• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • Tesla nu e în top. Cum zicea cineva pe aici. Au anumite perioade când fac livrări și apar în topul vânzărilor, după care au perioade de pauză.
    Renault Zoe domină înmatriculările de mașini electrice în Europa în ianuarie: Peugeot e-208 și Volkswagen e-Golf completează podiumul
  • @fan Skoda La fel cum face VAG și Skoda în alte părți ale lumii? Ia vezi Skoda Rapid din India care e un Polo Sedan cu siglă de Skoda. Interiorul e identic cu al Polo mk5. Ia vezi noua marcă Jetta din China (da, Jetta a devenit marcă) care vinde Rapid și Ateca cu altă siglă și mici modificări. Și alte conglomerate auto fac asta. Argumentul tău pică.
    Dacia Spring: prima mașină 100% electrică Dacia va fi lansată pe piață în 2021, cu autonomie de peste 200 de kilometri
  • @Dan, Ironia face nu numai că am Dacia, dar am și un review cu ea pe YouTube :-) îl găsești pe canalul meu care se numește Jurnal Auto. Într-adevăr, Dacia mea are vreo 500.000 km și a fost abuzată de foștii proprietari. Dar chiar și așa se prezintă încă decent având în vedere modul în care a fost abuzată.
    Dacia Spring: prima mașină 100% electrică Dacia va fi lansată pe piață în 2021, cu autonomie de peste 200 de kilometri
  • @Kap Așa e - unii urăsc așa mult Dacia încât i-ar găsi nod în papură și dacă ar ajunge la nivel de marcă premium. N-ai ce să le faci. Ca să nu mai zicem că nu există niciun Sandero și nicio Dacie în afară de Duster de top care să ajungă la 19.000 euro. P.S. Testele LatinNCAP sau cele din India sunt irelevante pentru că Renault nu a aplicat aceleași standarde de siguranță și în Europa. Știu, e ipocrit și e ca și cum ar aprecia mai mult viața europenilor decât a celorlalți, dar ăsta e adevărul. Și e și din cauza reglementărilor mai aspre în Europa. Spre exemplu, văzusem un test comparativ între Renault Lodgy făcut în India și Dacia Lodgy pentru Europa. Modelul indian a luat 0 stele la GlobalNCAP, Dacia Lodgy a luat 3 stele. Așa că multe din argumentele anti-Dacia vin fie din ignoranță, fie din rea voință.
    Dacia Spring: prima mașină 100% electrică Dacia va fi lansată pe piață în 2021, cu autonomie de peste 200 de kilometri
  • @Red Label Înțeleg faptul că, din cauza situației financiare în principal, mulți români caută o mașină care să fie și de oraș, și de concediu și de offroad și pentru toate pentru că nu își permit să aibă cel puțin 2 pentru utilizări diferite. De asta au ajuns să umble mulți cu limuzine de 4,8 metri prin oraș (ex. Mondeo, Passat, Insignia - eu însumi am făcut asta) și chiar prin offroad ca să zic așa. Dar mașina asta este strict pentru utilizare urbană și maxim pe niște distanțe scurte extraurbane. Trebuie să înțelegem pentru ce e construită și să nu aplicăm oricărei mașini gândirea românească despre care am amintit.
    Dacia Spring: prima mașină 100% electrică Dacia va fi lansată pe piață în 2021, cu autonomie de peste 200 de kilometri
Pagina
12345...737475...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău