• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Un sincer bravo, maestre, te ţii tare pe poziţii, scoţi exemplare monstruoase atât mecanic, cât şi estetic, fiindcă spiritul scandinav te îndrumă, dar, cu toate acestea, n-ai vrut Saab-ul...Sau, mai precis, n-ai vrut să lupţi până la capăt cu cerbicia GM-ului...Fii atent aici, căci roata istoriei se poate întoarce oricând: poate că, într-o bună zi, te va achiziţiona Saab pe tine, mai precis firma ta! Deci ai grijă mai degrabă la ceea ce nu-ţi doreşti decât la ceea ce-ţi doreşti...
    Fondatorul Koenigsegg ne prezintă procesul de vopsire al lui Agera R
  • Andrei, OK, te simţi “realizat”, poate chiar te scalzi în lovele precum noi în belele, poate nu comercializezi PET-uri la NASA, ci chiar mănuşi multifuncţionale făcute în colaborare cu GM, poate ţi-ai transformat BMW-ul în magazie de scule, pe care le foloseşti la Lexus, nu ne pasă nouă ce şi cum, dar, aşa cum sublinia şi zărneşteanu, oare nu ţi se pare o cruzime, dacă nu o infamie, să te umfli în pene cu veniturile tale supramuritoare (şi posibil meritorii) în faţa atâtor conaţionali ai tăi care s-au obişnuit cu mizeria de format dâmboviţean?...Nu vreau să pară că mă victimizez, dar ştii de câte ori Cuantic "sare" masa de seară? Şi nu pentru a-şi clădi vreo siluetă care să culce la pământ populaţia feminină, ci fiindcă...face economii. N-are încotro. Mulţi dintre noi suntem forţaţi la privaţiuni. Sigur, mi-ai putea imputa fudulia: “Atunci vinde-ţi calculatorul şi ia-ţi pâine!”. Oricum este o râşniţă. Crezi că n-aş fi pus laba demult pe un 900? Ba da, dar am mai şi greşit. În orice caz, ideea de bază este să fii cuviincios la adresa unor oameni confruntaţi cu neajunsuri pe care poate le-ai cunoscut şi tu odinioară şi să nu mai reclami “incultura” de pe aici, din simplul şi suficientul motiv că tu nu străluceşti ca vreun etalon care, vorba aceea, să ne “dea pe spate”. Adică nu se cade din partea unuia care nu articulează pluralul masculin când trebuie şi “uită” de cratimă unde este obligatorie. Şi te mai rog din suflet ceva: nu mai asocia Saab, Volvo şi BMW cu rablele, deoarece calităţile acestor trei mărci depăşeşc puterea ta de înţelegere...Nu uita că va rămâne valabil pe veci clasamentul GM din anul centenarului său: dintre atâtea mărci şi atâtea modele proprii, concepute în atâtea decenii, a ales drept cea mai mare realizare a sa un...Saab. Culmea, unul în care nu-şi vârâse nasul. O fi fost sinceritate nudă de a recunoaşte adevărata valoare sau doar o simplă imprudenţă? Nu contează, căci istoria nu reţine decât faptele; de motivaţii se ocupă istoricii. În mod ironic, se trezeşte un “no name”, crezându-se mai catolic decât papa, să echivaleze o marcă-martir, încă scuipată de o grămadă de ignoranţi şi răuvoitori, cu un gunoi sau un fier vechi. Cât despre BMW, te asigur eu că nu există la ora actuală o firmă mai sportivă, mai puternică şi mai atractivă pe segmentele pe care le domină! Nu mai zic de imbatabilitatea RR la superlux global! Iar dacă “ursuleţii” sau “pisicuţele” n-ar avea tangenţă cu fiabilitatea, cât de tâmpit să fii ca să-ţi permiţi să umbli cu o maşină cunoscută ca având, teoretic, faimă de vulnerabilă mecanic doar de dragul de a fi concordant cu “trendul” ?...Aaaaa, că la noi majoritatea, inclusiv modelele noi de BMW, sunt călărite de alde piţi & coca, da, se poate incrimina caracterul îndoielnic al unor asemenea “automobilişti”. Ca o statistică proprie, din ce-am sesizat eu, prin service-uri predomină VAG-urile, apoi...Opel-urile. Pe urmă...Daciile. De pildă, nu cred să existe service care să nu fi primit niciodată vizita măcar a unui Golf, fără să-i jignesc pe deţinătorii acestei îndrăgite maşini. Mie mi se pare că “germanele” din prezent te sufocă de plictis, cu o singură excepţie: BMW! Chiar şi Mercedes pare să-şi fi pierdut din autoritatea şi fascinaţia design-ului, cu care ne obişnuiserăm în trecutul nu foarte îndepărtat, iar AMG dă semne că va fi depăşită tot mai mult în performanţe de M Division. Preocupată să doboare supremaţia Toyotei sau a lui GM, nu-i exclus ca VAG să ignore semnalele vârtoase emise chiar sub nasul ei, la München, însă, deocamdată, poate sta liniştită, căci BMW păcătuieşte prin ceva care, de fapt, ar trebui s-o propulseze spre piscuri: nu ştie să plămădească decât produse premium...Iar de la premium la cimitir, dragul meu Andrei, e-o cale atât de lungă, că mii de ani...ştii continuarea. Adică presupun că da!
    Lexus: ”Noul IS trebuie să fie mai bun decât BMW Seria 3”
  • Neluţule, faptul că scriem mult amândoi şi evităm limba de lemn a cifrelor (eu şi Giga) nu sugerează o dovadă clară, deci fabulezi grupa mare! Ia priveşte la mărimea textelor lui @mip şi @mntsn, plus ideile relevante şi constatările identice...şi totuşi nu sunt unul şi acelaşi! Da, inexorabil a pomenit mereu de Saab, dar într-o manieră urâtă la început, când părea să n-aibă alt scop decât să mă conteste şi să mă ponegrească. Eu însă am vrut să-i arăt că se înşeală în fapt şi, fără să mă aştept la o asemenea reacţie, l-am făcut curios în privinţa atuurilor scandinave! Presimt că va rămâne un GM-ist în fond, iar dacă ar vrea să descopere pe viu 900-ele pe care îl voi avea eu, ar putea trage singur concluziile de rigoare. Nu te exprima în ceea ce n-ai idee, au mai încercat şi alţii, tot fără sorţi de izbândă. Altfel, @mip, poţi să-mi scrii pe mail, de ce nu? Şi oricine de bună credinţă! Însă să nu se aventureze vreunii cu cioace a la Nelu, că nu le răspund nicicum!
    GM şi PSA vor dezvolta împreună succesorul lui Zafira
  • Hm, ştiam eu că lipseşte cineva din enumerarea userilor de ispravă pe care am practicat-o mai sus şi ce omitere gravă din partea mea: ztele !!! Scuze, maestre, deseori tocmai gesturile simple, accesibile, ne scapă...Poate tu ai militat cel mai intens pe AM pentru cauza lui Saab! Hm, ştiai că inovaţiile mărcii noastre de suflet sunt în plus faţă de cele înşirate oficial? Doar un exemplu: primul sistem electronic pe un autovehicul (nu doar autoturism!) a fost introdus de...Saab, pe 99, în '72 (EMS-injecţie controlată electronic, deşi după trei ani a trecut tot pe un sistem mecanic din cauza costurilor ridicate), cu câţiva ani înainte ca GM să-şi burduşească maşinile cu instrumente electronice de bord (trip computer, care a apărut primul tot la Saab, cu 20 de ani înainte, deşi era analog mecanic). Luptăm deci pentru a nu se uita ceva unic, care a trecut prin faţa ochilor lumii ca un fulger puţin observabil...
    GM şi PSA vor dezvolta împreună succesorul lui Zafira
  • Salut, Lau! Omule, tu ştii cât te simpatizez, am lipsit o perioadă, dar nu s-a schimbat nimic, te-am urmărit întotdeauna! Poate tu, Dan, Suedezu (deşi nu înţeleg aversiunea dintre ei doi), inexorabil (automat, şi mip) şi Baditza îmi sunteţi cei mai dragi de pe aici. Mai erau odată Devorattor şi 900, dar nu mai stiu nimic de ei, parcă i-a înghiţit pământul. Cel mai rău îmi pare de Octav72, poate i-am greşit mult, dar apoi mi-a refuzat fireasca reconciliere. Şi Mafia (Samba) este un tip isteţ, ştiu, îl "simt", dar poate deveni dezagreabil uneori în clinciuri inutile şi interminabile cu Dan. În schimb, nu-l suport pe @BMW, mi se pare căpcăunul satului şi al site-ului, nu te poţi înţelege cu el neam...AndreiRN ar trebui să se cizeleze puţin, ura lui faţă de anumite mărci nu se justifică. Sper că n-aţi uitat cum am ieşit în august de pe AM: ca un "peacemaker". În virtutea acestei idei, l-am muştruluit aspru pe inexorabil şi uite că s-a cuminţit. Paradoxal, înainte de '89, admiram "americanele" prin "almanahe", chiar Buick-ul lui Giga arăta într-un fel anume, cuceritor, dar apoi am sesizat că politica de ansamblu a lui GM era eronată şi mai ales perseverare diabolicum...Nu, compromisul cu PSA nu poate să genereze calitate şi acest handicap va atârna cel mai greu în cumpăna lăuntrică a fanilor şi dintr-o tabără, şi din cealaltă. Dixit.
    GM şi PSA vor dezvolta împreună succesorul lui Zafira
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău