• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Moldovean

  • Membru din 09.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 805 in total
  • Dragă @olteano, eu nu caut să ies în evidență. Așadar apreciez designul simplu, elegant, curat și practic. Octavia îl are. Mazda 3 o fi o reușită în materie de design și chiar și în materie de mecanică (vezi motorul). Dar în materie de practicalitate e un dezastru total. La 1.82 m ai mei, efectiv mă sufoc în spate cu geamurile alea mici și spațiu mai deloc la picioare. Păcat de toată munca inginerilor mecanici de la Mazda. Știi, zicea cineva aici pe AM o vorbă în privința designerilor: să faci o mașină frumoasă e ușor. Să faci o mașină practică iar e ușor. Dar să faci una și frumoasă și practică, ei bine, acolo se va vedea un designer adevărat. Iar astea sunt extrem de puține.
    O imagine cu noua generație Skoda Octavia, publicată accidental în configuratorul mărcii: prezentarea oficială va avea loc în 11 noiembrie
  • Tot nu-mi plac farurile alea, dar parcă arată mai bine decât la Scala. Și clar mai bine decât cei 4 ochi de acum. Dar generația actuală fără facelift continuă să mi se pară o mașină frumoasă prin simplitatea eleganței sale/
    O imagine cu noua generație Skoda Octavia, publicată accidental în configuratorul mărcii: prezentarea oficială va avea loc în 11 noiembrie
  • @asm Frumos în teorie. Dar în orașele mari (unde încep să fie tot mai mult majoritari oamenii - gradul de urbanizare crește continuu), aceștia stau în apartamente și nu la curte ca să-și poată face cele menționate. Mi-ar plăcea și mie să am curte și să încarc gratis și să mă plimb aproape gratis, dar din păcate 90% din oameni nu au opțiunea asta.
    Studiu: Mașinile electrice generează costuri de trei ori mai mici pentru "combustibil" decât cele cu motoare diesel și pe benzină
  • @Kiro Exact. Cei care cred că dacă mașinile electrice devin majoritare și prețul la curent va rămâne așa se înșală amarnic. Va dispărea orice speranță de economie. Vor rămâne doar cu gândul că sunt eco, dar și ăla e intens dezbătut. Un lucru e clar: nu ai cum să fii eco cu multă tehnologie. Eu nu cred că poluarea va înceta vreodată cât timp avem tehnologie avansată.
    Studiu: Mașinile electrice generează costuri de trei ori mai mici pentru "combustibil" decât cele cu motoare diesel și pe benzină
  • Eu nu mă simt mândru. E normal să existe astfel de români la o populație numeroasă. Și indienii ar găsi o mulțime de oameni cu rezultate profesionale de excepție cu care să se mândrească. Cu toate astea, țara lor e o mizerie și poporul se zbate în mizerie. Cam așa și România, doar că nu la nivelul Indiei. Exemplu: Stăm și ne lăudăm mereu cu nu știu ce olimpici la matematică, informatică, fizică sau alte materii. Și unii zic ”mamă, ce tare e sistemul nostru de învățământ și ce proști sunt occidentalii.” Ei bine, olimpicii ăia sunt ”elite” ca să îi numim așa. Sunt excepții pe care noi îi facem să pară că sunt majoritatea. Dar nu sunt. Iar problema la noi este că diferența dintre ”elite” și cei ”de rând”, cel puțin în sistemul educațional, dar nu numai, este uriașă! Poate occidentalii nu au atâția excepționali ca noi (deși tind să cred că au cel puțin atâția), dar oamenii de rând sunt cu muuuuuuuuult mai educați decât cei de la noi. Și asta face diferența. Pentru că, până la urmă, nucleul societății este format din oamenii de rând, nu de ”elitele” cu care noi ne mândrim și ne mințim că am fi ceva. Și de aia ei sunt unde sunt, iar noi unde suntem.
    Ford a început în 8 octombrie producția SUV-ului Puma la uzina de la Craiova: angajații vor lucra în trei schimburi
Pagina
12345...858687...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău