• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

NGK

  • Membru din 19.04.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 178 in total
  • "Amintiţi-vă că Alonso a condus 18 tururi, deci în 46 de tururi am fost ajunşi din urmă cu un tur şi am pierdut trei secunde pe tur. Asta este dificil de explicat" - de fapt, doar doua secunde din cele trei necesita investigatii mai aprofundate. Pentru cealalta secunda va explica Alonso.
    Ferrari va colabora cu Pirelli pentru modificarea pneurilor hard
  • "Alonso nu va mai lua nici un titlu cu Ferrari ca sa-i faca pe plac lui Iulian Nimeni. Am vb eu cu el!" Nu era nevoie de nicio interventie. Oricum nu are de gand.
    Alonso: "Nu am crezut niciodată că voi câştiga la Barcelona"
  • eu nu am treaba cu Alonso si nici cu $ ai lui. Nu te-ai prins? De acord, nu pe el il doare ...
    Alonso: "Nu am crezut niciodată că voi câştiga la Barcelona"
  • exact, eu sunt "acuzat" ca sunt ctlnmihai. E clar ca sunt obsedati. Inteleg si de ce: http://formula1.automarket.ro/stiri/vettel-a-castigat-la-abu-dhabi-si-a-devenit-campion-mondial-34538.html
    Vettel răsuflă uşurat după o victorie dificilă
  • dar lasa-i dom'le sa spioneze. Poate invata si ei meserie.
    Red Bull acuză Ferrari de spionarea conversaţiilor radio
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău