• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Pavl

  • Membru din 10.04.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 78 in total
  • @Marian Daca te intereseaza doar fiabilitatea, atunci mergi pe mana japonezilor. Si mie imi plac, mai ales noua Mazda 6. Insa trebuie sa recunosti un adevar. Japonezii merg de ani de zile pe aceleasi retete de motoare, aspirate si diesel, cu performante modeste si depasite tehnologic, daca ma intrebi pe mine. Motoare de 2,2l, cu taxe mari sau aspirate cu performante moderate. La fel si in ceea ce priveste transmisiile. De aceea cred ca Toyota a apelat la tehnologia BMW. Intre timp, europenii si BMW mai ales, inoveaza permanent, cerceteaza, testeaza. Poti sa iti iei o masina europeana si sa alegi intre 8 versiuni de motorizare si 3 cutii de viteze, in timp ce japonezii iti ofera 3 niveluri de echipare fara posibilitati de configurare. Cam asta e diferenta. Mergi la sigur cu japonezii, dar cu motorizari si transmisii de 6 ani, cu imbunatatiri incrementale, sau mergi cu masini europene mai performante si cu posibilitati mai multe de configurare. Diferenta e similara la finisaje, unde cele europene sunt mai bine legate.
    Volvo atacă BMW prin noua sa generaţie de motoare diesel şi pe benzină: cifre, puteri, consumuri
  • A, era sa uit :)). BMW a trecut deja la motoare pe benzina de 1,5l, 3 cilindri si 231 cp. (a se vedea noul I8). In curand probabil pe toata gama in diverse configuratii de putere. O sa fie interesant de urmarit competitia.
    Volvo atacă BMW prin noua sa generaţie de motoare diesel şi pe benzină: cifre, puteri, consumuri
  • Volvo a aruncat manusa. Sa vedem replica BMW, Audi, Merc. Audi are deja propulsor pentru versiunea de 2l si 306 cp a Volvo, tot de 300 de cp. De Merc nu mai zic... 350 de cp A-klasse AMG din 2l. La restul... sa vedem
    Volvo atacă BMW prin noua sa generaţie de motoare diesel şi pe benzină: cifre, puteri, consumuri
  • @eee Nu mai compara te rog X1 cu IX35. Nu au nicio treaba unul cu celalalt. Vorbim de premium cu marca de volum. Oricum, cred ca sprintul lui X1 este mai rapid decat cel al IX35 cu toti 180 de cai ai lui. IX are avantajele lui, dar nu poate fi comparat cu X1.
    Joy de vivre
  • Nu e mult. Vedeti stiri mai vechi cu posibilitatea introducerii unui bi-turbo de 2l de 231 de cp, ca replica la motorul BMW de 218 cai. Audi deja a dezvoltat un motor bi-turbo de 3l diesel de 313 cp.
    Volkswagen Passat facelift este pregătit de lansare în mai 2014
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău