• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • Izolarea asta prea lungă poate duce la o criză economică care să facă cu mult mai mulți morți decât Covid. Cred că înțelegeți lucrurile. Unii spun că 8 săptămâni cu economia oprită rezistăm. Eu nu cred. Dar dacă vorbim de câteva luni cum spun unii virusologi, atunci o să fie mai rău decât la mare criză din 1929-1939 (Great Depression)! Deja sunt semne că va fi mai rău. Aproape toți sunt prea concentrați pe numărul de morți și nu pe rata de mortalitate. La nivelul global e în jur de 4,6% din cazurile cunoscute. Cine știe câte sute de mii sau milioane de cazuri sunt necunoscute - în cazul ăsta ar fi o rată de mortalitate de 1%, hai poate maxim 2%. Prin urmare, mai bine să fie izolată populația cu risc mare (bătrâni, cei cu boli preexistente), iar cei sănătoși să iasă și să țină economia. Altfel va fi rău de tot. Și dacă economia crapă, după ce ieșim din case la ce ne vom întoarce? La ce locuri de muncă? La alea care au dispărut? Credeți că ieșim din case după 2-3 luni și gata economia continuă la fel cum era când am oprit-o? Nici vorbă de așa ceva. Avem un mare risc ca atunci când ne întoarcem să o găsim devastată. Cum am spus, nu vom avea la ce să ne întoarcem! Trump a început să fie conștient de asta și acționează. În Europa e lipsă de viziune...
    Șeful VW: “Este posibil să facem concedieri dacă nu ajungem să controlăm această criză”
  • În cazul ăsta, poate Dacia va prezenta noile Logan și Sandero mai devreme. Oricum formele finale sunt gata după cum ne arată pozele sub camuflaj.
    Salonul Auto de la Paris din luna octombrie a fost anulat: organizatorii vor păstra doar câteva evenimente locale de mobilitate
  • Mă bucur că mai dați știri cu mașini de pe alte continente. Chiar dacă suntem în Europa și poate nu ne interesează în mod direct, ajută la creșterea culturii auto a urmăritorilor site-ului. Eu mai intru pe site-urile din diferite zone ale diferitor mărci auto ca să văd ce modele vând în America de Sud, Rusia, China, India, Africa de Sud etc. E foarte interesant câte modele diferite au, dar și câte rebadge-uri (vedeți VW în China care are parteneriat cu doi producători locali pe nume SAIC și FAW care fac cam aceleași mașini, dar oarecum diferite și care mai și concurează între ei). P.S. În China, Jetta a devenit marcă de sine stătătoare. Vinde un sedan bazat pe Rapid și 2 SUV-uri bazate pe Ateca.
    Skoda Rapid și Rapid Spaceback primesc îmbunătățiri pentru piața din China: design inspirat de Scala și sistem de infotainment cu ecran tactil de 8 inch
  • Așa e. Taică-miu face transport în Germania pentru uzina Porsche și vor mai lucra azi, având apoi liber până sâmbătă. Asta pentru că mochetele mașinilor vin din Italia, la fel ca și frânele Brembo. Cum granițele sunt închise, fabricile nu prea mai au ce face.
    Renault, Nissan, Seat și Ferrari încep să închidă uzine din cauza coronavirusului: constructorii nu mai primesc componente
  • 50.000 de modele vândute pentru varianta de pasageri e un număr frumos în condițiile în care MPV-urile nu mai au căutarea pe care o aveau odată. Să vedem și noul Dokker cu ce va veni.
    Citroen a vândut 200.000 de unități Berlingo: noua generație a fost lansată în septembrie 2018
Pagina
12345...727374...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău