• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

PMC

  • Membru din 23.01.2017
  • Varsta 2024
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1590 in total
  • @Banditos: ai vreo secunda impresia ca acele "eforturi" de colectare a gunoaielor pe fractii e cumva in interesul cetateanului sau al planetei? :) Se impun aceste masuri doar in anumite orase din romania. Ceilalti nu s-au prins inca de schema de extorcare. Acesta e termenul corect: "masurile sunt impuse". In orasul in care traiesc, primaria a facut contract doar cu un singur procesator. Nu ai alternativa. De ce s-a facut asa? De ce se platesc sume uriase unei singure firme desi acum cativa ani existau mai multe firme care au fost puse pe butuci? Nu stiu... probabil era cea mai buna firma :)) Consecinta? S-a ajuns pana acolo incat aia isi permit sa nu ridice gunoiul daca nu il pui in punga de o anumita culoare, sau daca cutiile de iaurt sunt murdare, daca nu pui sticla doar in cutiile pe care esti obligat sa le ridici de la ei de la sediu. Si asta dupa ce platesti f mult pentru salubritate. Nu numai ca locuitorii selecteaza gunoaiele. Trebuie sa le selecteze numai dupa mofturile si pretentiile firmei de gunoieri. Daca nu, nu-ti ridica gunoiul. S-a ajuns pana acolo incat politia locala umbla pe strazi si cauta in gunoaie, in speranta ca va gasi o factura, o dovada de plata, ceva, ca sa poata amenda persoana care nu a sortat corect. Totul din cauza monopolului. Asta nu e economie de piata ci "capitalism de stat", visul umed al tuturor progresistilor si plusereilor de pe aici si aiurea. Oamenii colecteaza separat, crede-ma. Uneori pentru ca nu au de ales. Corect ar fi sa se lase libera piata, pur si simplu fara contracte cu primaria, sa fie oricati prestatori de servicii. Publicul sa aleaga care le convine cel mai mult dupa pret si calitatea serviciilor. Disponibilitatea clientilor ar trebui rasplatita. Ar trebui sa am un avantaj din faptul ca fac munca lor gratis, sortez gunoiul si il livrez gata sortat. Toti ar sorta bucurosi in felul asta. De ex sa platesc o taxa lunara mai mica pt salubritate daca sunt dispus sa sortez. Ce se intampla acum umple lumea de frustrare si nervi si pe bunadreptate. Si eu ma enervez de cate ori trebuie sa car saci cu PETuri si ma gandesc ca-s luat de prost. Practic ceva smecher cu firma cu contract cu primaria ma pune sa sortez gratis gunoaie ca tampitu' dupa care ma taxeaza cu cat are el chef sa-l ridice si mai face si figuri ca n-am golit corespunzator conservele. Bataie de joc, pe banii si pe efortul meu. Bine-nteles, totul in numele verzelii si planetei albastre. Evident... Si inca ceva: preturile sunt si alea arbitrare, nu e concurenta, practic prestatorul creste preturile dupa bunul plac. Si nimeni nu are ce sa-i faca. Pentru ca e unic "si a semnat cu primaria". Si ar mai fi multe de spus dar ma umplu de draci si e vineri, mai bine beau o bere...
    Programul Rabla: sesiunea de toamnă va începe din 1 septembrie
  • Banii UE sunt tot banii nostri. Romania contribuie la bugetul UE din banii nostri de taxe si impozite. Si chiar daca ar fi 100% bani UE, totusi e o cheltuiala proasta. Banii aia ar trebui folositi intr-adevar in mod util. Deci tot "pierduti" sunt, tot aruncati aiurea in buzunarul unor imbuibati. N-am reusit sa gasesc nicaieri scris negru pe alb ca fondurile pentru Rabla sunt de la UE. Daca gasiti voi sursa oficiala pentru asa ceva, lamuriti-ma si pe mine rogu-va.
    Programul Rabla: sesiunea de toamnă va începe din 1 septembrie
  • @Banditos: scuze, dar daca ai impresia ca e vb de planeta sau binele cetateanului, trebuie sa te trezesti. Banii astia sunt mutati dintr-un cont in altul, in speta al producatorilor auto. Sau din buzunarul nostru in al lor. Se stie ca fix acelasi model e mai scump in Romania tocmai pentru ca producatorii s-au prins de pomana nesimtita oferita de statul roman. Daca i-ar pasa cuiva de tara asta in primul rand trebuia sa acorde subventii numai si numai pentru masini produse pe teritoriul tarii. In felul asta incurajau producatorii sa vina aici cu investitii, creau locuri de munca, dadeau de lucru unei intregi industrii conexe de subansamble si piese samd samd. In schimb nu, se dau bani aiurea pentru niste masini scumpe, bani care pleaca in conturile unor producatori care au nesimtirea sa scumpeasca pana la anihilarea acelui "ecobonus", din pix, fara nicio justificare. Nimeni nu-i trage de maneca, nimanui nu-i pasa, pentru ca nu a fost, nu este si nu va fi niciodata vorba de cetatean sau planeta. Cine mai crede asemenea baliverne e dus cu pluta.
    Programul Rabla: sesiunea de toamnă va începe din 1 septembrie
  • *voiam sa spun ca Passatul asta Diesel e o masina pur si simplu bestiala, imbatabila. Voiam sa mai spun ca pentru persoane fizice si firme discountul actual e 4500 si 5000 de eur la VW respectiv Cupra. Numai pentru electrice. Si totusi nu se vand. @Fast and curious: asa este! Totul e o minciuna. Dar ca de obicei, minciuna are picioare scurte. Chestia cu fortatul pietei, impinsul produselor pe gatul consumatorului, jecmanirea nerusinata a clientului, toate chestiile astea nu functioneaza decat pe termen scurt. Pana cand se prinde lumea de minciuna. Singurul scenariu in care vor supravietui electricele e daca vor scadea masiv preturile si daca vor tine artificial pretul ridicat la benzina. De chestia cu scaderea pretului masiva Musk s-a prins deja. Tolomacii de la VW si altii ca ei inca nu s-au prins. Eu inca sper sa traiesc sa vad falimentul VW.
    Noul Volkswagen Passat este aici: motorizări hibride până la 272 CP
  • Passatul asta e o masina excelenta, chiar daca integrarea televizorului in bord tot nu le-a iesit. O asemenea masina Diesel e pur si simplu Mie mi-a soptit o viorea, om din reteaua VW romania, ca la noi VW are f putine masini termice pe stoc, in schimb electrice au SUTE. Nu le mai cumpara nimeni. Acum fac discounturi de 25%(!!!!) din pretul de lista pentru revanzatori. Deci export in alte tari din Romania. Si TOT nu le vand. In Romania pentrudau acum 4500 la VW si 5000 de eur la Cupra, doar la cele electrice. Si TOT nu le vand. De asemenea, am aflat ca in Germania nu se cumpara. Stiu ce o sa spuna useristii nostri harnicutzi cu tastatura, c-o fi, c-o pati, ca statistici, ca topuri de vanzari, alea alea. Stii ce? Eu nu le cred. Pur si simplu nu mai cred nicio statistica si niciun studiu. Am incredere in oameni din sistem pe care ii cunosc si care chiar nu au de ce sa minta.
    Noul Volkswagen Passat este aici: motorizări hibride până la 272 CP
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2023 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău