Nu ma chinui sa conving pe nimeni de nimica !@ ds nu fac nici o confuzie vorbim de Bigster . Am sunat ruda mea sa intreb cat a dat pe nasina . A cumparat varianta fuul hybrid Journey la care a mai pus trapa culoare metalizata roti de 19 , plafon negru , ceva parcare asistata si alte cateva maruntisuri pret de lista 32800 de euro si a primit discont 3800 de euro pret 29000 de mii . Am vazut masina si raman la parerea mea ca am dreptul, masina plina de plastice ieftine , 3 stele la siguranta , motorizare slaba , asamblare si finisaje made in Dacia . Repet fiecare face ce vrea cu banul lui . Eu nu am sa mai dau bani pe o Dacia . am avut 1300 , 1310 si Dacia Solenza . Cea mai reusita a fost Dacia 1300 pe care am avut-o peste 10 ani Dacia Solenza un gunoi am vandut-o dupa 30000 de mii de km si 2 ani . La 16 luni de la achizitie am schimbat intreg sistemul de evacuare era ruginit praf . La 20 de mii de km a crapat placa de presiune . Am ramas cu gemul electric (mare senzatie la Dacia la acea vreme) cazut in portiera . Etrieri care blocau placutele de frana concluzie o mizerie de masina pe care in 2003 am platit 6250 de euro varianta cu clima .
Un Big Duster trece de 31 de mii de euro fuul hybrid . Masina asta este peste ce ofera Dacia in primul rand a primit 5 stele la siguranta are garantie 7 ani , materiale mult mai calitative la interior , asamblare net superioara , dotari mai bune . Fiecare face cu banul lui ce vrea dar sa dai pe o Dacia peste 30 de mii de euro este o aberatie am in famile astfel de oameni dar repet banul omului . Automarket la design doar 3 stele jumatate ? Arata mult mai bine decat 3 stele jumatate . La preturile afisate se mai primeste discont 1500 de euro ! Are 224 CP, 340 Nm ( cuplu de diesel 2 litri ) 0-100 in 7,9 s ( racheta pe landa Duster ) Inteleg patriotismul dar pana la un punct ........
Dan _GRC unde cumpar si eu un Duster Full Hybrid cu 23 de mii de euro ? Ca ai zis ca diferenta este de 10 mii de euro . Saptamana trecuta a cumparat un neam Dacia Bigster fuul hybrid varianta de top cu trapa 31700 de euro . De unde scoti preturile astea ?
O masina scumpa , umpluta de plastice de proasta calitate , siguranta de 3 stele . Fara suparare dar cat de patriot ai fi nu poti sa te faci ca nu vezi lucrurile astea . MG ofera suv similar la acelas pret, 5 stele la siguranta , 7 ani garantie , materiale net superioare calitative plus asamblare peste ce ofera Dacia . Nu mai este Dacia miezul la masini ieftine, are concurenta serioasa . Chinezii provoca insomnii managerilor producatorilor auto de top din Europa si nu numai .
Masina nu arata rau , problema majora este motorizarea . Nu poti veni pe piata doar cu o singura motorizare si aceia una modesta . In curand masinile mildhybrid au sa fie scoase de la scutirea de impozit si atunci o motorizare de 2,5 l te va usca la impozit . La fel si la asigurare obligatorie . La un model ca CX 5 care este baza la vanzarile Mazda, trebuia sa aiba absolut toate variantele de propulsie ( benzina, diesel , hybrid , full hybrid ) disponibile pentru a avea vanzari maxime
Ultimele comentarii
14 in total