• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • Carantina nu este o soluție decât pe termen extrem de scurt! Cu cât se lungește, cu atât economia suferă și riscăm să ajungem să moară mai mulți oameni de foame decât de COVID-19. Soluția este să izolăm populația vulnerabilă (bătrânii și cei cu boli preexistente), iar cei tineri și sănătoși să iasă la muncă să susțină economia. Bineînțeles, ținându-se cont de măsurile de precauție și distanțare socială de rigoare. Germania și Austria au înțeles asta și plănuiesc ieșirea graduală din case. Polonia a anunțat că după Paște (12 aprilie) caută să repornească economia. La noi, peste 100.000 de oameni au rămas deja fără locuri de muncă, alte câteva sute de mii sunt în șomaj tehnic și dacă lucrurile continuă așa, numărul celor fără loc de muncă va crește. Mai gândiți puțin cu mintea aia și mai lăsați presa care caută să inducă panică. Cum? Păi se concentrează pe numărul morților și nu pe rata de mortalitate și tratează unele situații rare de COVID-19 ca și cum ar fi norma. Iar despre rata de mortalitate, țări precum Italia au rată de mortalitate de peste 10% pentru că sunt numărați doar ce spitalizați (în Belgia la fel). Ceilalți nu. Deci rata e mult mai mică. De asemenea, unii ”specialiști” spun chiar că 6 din 7 cazuri de coronavirus trec nedetectate. Ținând cont de asta, adevărata rată de mortalitate a SARS-CoV-2 e undeva la 1%, poate maxim 2%. Dar când te uiți în gura lu d-alde Fauci din SUA și Bill Gates, normal că te ia panica. Ia studiați legăturile lui Fauci cu Gates, precum și cu politicieni. De unde primește finanțări etc. E bine și înțelept să fii precaut perioada asta și să ții cont de normele de igienă și de distanțare socială - ei bine, vă recomand să fiți la fel de precauți și în legătură cu ce vă servește presa sau alți ”specialiști.” Critical thinking se numește.
    Dacia va relua gradual producția de la Mioveni, din 21 aprilie: producția va reveni la parametri normali din 4 mai
  • @Seth Nu e vorba de badge - eu mi-aș lua Kia, îmi plac produsele lor din prezent și chiar din ultimii 10 ani. E vorba că o mașină ce se vinde doar în SUA și Canada câștigă titlul de ”WORLD” Car of the Year.
    Kia Telluride primește titlul World Car of the Year 2020: SUV-ul asiatic a învins Mazda 3 și Mazda CX-30 în lupta pentru marele premiu
  • E și cazul. Pur și simplu nu ne permitem să stăm atât închiși cum spun și cer unii ”specialiști”. De fapt, unii din ăia zic să stăm până la 1 an jumate cu economia oprită. Ăia ori sunt plecați cu capul, ori vor să moară jumate de planetă de foame. Germania și Austria deja să pregătesc să redeschidă gradual activitatea.
    Dacia va relua gradual producția de la Mioveni, din 21 aprilie: producția va reveni la parametri normali din 4 mai
  • Ar trebui ca unul din criterii să fie acela ca modelul să se vândă pe mai toate piețele globale. Așa, titlul de World Car of the Year nu prea se potrivește...
    Kia Telluride primește titlul World Car of the Year 2020: SUV-ul asiatic a învins Mazda 3 și Mazda CX-30 în lupta pentru marele premiu
  • Oricum dacă izolarea asta ține mai mult, economia crapă. Și primele care și-o iau în freză sunt mașinile electrice că alea sunt și cele mai scumpe. După aceea, și-o iau în freză și cele convenționale. Și dacă e să crape rău, mergem cu ce avem o vreme. Așa că mai lăsați fanatismul eco sau fanatismul pentru anumite mărci. Nu v-a ajutat cu nimic și cu atât mai mult în această perioadă nu ajută cu absolut nimic.
    Constructorii auto solicită relaxarea normelor de emisii pentru dioxid de carbon: "Producția și vânzările de mașini s-au oprit brusc"
Pagina
12345...717273...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău