Noul Mercedes-Benz EQS facelift: grilă nouă și autonomie mai mare cu 82 de kilometri

de Tiberiu Safta
Joi, 11.04.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz a prezentat oficial un facelift pentru modelul său electric de lux EQS. Noul model primește un design revizuit al părții frontale, precum și o baterie mai mare. Autonomia noului EQS facelift este acum mai mare cu 82 de kilometri.

Mercedes-Benz EQS, fratele pur electric al Clasei S, tocmai a primit un facelift. Noutățile principale constau într-un design nou al părții frontale, echipament nou în dotarea standard, o baterie mai mare pentru o autonomie îmbunătățită, dar și noutăți în ceea ce privește confortul pasagerilor din spate.

Să începem cu exteriorul. Cea mai vizibilă schimbare adusă de noul Mercedes-Benz EQS facelift este un nou design al grilei acoperite. Aceasta are acum un aspect asemănător cu cele văzute la modelele cu motoare convenționale ale mărcii. De asemenea, berlina electrică de lux mai primește acum și celebrul ornament de capotă Mercedes-Benz.

Cea mai importantă noutate este reprezentată acum de o baterie mai mare. Astfel, vechiul acumulator de 108.4 kWh este acum înlocuit cu o baterie de 118 kWh. Rezultatul? Autonomia este acum mai mare cu 82 de kilometri la noul EQS facelift. Versiunea EQS 450 4Matic oferă acum o autonomie de 799 de kilometri, față de 717 km, cum era până acum. Mai mult, versiunea EQS 450+ poate să parcurgă acum 822 de kilometri cu noua baterie mai mare.

Alături de asta, noul Mercedes-Benz EQS facelift are acum și o capacitate de remorcare mai mare. Noul model poate tracta până la 1700 de kilograme, față de doar 750 de kilograme cum era înainte.

Noutăți avem și în habitaclu, acolo unde sistemul MBUX Hyperscreen este acum dotare standard.

De asemenea, un alt detaliu nou este vizibil la duzele de ventilație ale montantului B, care primesc acum o ramă din crom galvanizat.

Noul Mercedes-Benz EQS facelift aduce un nivel de confort și mai mare pentru pasagerii din spate. Cei care aleg pachetul opțional Rear Comfort Package Plus cu scaune executive au parte acum de un suport pentru picioare pentru pasagerii din spate. Acest suport este montat între șinele scaunelor din față. De asemenea, scaunul pasagerului din față poate fi înclinat în față, iar spătarul său poate fi înclinat până la un unghi de 38 de grade.

Același pachet mai aduce și zone de încălzire pentru gât și umeri pentru pasagerii din spate, precum și o reglare pneumatică a scaunelor în profunzime. În partea din spate a spătarelor scaunelor din față sunt acum integrate și ornamente decorative iluminate.

Noul model primește acum și un sistem de asistență nou pentru schimbarea automată a benzii pe autostradă. Astfel, sistemul Automatic Lane Change poate fi activat pe autostrăzile care au minim două benzi și funcționează între 80 și 140 de km/h. Manevra de schimbare a benzilor este realizată automat, fără intervenția celui de la volan.

Alte noutăți aduse de Mercedes-Benz EQS facelift sunt: o pompă de căldură în standard, un nivel de recuperare mai mare a energiei și actualizări over-the-air pentru aplicațiile Dolby Atmos și YouTube.

La final, noul Mercedes-Benz EQS facelift este disponibil și în ediția specială Manufaktur Selection.

Aceasta aduce o vopsea metalizată neagră exclusivă, jante AMG de 21 de inch și un interior care poate fi vopsit în alb sau în negru.

Ediția specială mai cuprinde și pachetele Rear Comfort Package Plus cu scaune executive, Rear Seat Package Plus, pachetul interior Manufaktur, perne ce conțin cusături contrastante gri și broderie roz-aurie, tetiere cu sigla Mercedes-Benz brodată în aceeași culoare, plăcuțe montate în interiorul pragurilor care sunt iluminate și covoare cu sigla Mercedes-Benz brodată, vopsită în alb și cu cusături roz-aurii.

Tot aici se mai adaugă ornamente din lemn, o emblemă specială Manufaktur Selection prezentă în consola centrală și un capitonaj al plafonului din microfibră Microcut neagră.

Comenzile pentru noul Mercedes-Benz EQS facelift vor fi deschise din 25 aprilie.

via Mercedes-Benz

Comentarii (14)

  • Astept momentul cand cineva din industrie (sper sa nu fie chinezii totusi) va spune: "am redus marimea si greutatea bateriilor cu 20%, dar am marit autonomia cu 30% in timp ce costurile de productie s-au diminuat cu 50%". Astfel de momente cred ca pot crea suficient interes pentru potentialii cumparatori pentru a-si achizitiona o electrica si a trece cu adevarat de la ICE la BEV. Pana atunci, frectie la picior de lemn.
    11 6
  • Am o intrebare: dupa ce ti se fura "celebra emblema de pe capota", cat creste autonomia? Cat scade rezistenta la vant?

    Aaaaaaha! Aaaahaha! AAAAAAhahahahahaaaaaaaaaaaahahahah!!!
    :)))))))))))
    1 8
  • Masina asta arata ca un ou, la fel ca fratele mai mic EQE, pe cand de frumoase sunt clasa S si E in varianta normala, pe atat de banale mi se pare electricele de la Mercedes.

    Inteleg ca si le-au dorit aerodinamice, dar toate au aceeasi fata, interior si aspect general banal, ori cand dai atatia bani pe o masina fie si ea electrica cred ca vrei sa si iesi in evidenta.
    2 7
  • deputy
    Baterie mai mare = autonomie mai mare.
    Oare pretul a ramas la fel (de mare)? :))
    4 2
  • Mie mi se pare că iese în evidenta, nu știu sa fie vreo altă mașină care să semene cu EQS. Că nu e Miss Univers e altă mâncare de pește.

    Dacă următoarele modele vor arăta precum conceptul cred ca se rezolvă și problema frumuseții.
    4 3
  • Punctul forte este interiorul, mie îmi place mai mult decât cel al S-ului, modelul perfect ar fi fost exterior de S cu interior de EQS .
    3 1
  • La exterior arata cum a aratat si cand s-a lansat, ca o masină fătată nu construita din piese. Sau daca vreti arata ca un S class normal cu un mare ciorap de damă tras pe deasupra, in genul hotilor cu ciorap pe cap.
    2 3
  • spaclu lu manole
    Vad ca toti se cramponeaza de design. Atata le-a mai ramas. In rest, autonomia e fenomenala iar despre tehnologia pusa pe masina asta nu vorbeste nimeni.
    As avea zero probleme s-o cumpar daca ar fi in plaja de pret pentru normalos ca mine.
    Din nou, cine are bani de S Class nou, primeste totul din plin. Istoria se repeta la fiecare generatie. Noi astialalti, asteptam sa le cada preturile, sa ni le permitem.
    Odata cu trecerea anilor, pentru mine devine tot mai evident antagonismul si discrepanta clara intre ice si electric. Deocamdata, de toate pentru fiecare. Dar bateriile au evoluat, la fel ca si gaselnitele pentru conservarea si regenerarea energiei. Sunt pe drumul cel bun. Iar cand greii gen MB, BMW, VW + US incep sa investeasca serios in electricitate, nu cred ca mai e cale de intoarcere.
    5 3
  • Seriff
    Autonomia e bună, eu mă țin 700-800km. Dar încărcarea durează prea mult - eu în 5 minute fac pipi și trebuie sa plec că măi am 800km de făcut.
    3 3
  • Cum spuneam si in alter randuri, solutia pentru cresterea autonomiei e mai multa baterie. Aia nu e evolutie. Probabil bateria aia are 800 de kile. Thanks but no thanks.
    In rest, zi de zi povesti cu noile baterii revolutionare. Tesla NICI ACUM nu pune bateriile minune lpf pe masinile lor. So... there you go..
    1 4
  • @cocalar hAUR
    Lasă, tati, că oricum nu merge maimuțica pe EQS. În plus, asta e mașina pentru woke, nu pentru gherțoi plini de masculinitate.
    5 1
  • Deleagu
    =))) Seriff, deci tu mergi 800km, pauza 5 min si apoi iar 800km? Clar masina asta nu e pentru tine...
    2 0
  • johnny
    vai, dar cum sta camera aia de pe grila, imi aduce aminte de Tudorel Toader
    1 0
  • E caterinca. Nu te-ai prins?
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru