• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SJTEO

  • Membru din 04.04.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 17 in total
  • Citind o parte din comentariile postate este clar ca suntem o tara esuata fara valori si coloana vertebrala . Daca Romania se afla intr-o situatie extrem de grea chiar cu riscul de a intra in incapacitate de plata ca sa il citez pe premier , de ce acordam subventii firmelor cu capital strain ? Am cititi cu atentie ce spunea un domn foarte scolit pe bune . Maestre, invatamntul nu este un S.A , S.R.L nu produce piulite ,saibe, suruburi sa poata deveni profitabil si sa aduca bani la bugetul de stat . Invatamantul din anul 2011 trebuiea sa primeasca in fiecare an 6 % din PIB ! De cate ori a primit suma asta ? De ce este praf invatamantul ? Pai din 1990 si pana in ziua de astazi au fost peste 30 de ministrii ai educatiei care toti fara exceptie au vrut sa reformeze din temelii sistemul . Acest aspect si rezultatele reformelor profunde se vede foarte clar astazi . Zabaucul care este acuma ministru se stradueste sa ii dea lovitura de gratie . Cizmarul cu doua clase a construit gradinite si scoli in toate catunele . Acuma desfintam scoli unele chiar reabilitate, dupa mintea ingusta a ministrului si a unora care ii aplauda ca nu sunt rentabile economic . Pe bune ? Ati fost toti prin Europa de vest in toate satele sunt gradinite si scoli primare nu cara nimeni ca pe cartofi cu microbuze fara ITP copii la scoala zeci de km pe drumuri desfundate , rupte de gropi ca in Romania . Fara scoala si sanatate o natiune este supusa disparitiei se pare ca spre asta ne indreptam . Sa inchei postarea care nu are chiar legatura cu titlui articolului , invatamantul a ajuns asa si din cauza ca salariile mici au atras in sistem doar absolventii mediocrii si in al doilea rand daca nu primul motiv la invatamant se pricepe toata lumea ca la fotbal . De la grupurile isterice de mamici pana la tot felul de indivizi cu "scoala pe bune" care vin in fata cadrului didactic si il intreaba , tu stii cine sunt eu? Copilul meu este de 10 pe linie....vrei sa iti pierzi slujba ? Noapte buna Romania !
    Dacia primește ajutor de la stat pentru modernizarea producției
  • Pare interesant ramana de vazut cat a crescut in dimensiuni .
    Prima imagine oficială cu noul Volkswagen T-Roc: motorizare hibrid oferită în premieră
  • Este o masina frumoasa am avut-o in vedere in 2021 ( desigur vechea generatie ) cand am cumparat o masina noua . Pe atunci avea si motorizare adevarata pentru un astfel de suv ma refer la 2.0 hdi 180 cp . Acest motor in 3 pistoane doar se chinuie are valori de consum mari deci polueaza mai mult chiar daca este el " hybridizat " Nu stiu care sunt vanzarile Peugeot in Europa dar in Romania in 2024 Peugeot nu are nici un model in top 10 .
    Ce-am fost și ce-am ajuns
  • Nu ma chinui sa conving pe nimeni de nimica !@ ds nu fac nici o confuzie vorbim de Bigster . Am sunat ruda mea sa intreb cat a dat pe nasina . A cumparat varianta fuul hybrid Journey la care a mai pus trapa culoare metalizata roti de 19 , plafon negru , ceva parcare asistata si alte cateva maruntisuri pret de lista 32800 de euro si a primit discont 3800 de euro pret 29000 de mii . Am vazut masina si raman la parerea mea ca am dreptul, masina plina de plastice ieftine , 3 stele la siguranta , motorizare slaba , asamblare si finisaje made in Dacia . Repet fiecare face ce vrea cu banul lui . Eu nu am sa mai dau bani pe o Dacia . am avut 1300 , 1310 si Dacia Solenza . Cea mai reusita a fost Dacia 1300 pe care am avut-o peste 10 ani Dacia Solenza un gunoi am vandut-o dupa 30000 de mii de km si 2 ani . La 16 luni de la achizitie am schimbat intreg sistemul de evacuare era ruginit praf . La 20 de mii de km a crapat placa de presiune . Am ramas cu gemul electric (mare senzatie la Dacia la acea vreme) cazut in portiera . Etrieri care blocau placutele de frana concluzie o mizerie de masina pe care in 2003 am platit 6250 de euro varianta cu clima .
    Cireașa de pe tort
  • Un Big Duster trece de 31 de mii de euro fuul hybrid . Masina asta este peste ce ofera Dacia in primul rand a primit 5 stele la siguranta are garantie 7 ani , materiale mult mai calitative la interior , asamblare net superioara , dotari mai bune . Fiecare face cu banul lui ce vrea dar sa dai pe o Dacia peste 30 de mii de euro este o aberatie am in famile astfel de oameni dar repet banul omului . Automarket la design doar 3 stele jumatate ? Arata mult mai bine decat 3 stele jumatate . La preturile afisate se mai primeste discont 1500 de euro ! Are 224 CP, 340 Nm ( cuplu de diesel 2 litri ) 0-100 in 7,9 s ( racheta pe landa Duster ) Inteleg patriotismul dar pana la un punct ........ Dan _GRC unde cumpar si eu un Duster Full Hybrid cu 23 de mii de euro ? Ca ai zis ca diferenta este de 10 mii de euro . Saptamana trecuta a cumparat un neam Dacia Bigster fuul hybrid varianta de top cu trapa 31700 de euro . De unde scoti preturile astea ?
    Cireașa de pe tort
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău