• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • @dan, legislatorii sunt doar nişte bieţi humanoizi, ca oricare dintre noi - nu sunt născuţi în aceeaşi găoace cu Superman şi nici nu parlamentează la aceeaşi masă cu patriarhul Avraam în Ceruri, iar în materie de năravuri rămân tot...politicieni. Când dracu' ne va intra în cap să nu ne mai amăgim că ei ne soluţionează revendicările fireşti, să nu-i mai socotim infailibili şi omniscienţi, să nu mai tremurăm în faţa lor şi să nu-i mai tratăm cu reverenţă? @RRR, poate şi @inexorabil a exagerat cu "borna 24", dar să introduci teste "la sânge", cvasi-cascadoreşti, ca examen de promovare auto, mi se pare tot cam mult, fără supărare! Doar n-ai vrea ca toţi tinerii aspiranţi şi novici să îi aibă ca examinatori pe cei de la Saab Performance Team :) Sau să absolve mai întâi şcoala de raliuri a lui Titi Aur. Deci trebuie să păstrăm proporţiile. Şi stai liniştit: noi toţi - masa amorfă, nediferenţiată şi cleioasă numită societate - suntem vinovaţi pentru "figurile" unor descreieraţi la volan, fiindcă, aşa cum au profeţit Sfinţii Părinţi, "în vremurile de pe urmă, nu se va mai găsi pe faţa pământului niciun om drept cu fapta, care să-i înveţe şi pe alţii cele de cuviinţă"...Ai ceva de obiectat? Cam asta înseamnă să GÂNDEŞTI! O zi excelentă!
    Noul Cod Rutier 2013 pe scurt: 10 modificări importante
  • Hău, Giga, nu trebuie să iei o decizie radicală! OK, ne-am cam huşuit unul pe celălalt, ce-i drept, dar asta nu înseamnă că eu aş vrea să-ţi fie îngrădit dreptul la exprimare! Te poţi folosi cum vrei de libertatea acordată de acest site. Deşi am senzaţia că ai ales o cale melodramatică pentru a mă face să mă simt vinovat...Eu n-am nimic împotriva mărcilor din portofoliul GM şi tu ştii că am subliniat în dese rânduri această certitudine; problema provine de la vârf, adică eu acuz conducerea ticăloasă, din ultimii 25 de ani, a acestui concern important în istoria auto, pe care înţelegi şi tu că l-a dezonorat prin faptul că s-a comportat necorespunzător nu numai cu Saab, ci şi cu propriile mărci! - chiar tu ai amintit de maşinile scoase după 1995, care păreau fără gust şi unele chiar lente; din păcate poate tocmai Buick-ul tău drag a avut cel mai mult de suferit pe planul imaginii. Pe fanii Oldsmobile, Pontiac şi Hummer i-a înjunghiat drept în inimă, omorându-le efectiv obiectele pasiunii...Din cauza neghiobiei de care au dat dovadă infatuaţii ăia, corporaţia nr. 1 a lumii auto era cât pe ce să se ducă de râpă (antrenând şi Saab după ea), iar acum dânşii, văzându-se scăpaţi datorită carităţii statului american, clocesc altă trăznaie: au început să întreprindă europenizarea masivă a maşinilor, ceea ce te irită şi pe tine, am observat deja. "Murim de extaz după interioarele Audi" - mai ţii minte?...Oricum, eu îţi voi respecta decizia, dar supărat să fii întotdeauna pe ei, nu pe mine! Toate cele bune!!
    Şeful GM: ”Cred în vehiculele electrice. În viitor, ele vor avea o autonomie de 500 km”
  • Lasă-l, mip, este confuz omul, nu pricepeţi? Până şi un capsoman ca el ştie în sinea lui că GM a făcut mult rău Saab-ului, ba a şi recunoscut pe ici, pe colo...Îl oftică la culme faptul că însuşi GM şi-a plasat drept cea mai mare reuşită din istoria sa o maşină cu care, de fapt, n-a avut nicio tangenţă: Saab 92! Şi are impresia că, dacă o maşină GM porneşte după 60 de ani de la fabricaţie, acest lucru ne sugerează fiabilitate supremă?! Ha, ha, ce banalitate, păi şi 92 ar lua-o acum din prima la cheie. În rest, deşi nu-mi place să fiu solidar cu el, are dreptate cu "electricele", dar voi ştiţi poziţia mea demult, căci şi eu sunt consecvent ca beef :D. În final, în eterna bătălie a lumilor auto (nu doar a lumii auto!) GM vs. Saab, dragă Giga, ai pierdut cu voluptatea cea mai învederată a cuvântului...Lasă, nu fii trist, joacă-te tu cu ecranul tactil de la Riviera, care te-a fascinat până-n măduvă, căci alţii au de condus MAŞINI capodopere în manopere. Ca 900 clasic. Formidabil inclusiv la Nurburgring (a se vedea în 2009). Bye!
    Şeful GM: ”Cred în vehiculele electrice. În viitor, ele vor avea o autonomie de 500 km”
  • Gâgă, cară-te cu GM-ul tău “intelectual”! Şi cum rămâne cu drepturile de autor, că te foloseşti de “inexorabil” fără permisiune :D Ideile tale sociale sunt formidabile, numai că reprezintă o readaptare scremută (te-ai muncit mult?) a unor texte mai vechi de-ale mele. Uite aici o comparaţie care o să-ţi dea de gândit: 9000 nu avea prestanţa unui Rolls, dar sigur arăta mai intelectual decât Cadillac! Şi cu următoarea dilemă cred că te-am închis de tot: Saab a făcut carieră în raliuri dure, de anduranţă. GM?
    Rolls Royce sfidează criza cu vânzări record în 2012
  • Grazie, suedezule :) Impreuna vom ramane pe metereze, oriunde in lumea asta, nu numai pe AM. Pretul insa este teribil, cel putin Saab plateste reaua credinta a celor care i-au urzit pieirea sau, daca n-au reusit, au impins-o catre transformarea intr-o banala baterie...Adevarata lupta abia acum incepe! Sa ne tinem strasnic, ca vom infrunta lumea intreaga pentru statornicia noastra fata de "suedeze"...Pana acum am trecut doar printr-un "antrenament"...Sa le uram viata lunga lui Saab si Volvo !!! Am mers si cu una, si cu alta si, intr-adevar, senzatia este unica, de neuitat, imbiindu-te sa nu te mai dai jos niciodata! Dar trebuie sa fii harazit pentru a le iubi, caci s-au cununat cu ezoterismul, de aceea cei care nu le inteleg arunca cu pietre! Dar sa-i iertam, caci nici n-ar putea reactiona altfel... Chiar si daca aceste doua marci salutare ar disparea, la propriu, de pe fata pamantului, ele ar continua sa traiasca nu numai in inimile noastre, ci si pe...viu: Saab avioane si sisteme, Volvo camioane si industriale. Oricand ar putea incolti iarasi sectoare de autoturisme din companiile-mame. Din acest punct de vedere, stau atat de linistit...Asa ca nu mor caii cand vor cainii, Suedezule :) Alles gut!
    Fără prejudecăţi
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău