@fan skoda
Dacă citești acel articol, vei vedea că Renault confirmase că va aduce K-ZE în Europa. Cel care a spus că nu va fi sub sigla Dacia era CEO-ul reprezentanței Renault din Germania și nu cineva din conducerea centrală a Renault.
De ce a spus așa nenea din Germania, nu știm. Ori a mințit, ori nu avea acces la planurile conducerii centrale și a spus și el ce credea și ce știa la acel moment.
E concept pentru că aduce elemente vizuale diferite care vor fi specifice Daciei, chiar dacă aceste detalii nu sunt extrem de izbitoare. Spre exemplu, ne așteptăm ca semnătura LED de pe spate să apară și pe viitoarele modele Dacia.
Oricum, Dacia continuă să crească. Modelele ce vor fi lansate anul acesta vor fi pe o nouă platformă (cea folosită pe Clio 5), vor fi mult mai moderne și cred că și calitatea va fi îmbunătățită, deși tăierile de costuri sunt necesare pentru un preț cât mai mic.
Cârcotașii la adresa Daciei s-au împuținat în ultimii ani. Și văd că Dacia îi face să devină tot mai puțini.
Ah, da. Băgăm taxă - dar oare alternativele sunt puse la punct? Avem cumva autobuze electrice? Avem cumva tramvaie noi și nu hârburile din anii 70 care par că se dezintegrează în timp ce merg pe șine? Avem cumva linii speciale de autobuz? Avem cumva piste de biciclete? Oferă omului alternative viabile și apoi bagă interdicții!
Încă o dovadă că scopul taxei a fost adunarea de bani la buget pe care i-a cheltuit în mare parte pe companiile alea ilegale pline de nepotism și piloși și pe paranghelii.
Nu, nu era bună ideea. Era o formă mascată de a obține bani la buget. Dacă nu era așa, făcea diferența între benzină și diesel cum e făcută în Germania. Dar ea nu a făcut asta, ceea ce îi trădează intențiile. Sunt necesare soluții, dar nu luate așa cum a făcut-o ea. Și acum a făcut-o că a recunoscut lui Mîndruță că altfel pierde alegerile. Oricum, dacă nu se iese la vot, cei care locuiesc în București să nu mai comenteze. Că acum 4 ani au ieșit doar 30 și ceva la sută la vot și apoi 4 ani doar au cârâit.
Ultimele comentarii
805 in total