Primele imagini cu noua generație Kia Sorento: SUV-ul primește îmbunătățiri de design și versiune plug-in hybrid de 265 de cai putere

de Daniel Popescu, Foto: Kia
Luni, 17.02.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kia a publicat primele imagini cu noua generație a SUV-ului Sorento, care primește noutăți de design și o versiune plug-in hybrid.

Kia a publicat luni primele imagini și informații despre noua generație Sorento. SUV-ul de segment mediu a fost dezvoltat pe o platformă complet nouă și iese în evidență printr-un design îmbunătățit comparativ cu cele mai multe modele din gama constructorului.

Sud-coreenii au împrumutat o serie de elemente estetice de la SUV-ul mai mare Telluride și oferă acum un ampatament cu 35 mm mai mare, în timp ce restul dimensiunilor au crescut cu circa 10 mm.

Grila frontală a primit de asemenea o nouă interpretare din partea designerilor, în timp ce luminile de zi LED au o nouă semnătura luminoasă.

Kia a publicat doar două imagini cu interiorul, iar acesta include un panou de instrumente digital cu ecran de 12.3 inch, precum și un sistem de infotainment cu ecran touch cu diagonală de 10.25 inch.

Din punct de vedere tehnic, noul Sorento va fi disponibil în trei versiuni. Singura versiune "clasică" este cea diesel, cu un motor de 2.2 litri și 202 CP, în timp ce gama va include în premieră și două sisteme electrificate.

Astfel, Sorento va avea o versiune hibridă fără încărcare la priză care include un motor pe benzină de 1.6 litri și un motor electric de 60 CP care generează în total 230 CP, în timp ce bateria are 1.5 kWh.

De asemenea, la scurt timp după lansare primelor două versiuni, Sorento va fi disponibil și într-o versiune plug-in hybrid de 265 CP cu o baterie de 16.6 kWh. Aceasta va putea fi achiziționată doar în varianta cu tracțiune integrală, în timp ce versiunea diesel și cea hibrida fără încărcare la priză vor putea fi configurate atât cu tracțiune integrală, cât și cu 4x2.

Nu în ultimul rând, noul Kia Sorento include un sistem Cruise Control îmbunătățit, funcție de parcare autonomă și un sistem de monitorizare a unghiului mort prin utilizarea camrrei montate pe oglinzile laterale și afirmarea imaginilor pe planșa de bord.

Debutul cu public al noului Kia Sorento va avea loc în 3 martie la Salonul Auto de la Geneva, în timp ce livrările vor începe în toamnă.

Via Kia

Comentarii (20)

  • Anonim
    Seamana cu Ssangyong korando
    10 6
  • fan skoda
    WOW ! SUV-ul asta chiar pare un concurent foarte bun pentru Skoda Kodiaq.
    8 24
  • @Anonim
    Pe principiul asta seamana cu toate SUV-urile de pe piata. Explica!
    5 1
  • Îl văzusem de multă vreme pe Carscoops.

    Întrebare către Automarket:

    De ce nu publicați și imaginile sub camuflaj cu Sandero și, mai nou, chiar și cu noul Logan? Aveți cumva o înțelegere cu Dacia în privința asta cam cum a fost cu Duster? Pentru că văd că alte modele sub camuflaj le postați, dar Dacia nu.

    P.S. Logan 3 pare să arate muuuuuuult mai bine comparativ cu actuala generație care nici ea nu e urâtă.
    12 0
  • fan skoda
    @Moldovean

    Nu poti sa iti dai seama cum este masina sub camuflaj. Nu inteleg de ce ne da poze daca sunt cu camuflaj si nu vezi nimic la masina inafara de forma. Toate Daciile sunt proaste si nefiabile, deci sar putea sa fie un esec ori cat ar lucra la design
    2 26
  • someone
    woow, am ramas placut surprins de noul model. in special de partea tehnica ( my soft spot ) . cum designul e subiectiv, imi ramane sa spun ca cele 2 versiuni hybride sant deosebite, au veriuni si 4x2 si 4x4, pacat ca nu sant momentan detalii despre cutiile de viteza.
    avand in vedere dimensiunile motorului termica si ale bateriilor din sistemul hybrid, nu ar fi neasteptat sa vedem cele 2 sisteme si pe alte m odele mai mici ale grupului, cum ar fi tucson/sportage, poate chiar si in gama de turisme
    3 0
  • @ fan skoda

    Nu știu dacă faci asta intenționat sau nu, dar ar fi bine să te oprești. Te porți ca un copil de 10 ani.

    Nu se văd detaliile sub camuflaj, dar se vede destul de bine forma farurilor, forma stopurilor, mânerele ușilor, forma generală a caroseriei.
    13 3
  • fan skoda
    Cum sa pui 4x2 pe acest SUV de familie ? Raman la Kodiaq ! Este mai frumos si are farurile si stopurile mai ascutite ! Acest SUV are stopurile foarte patrate ! In rest este foarte frumos.
    1 26
  • fan skoda
    @Moldovean

    Astea le vezi in teasere si le vezi mai bine, iar teaserele sunt inainte de camuflaj. Deci oricum stim din teasere cum arata masina, nu trebuie si camuflaj unde nu vezi aproape nimic.
    1 17
  • Seamana in mod placut cu un "tanc",SUV american!Legat de ce e sub capota,experienta placuta de la Kia Niro(eficienta) ma astept desemenea la surprize placute! Interior concurential,,cu suv urile germane! @fan skoda..ai obosit lumea pe aici cu comentariile repetitive! Ai o problema la "soft"! Nu se poate bloca acest individ?
    9 0
  • someone
    @ daniel si toti ceilalti redactori: la inceput e nostim, apoi pueril si usor penibil; dar in cele din urma devine deranjant...cu "D" .
    faceti ceva in privinta asta sau lasati pe fiecare sa faca ce vrea pe terenul tau/vostru ?
    5 0
  • Arata bine, fidel ca design schitelor publicate anterior. Arata mult mai bine pe tonuri inchise - a se vedea griul metalizat care ii accentueaza unghiurile foarte frumos. Un albastru metalizat iarasi i-ar prinde bine, precum in schite.

    Interiorul frumos, luxos mi-as permite sa zic, spatios si tehnologizat. Foarte buna alegerea ofertei de motorizare, un diesel si 2 hibride. Pentru multi KM in afara orasului - diesel. Utilizare urbana - hibrid/plugin. Asa cum ar trebui sa fie.

    PS: don't feed the trolls.
    5 0
  • Sa fie la pret de Passat full ? :))))
    3 0
  • In varianta full, bine-nteles, DIZĂĂĂĂĂĂL, o sa fie peste 40.000. Ceea ce inseamna ca dupa ce o sa mai apara niste promotii pe la VW, o sa poti lua un Touareg cu 3 L DIZAAAAAAAAL pe banii aia. Tot mai tare e, oricum ai lua-o. Oricum, laudabila masina si designul. Imi place f mult cum arata. Muuuuult peste modelul pe care il inlocuieste.
    5 3
  • Sorento e cam doua clase peste Touareg. Romanu tot cu toareku in cap e, orice i-ai face. Ar cumpara si un ra*at daca scrie TeDeI pe spate :)))
    3 2
  • fan skoda
    @@PMC

    Sorento e cu doua clase sub Touareg.
    1 2
  • @Cel care mi-a raspuns: Kia din pacate nu este peste VW, indiferent ce model vrei. Si nici n-o sa fie. Pentru ca asiaticii sunt buni doar la copiat. Inovatie 0. Ei copiaza cam tot ce misca in Europa si astfel incearca sa se dezvolte si sa devina un nume in ind. auto. E bine si asa, mai bine decat daca nu ar exista, pentru ca intotdeauna concurentza e buna pentru noi, consumatorii. Dar totusi, numai cine nu stie cat e ceasu' poate sa creada ca o marca auto care acum 10 ani era neglijabila, poate acum sa fie cu vreun produs peste VW. Se straduiesc, eu personal ii admir pentru efortul depus si pentru hotararea cu care nu se lasa. Poate ca o sa depaseasca nume consacrate ca si VW, nu se stie, dar deocamdata nici vorba de asa ceva. Sunt foarte buni ei la copiat. Si japonezii intra in aceeasi oala, ca sa ne intelegem. Sciliprea de geniu, inovatia, astea sunt chestii straine pentru galbiori. Dar au si ei calitati incontestabile.
    1 2
  • fan skoda
    @ceilalti

    @PMC are dreptate. VW intodeauna a fost si este un producator de volum foarte cunoscut in industria auto. Din pacate, sunt foarte multi oameni pe acest site care injura VW. Kia nu a fost niciodata o marca foarte cunoscuta si cumparata. Asiaticii copiaza orice gasesc nou la europeni.
    1 2
  • @fan skoda: Cand sustii asa ceva te bazezi pe ce? La fiabilitate japonezii bat europenii sanatos ! La sisteme de tractiune VW doar viseaza la S AWD-ul de la Subaru. Mazda inoveaza pe bune unde iarasi europenii au renuntat. Da, poate la design sunt mai nonconformisti asiaticii, dar sa nu exageram ! Cat priveste noul Sorento... Spatele e decent, lateralul e ca la un Proceed pe steroizi, dar fata aia e aiurea. Mie unul nu-mi place ! Dae poate e vorba doar de gust !
    2 2
  • fan skoda
    @StM

    AWD-ul de la Subaru este un sistem de tractiune integrala foarte prost. Cel mai bun sistem de tractiune integrala este cel de la VW. La fiabilitate cehii sunt peste toti. Japonezele au foarte multe rechemari in service din cauza fiabilitatii dezastruoase.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru