• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • De câțiva ani merg legal - adică max. 59 km/h în comune, 99 pe DN, 109 pe E, 139 pe autostradă. În limită. De cele mai multe ori nu ating nici acel ”9”, ci mai puțin. Tot acum câțiva ani, pe când nu mergeam chiar legal și făceam des București - Cluj, am făcut un test să văd cu cât îmi ia mai mult dacă merg în limitele legale pe cei 440 km ai traseului. Mi-au ieșit doar aproximativ 30 minute mai mult mergând legal. Oare merită să îți pui viața în pericol, precum și a celorlalți pentru 30 min? Chiar și dacă era 1 oră, tot nu merita. De fapt, în niciun caz nu merită așa ceva. Orice scuză e nulă. Așa cum am mai spus: la noi, infrastructura e cauza nr. 2 pentru numărul mare de accidente. Cauza nr. 1 e formată din mai multe subcauze: nesimțirea, inconștiența, șmecheria, prostia, nepăsarea egoismul etc. Fix așa e descris unul care pune viețile celorlalți și a lui în pericol. Fie că îi convine, fie că protestează că nu ar fi așa. Ba fix așa e.
    Studiu: 69% dintre șoferii români admit că depășesc viteza legală cu bună știință: aproape jumătate dintre ei parchează mașina în locuri interzise
  • Nu cred că are rost concursul. Sunt 95% sigur că va câștiga Tesla. De acum, cred că premiul va fi luat de mașinile electrice (vezi anul trecut cu I-Pace) pentru că vor să transmită un mesaj. La fel cum la Eurovision câștigă o femeie cu barbă sau cine știe ce alți ciudați. Aproape nimic nu scapă infestat de propaganda politică, fie subtilă, fie mai puțin subtilă.
    Mașina Anului în Europa în 2020: Ford Puma, pe lista celor 7 finaliști alături de Tesla Model 3, Porsche Taycan sau BMW Seria 1
  • Pare să fie Dacia ținând cont de detaliile care apar pe grila față și de forma generală care, așa cum spune și articolul de aici de pe AM, va fi o evoluție și nu o revoluție. Așa cum s-a întâmplat și în cazul lui Duster. A, da, și mânere de care tragi, după cum doreau unii colegi de pe aici.
    Primele detalii despre noua generație Dacia Sandero: va împrumuta platforma și motoarele lui Renault Clio. Sandero Stepway va avea versiune hibridă de 130 CP
  • @AHa, Știm că Dacia e marcă secretomană și modele camuflate sunt de obicei văzute abia cu câteva luni înainte, dar se pare că acum apar poze camuflate mai devreme. Aici ceea ce pare a fi noul Sandero camuflat: https://uk.motor1.com/news/375391/2020-dacia-sandero-spy-photos/
    Primele detalii despre noua generație Dacia Sandero: va împrumuta platforma și motoarele lui Renault Clio. Sandero Stepway va avea versiune hibridă de 130 CP
  • Toți cu tabletele înfipte în mijloc. Much originality. Such wow.
    Volkswagen dezvăluie ID Space Vizzion: conceptul electric are 360 de cai putere, autonomie de 560 kilometri și va primi versiune de serie în 2021
Pagina
12345...818283...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău