• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Ah, măi Andreiaş americănaş, faci ce faci şi revii la vechile tale fixaţii: cimitire, butuci, pet-uri de la NASA, aversiunea faţă de al doilea "i"...Sigur că "adevărul doare", dar hai să ne revelăm mai întâi care adevăr: conform propriilor tale declaraţii compilate de ici, de colo, eşti deţinător de Mercedes, admiri Dodge şi crezi în fiabilitatea Toyotei. Iată un tip care ştie ce vrea de la viaţă. Până la urmă, te acostez şi eu cu acelaşi clişeu: câte BMW-uri ai condus până acum ca să constaţi că ar fi menite să trăiască puţin? De fapt, tu ronţăi inginerie pe pâine: după tine, chinezii sunt kk la mecanică, dar japonezii aşii aşilor - nu ţi se pare că discrepanţa ar fi cam lăbărţată pentru două şlehte de gălbejiţi hrăniţi de aceeaşi lupoaică budistă? Şî zău, fuji de-aşâlea, bre, şe harte ăi fi scris matali? "În cartea mea" ?! Hir-ai să hii, scriitor, ai? Aaa, gafă involuntară de ortografie, m-am prins! Deci, corijăm prompt: "În curtea mea, Lexus este mult peste BMW"...Da' unde ţii BMW-ul, bre, în beci?
    Lexus: ”Noul IS trebuie să fie mai bun decât BMW Seria 3”
  • Ha-haaaaa, tare! Am trăit s-o văd şi pe asta: Giga şi-a început cariera pe AM contestând şi maculând Saab-ul şi pe mine personal, iar de ceva vreme încoace, şi-a îndulcit viziunea, ca acum să vrea să treacă Oceanul spre gheţurile Laponiei :) Dacă ar ţine morţiş maestrul Cuantic, te-ar putea determina chiar să te amorezezi de Saab-ul clasic, dar, deocamdată, îmi placi aşa! Faptul că te scârbesc Guşterii Morbizi nu înseamnă că trădezi GM în sine, ci doar recunoşti marca în care sălăsluieşte valoarea autentică! Vino, prietene, să redescoperim împreună forţa, carisma şi forţa carismei unui 900, 99 sau 9000. Dar, dacă vrei să discutăm mai pe îndelete, îmi poţi trimite mail la saab_cuantic@yahoo.com. Baftă!
    GM şi PSA vor dezvolta împreună succesorul lui Zafira
  • Dane, dar te-ai uitat măcar la un reportaj dintr-o fabrică Hyundai? Cam sprinten se mişcă maşinile alea pe liniile de asamblare, input-ul uman este neconcludent şi superficial, iar automatizarea sufocă atmosfera. Bine, toţi constructorii se comportă la fel, dar, în atare condiţii, tot nu pricep cum de sporesc anii de "garanţie" şi cum se perfecţionează sistemele de siguranţă, dacă 1) puţini investesc enorm în cercetare-dezvoltare, precum GM şi Volvo - şi 2) o maşină în sine nu beneficiază astăzi de atenţie finală scrupuloasă (din păcate, şi GM o scaldă din acest p.d.v.). N-are rost să ne facem că ninge: totul-totul gravitează acum în jurul profitului cu orice preţ (care nu se referă la investiţii pe măsură, ci la ropote de minciuni deşănţate!). Cât despre Saab: Saab de după '93 nu este Saab în fond, plus că, împreună cu Rover, sunt singurele mărci din acest "top" care nu mai scot nimic la ora actuală, deci de unde "corectitudine"? PS: ups, nu-i mai aud muştiucul "amicului" @BMW; OK, topul este aiurist, dar...măcar un zumzet ceva despre "Germăni, ză motor of ză iunivărs".
    Warranty Direct: Honda, Toyota şi Mercedes-Benz, în topul fiabilităţii motoarelor
  • Nostim este că nu văd...Hyundai-Kia!?! Ăştia sunt dintr-o categorie specială: nu sunt băgaţi în seamă (ca să citez expresia lui @inexorabil), dar nici n-au nici o taină cu fiabilitatea, ceea ce se poate estima doar "din ochi". Şi totuşi, vor umple lumea ca o maree neagră...VAG, Toyota şi GM, păzea! Başca sud-coreenii vă vor copia subtil, dar sistematic :)
    Warranty Direct: Honda, Toyota şi Mercedes-Benz, în topul fiabilităţii motoarelor
  • Dacă îmi permiteţi o sinteză care ar pune capăt oricărei dispute "ideologice" de genul "care-i mai tare?": la o eventuală expoziţie de maşini clasice, GM i-ar da clasă lui Saab sub aspect pur estetic (nu glumesc, admit fără murmur realitatea!), dar, dacă am transborda respectiva expoziţie pe stradă, în traficul actual, haotic prin definiţie şi demenţial prin excelenţă, ce-am constata imediat şi fără echivoc? Că bijuteriile GM nu s-ar descurca mai deloc, fiind imense, lente şi inflexibile, adică, într-o ambuscadă-puhoi tipică zilelor noastre, ar provoca blocaje şi mai problematice...În schimb, zvârlugile cu ADN de raliu ale lui Saab (cel puţin 99 şi 900, dar şi nava-amiral 9000)...ţâşti-bâşti! s-ar "strecura" cu uşurinţă, graţie tocmai calităţilor opuse lui GM: dimensiuni reduse, adaptabile, rapiditate şi abilitate, ceea ce denotă că Saab-urile au fost concepute pentru toate...timpurile. Asta da...clarviziune. Caz în care se inversează situaţia cu a da clasă...@inexorabil nu se va supăra, deoarece îşi poate permite şi el un asemenea exerciţiu simplu,dar elocvent, de imaginaţie.
    Şeful GM: ”Cred în vehiculele electrice. În viitor, ele vor avea o autonomie de 500 km”
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău