Ferrari va colabora cu Pirelli pentru modificarea pneurilor hard

De Daniel Popescu
Publicat Luni, 23.05.2011
Ferrari susţine că va colabora cu Pirelli pentru a identifica modalitatea de a modifica noua configuraţie a pneurilor hard introdusă la Barcelona.

Ferrari a demarat o anchetă internă pentru a afla dacă noua compoziţie a pneurilor hard introduse în premieră la Barcelona este principalul efect negativ al performanţei mediocre obţinute de Fernando Alonso în Marele Premiu al Spaniei.

Spaniolul nu a avut deloc aderenţă în a doua parte a cursei şi a terminat la peste un tur în spatele învingătorului Sebastian Vettel.

"Trebuie să vedem ce va fi în viitor. Trebuie să lucrăm îndeaproape cu Pirelli pentru a vedea dacă acesta este (n.r - pneul) corect pe care ar trebui să-l avem. Trebuie să fim precauţi. Am văzut multe lucruri în primele curse şi este dificil să ajungem la o concluzie în acest moment. În Spania am văzut condiţiile necesare pentru a avea o forţă de apăsare aerodinamică maximă, dar nu am avut-o! Trebuie să adăugăm faptul că nu am fost capabili să lucrăm cu pneul hard. Amintiţi-vă că Alonso a condus 18 tururi, deci în 46 de tururi am fost ajunşi din urmă cu un tur şi am pierdut trei secunde pe tur.

Asta este dificil de explicat", a declarat Stefano Domenicali, şeful Scuderiei Ferrari.

În ciuda situaţiei dificile pe care a traversat-o în Spania, Domenicali şi-a păstrat simţul umorului şi vede şi partea plină a paharului după problemele întâmpinate cu pneurile hard. "Cel puţin nu poţi să spui că Pirelli lucrează pentru Ferrari. La început au existat suspiciuni ca Pirelli se va asigura că pneurile pentru echipă vor fi perfecte!", a mai precizat italianul.

Via | Autosport

Comentarii (9)

  • vina este impartita
    "Amintiţi-vă că Alonso a condus 18 tururi, deci în 46 de tururi am fost ajunşi din urmă cu un tur şi am pierdut trei secunde pe tur. Asta este dificil de explicat"

    - de fapt, doar doua secunde din cele trei necesita investigatii mai aprofundate. Pentru cealalta secunda va explica Alonso.
    9 17
  • forza alonso
    alonso propune modificarea regulamentului: o cursa sa aiba 17 tururi
    11 18
  • Aiurea...
    ...cum să fie de vină guma??!!!Poi ceilalți n-au avut aceeași gumă, atunci cum l-au prins cu un tur în 40 de ture?E clar că de fapt MȘINA este cea care poartă vina.Baliverne marca Ferrari....
    Îmi pare rău pentrru ei,dar au devenit o echipă de anonimi,de pluton,de măscărici și amatori....
    6 4
  • NKVd
    Presupui corect, esti fascinant! Perseverenta ta va trebui, cumva, recompensata;)
    0 0
  • Din afara F1
    @NGK si @KalEl
    Voi chiar nu aveti altceva de facut decat sa postati tot felul de stupizenii pe site-ul asta? Nu realizati cat de penibili sunteti?
    4 0
  • @F1-Racing
    e de preferat fascinant decat sa sterg pe jos cu propriul ID cum faci tu. Se pare ca si staful de la Ferrari a inceput cel putin sa presupuna. Am auzit ca l-ar vrea pe Hamilton.
    ps: se pare ca este mereu necesar sa-ti "ajuti" ID-ul cu cel putin o postare anonima.
    0 2
  • ei..cum incurci borcanele-NKVd
    Probabil asa procedezi tu, nu extrapola. Ti-am spus, ca joci baba oarba si esti departe. Ma dezamagesti, eu te un user macar inteligent. Ar trebui sa stii exact cand postez eu, mai ales ca nu fac "fandari" de stil ca tine:)..Pe mine ai sa ma recunosti intotdeauna dupa relaxarea conversatiei:). Oricum ar fi, tu ai dreptate. Spor la postari.
    0 0
  • Ham la Ferrari
    Cand Ham va ajunge la Ferrari ma voi simti implinit. Asta este una din dorintele mele mari.
    0 1
  • Vrei sa ajunga Ham la Ferrari indiferent de ce face Alonso, ramane sau pleaca? E o judecata inteleapta. Si celor de la Ferrari le surade tot mai mult ideea. Sau vrei neaparat sa faca Ham echipa cu Alonso la Ferrari? Destul de improbabil, stiindu-l pe Alonso, sigur gaseste motive sa plece pe usa din spate ...

    "relaxarea conversatiei" ??!!
    batutul asta cu pumnii in piept ii este specific unei primate, cum bine spunea 'cineva'. Din relaxare, desigur ....
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru