• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • Îl văzusem de multă vreme pe Carscoops. Întrebare către Automarket: De ce nu publicați și imaginile sub camuflaj cu Sandero și, mai nou, chiar și cu noul Logan? Aveți cumva o înțelegere cu Dacia în privința asta cam cum a fost cu Duster? Pentru că văd că alte modele sub camuflaj le postați, dar Dacia nu. P.S. Logan 3 pare să arate muuuuuuult mai bine comparativ cu actuala generație care nici ea nu e urâtă.
    Primele imagini cu noua generație Kia Sorento: SUV-ul primește îmbunătățiri de design și versiune plug-in hybrid de 265 de cai putere
  • @Green_Alex Exact, nu se deosebește cu nimic că patronul e israelian sau român atât timp cât producția și angajații sunt aici. Românul oricum e naționalist și patriot doar din gură. Dacă ar fi iubit țara și-ar fi respectat semenii în trafic și în general. Dacă ar fi iubit țara, nu ar mai fi aruncat gunoaie pe unde apucă. Și mai sunt mult exemple.
    Rombat va produce în România baterii Li-Ion pentru mașini electrice: unitate de producție la Cernica cu o capacitate de 100 MWh pe an
  • @dan Din ce am putut observa, la Dacia modelele Logan le țin cam 8 ani per generație. Prima generație - 2004 - 2012 A doua - 2012 - 2020 (se cam știe că vor fi prezentate anul ăsta). Duster I - 2010 - 2017 (ăsta 7 ani, nu 8 că vinde mai bine probabil). Lodgy - 2012 - prezent (cel mai probabil schimbat anul ăsta). Dacia nu face teasere - de multe ori te trezești cu noul model în fața ochilor. Abia au apărut niște poze camuflate cu noul Sandero.
    Înmatriculările Dacia, în declin puternic în luna ianuarie: scăderi de 50% în Marea Britanie și de 27% în Italia
  • Pentru oraș am un VW Fox, 1.4 benzină aspirat, 144.000 km din 2008. Deci peste 10 ani. Mașina e foarte fiabilă, fără rugină, motor simplu, ieftină la întreținere. De ce mi-aș cumpăra alta mai nouă?! Ca să fie mai complicată? De ce și-ar cumpăra un nene cu o Toyota Auris să zicem din 2009, motor benzină aspirat, o altă mașină când asta e foarte fiabilă? Doar de dragul de a avea ceva mai nou și mai puțin fiabil? Nu uitați regula pe care o afirmă și inginerii: cu cât un lucru e mai simplu, cu atât e mai fiabil.
    Parcul auto național în 2019: aproape 80% dintre mașinile care circulă în România au o vechime de peste 11 ani
  • @Clique Așa am pățit eu. M-a țepuit unul luându-mi Diesel E5 SH profitând de lipsa mea de răbdare și de unele cunoștințe în ceea ce privește DPF-ul despre care am aflat că nu mai e... și am schimbat și turbo etc. Și acum încerc să o vând, bineînțeles la un preț destul de mic. Pe pierdere că nu mai am cum să recuperez cei 5400 euro dați pe ea și cei încă 1800 euro băgați în ea în 6 luni... Îmi asum prostia. Dar care e ideea cu asta? Că vreau benzină. Fie el și motor de 1.8 sau 2.0. Aspirat. Da, consumă mai mult. Dar măcar e mai ok pe partea de întreținere.
    Înmatricularea mașinilor cu motoare Euro 3 și Euro 4 ar putea fi interzisă: măsura apare într-un proiect pentru combaterea schimbărilor climatice
Pagina
12345...767778...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău