare cum susțin unele studii, asta înseamnă că rata de mortalitate e sub 1%.
    Uzinele Audi vor fi redeschise treptat până la finalul lunii aprilie: nemții au pregătit măsuri speciale pentru protejarea angajaților
  • În doar o lună de carantină România a trecut de la o creștere a PIB de 4-5% la o scădere a PIB cu 5%, de la un deficit de 4% la un deficit de 8,5%. În 3 luni probabil n-o să mai fie economie la care să te întorci. Ăștia care o tot țin cu "să ținem carantină încă 2-3 luni" nu sunt persoane realiste. Economia se prăbușește și lumea moare de foame. Probabil că bugetarilor nu le pasă pe moment, dar ar trebui să se gândească la cei care le plătesc salariile, adică mediul privat. Dac-ar fi să ne luăm după Tătaru, Arafat, Cercel și ceilalți specialiști ar trebui să mai stăm acasă 2 ani. De la 1 Mai trebuie ridicate majoritatea restricțiilor, deschise toate magazinele și fabricile, altfel România se va confrunta cu o criză economică mai mare decât în 2008.
    Uzinele Audi vor fi redeschise treptat până la finalul lunii aprilie: nemții au pregătit măsuri speciale pentru protejarea angajaților
  • @Tatraurs Ideea lor e că s-au închis pentru că virusul este nou și mult mai contagios decât gripa și fiind foarte contagios poate trimite foarte mulți oameni în spital în același timp, iar sistemul medical nu poate face față. Dar, de aici până la a institui o carantină de 2-3 luni până la 18 luni cum cer unii bezmetici, e cale lungă pentru că te trimite pe drumul spre foamete ca națiune. De aia am spus să fie izolați cei vulnerabili o perioadă. Iar conducătorii cu cap găsesc soluții ca să mențină activitatea economică paralel cu anumite norme de igienă/protecție și distanțare socială. Dar doar Suedia, Olanda, Germania, Austria par să fi avut ceva mai multă viziune în Europa. Și Polonia pare să le urmeze exemplul. Restul...
    Dacia va relua gradual producția de la Mioveni, din 21 aprilie: producția va reveni la parametri normali din 4 mai
Pagina
12345...707172...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău