• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Rio

  • Membru din 29.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 124 in total
  • BMW-urile sunt masini superbe insa seria X chiar nu imi place. E parerea mea personala. Nu le vad rostul la masinile astea. In oras sunt prea mari, in afara consuma prea mult, la munte nu trag bine. Un crossover care nu exceleaza la nimic. Ba nu, scuze, am gresit, exceleaza la ceva. Trebuie sa recunoastem k este unul din cele mai rapide cross-uri, dak nu si cel mai rapid. Dar nah, dak vreau masina rapida dau banii astia pe un M3. Cine isi permite si ii place sa isi ia. Chiar daca nu e buna de mai nimic este totusi un BMW iar "the joy of driving" este acolo, metamorfozata putin insa la fel de prezenta. Toate cele bune
    BMW X6
  • @Vortex66 Nu confunda Renault cu RenaultSport. Sunt doua divizii diferite, cu procedee diferite de constructie si chiar si materiale diferite. Asa ca intre Clio si Clio RS este ca intre 1310 si Sandero din toate punctele de vedere. Chiar si asa Clio III este o imbunatatire majora atat in calitatea materialelor cat si in fiabilitate. Pun pariu k nu te-ai urcat intr-un Clio RS sau sa mergi cu el vreodata. Ti-ai vinde Fiesta si ai strange bani de Clio RS. Ca fapt divers, Clio conduce la vanzari in tara noastra la categoria mica (supermini). Fiesta a fost in top in luna martie PE EUROPA, nu la noi in tara, majoritatea modelelor vandute fiind cele cu motorizare GPL (in special in Marea Britanie si Italia). Nu ma intelege gresit, admir Ford Fiesta, de fapt fosta generatie mi s-a parut super, am avut una ca masina de servici, si sunt sigur ca si aceasta care o detii este la fel de superba. Dar nu uita ca nu este singura masina din lume.
    Renault, obligați să schimbe numele conceptului Zoe
  • @Adrian Ceva imi spune ca asta ai visat azi-noapte.
    Şapte mituri false despre cum să reduci consumul maşinii tale
  • Cititi comment-ul lui hi,hi,hi k stie ce spune. Cifra octanica nu influenteaza performantele masinii in nici un fel. Citez: "Cifra octanică se defineşte prin compararea comportării benzinei cu cea a unui amestec etalon, format din hidrocarburi cu proprietăţi antidetonante opuse". Si pilotii de curse folosesc benzine cu cifra octanica mare deoarece motoarele respective au compresia foarte mare, si o benzina cu CO mic risca sa se detoneze inainte de a da scanteia, reducand mult performantele si chiar riscand sa deformeze pistoanele. De aceea sfatul nr. 1 este cat se poate de adevarat. Daca pe masina scrie 98, bagati 98, daca scrie 95, bagati 95. Daca scrie 98, NU bagati 95. Riscati sa va avariati motorul. Next. Nu mergeti cu diesel-urile subturate, o sa prindeti paianjeni la turbina. Plus ca daca ii dati talpa de la turatie mica o sa va infunfati catalizatorul si masina o sa mearga ca un melc (cum a zis cineva, va invatati masina puturoasa). Next. Cutiile automate de ultima generatie reduc intr-adevar consumul. Cautati pe Google, Wiki, etc sa va convingeti. Next Cu aditivii nu stiu cum e, nu am folosit niciodata. Frate-meu isi baga aditiv la VW Bora pt a-i curata sistemul de injectie si e foarte multumit (mai ales ca in Gorj motorina nu e chiar de calitate) Next La punctul 2, am ceva de adaugat: vehiculele mici cu motor mare consuma intr-adevar putin, deoarece sunt foarte usoare iar energia necesara pentru a le pune in miscare e mica. De ex, un Peugeot 206 cu motor de 1.1 va consuma mai mult decat unul cu motor 1.4, si in oras si in afara, deoarece motorul de 1.1 are si cuplu mic, si cai putini. Deci atentie cand vreti sa cumparati masini mici si economice. Next @Gaby Nu sunt de acord cu tine. Daca pompa baga mai des, inseamna ca pistoanele au curse mai rapide, rezulta arborele cotit se invarte mai repede, rezulta ca masina se deplaseaza mai repede in acelasi interval de timp. Dar asta nu tine de cifra octanica ci de puterea calorifica (nu calorica) ce determina eficienta arderii combustibilului implicit energia rezultata. In final imi cer scuze pentru post-ul kilometric si daca am gresit ceva va rog sa ma corectati cu argumente sustinute de dovezi (nu ca asa ar fi la tine sau asa ti-a zis vecinu care e mecanic) Toate cele bune
    Şapte mituri false despre cum să reduci consumul maşinii tale
  • la noi Mazda nu a prins la public si nu stiu de ce. Am mers cu masinuta asta care e destul de intalnita dincolo (in finlanda, de exemplu) si este foarte buna, economica, motor bun pe benzina cu multe ture la dispozitie (asa cum ne-au obisnuit japonezii). Per total o masina faina
    Vanzarile Mazda sunt in crestere pentru a treia luna consecutiv
Pagina
12345...232425
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Dacia Solenza 1.4MPI, Opel Astra 1.6 16V modified
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VW Passat 1.9 TDI, Ford Fiesta 1.4 TDCI, Ford C-Max 1.6, Mazda 3 1.6 VVT-I, Toyota Verso 1.6 VVT-I, Dacia Logan 1.4 MPI, VW Bora 1.9 TDI, Mercedes W169, Mercedes B180, BMW 118d
  • MASINA LA CARE VISEZ Dacia Sandero, Dacia Duster, BMW 320d, Honda CRZ, Mitsubishi Lancer Evo VIII
  • TOP MASINI 1. Dacia Sandero
    2. Dacia Duster
    3. BMW 320d EfficientDynamics
    4. Mitsubishi Lancer Evo VIII
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău