• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • @Alex Rădoi, vezi şi tu că drumul respectiv are de fapt origini...antice, romanii fiind cei care l-au construit prima dată, chiar dacă într-o formă primitivă. Deci datează de aproape două milenii. În atare condiţii, cine l-a asfaltat în modernitate nu împartăşeşte decât o glorie firavă, eşti de acord? @BaditzaEx, nici Cuantic nu s-ar fi putut exprima mai concludent decât tine...Mă uimeşti plăcut cu fiecare text pe care îl aşterni; eu cred că foloseşti un fel de tastatură a inimii şi a conştiinţei, cu care îţi baţi eseurile, toate de calitate extra. Ştii ceva? Ai observat la ce mârşavii se dedau bozgorii treptat-treptat?...Recent, judeţul Covasna, prin glasul unui nemernic de preşedinte maghiar al Consiliului Judeţean, a arborat drapelul secuiesc pe clădirea instituţiei statului român şi ţipă în public că vrea “autonomie teritorială”, iar autorităţile de la Bucureşti dorm în front, pară-mi-se, privind pasiv acest act făţiş de sfidare şi trădare a Interesului Naţional !!! Ehei, eu când am văzut prima dată harta "neoficială” a regionalizării României ( trasată “din raţionamente economice europene”, cum nu!), m-am dumirit instantaneu: nu există niciun “mister” al “Revoluţiei” române...Ceauşescu a fost tot ce vrem noi să-l satanizăm, dar tâmpit niciodată: v-aţi întrebat vreodată de ce taman În 1989 a rupt fără să pregete relaţiile diplomatice cu Ungaria (deşi era tot o ţară comunistă şi doar îi plăcea la nebunie acest tip de stat!), iar la ultima lui intervenţie televizată, a blamat în mod public serviciile secrete din Ungaria, care aveau să-l asasineze câteva zile mai târziu prin persoana “reprezentantului” lor la “procesul” de la Târgovişte, agentul dublu infiltrat în Securitatea română încă din tinereţe, Imre Asztalos, zis şi Virgil Măgureanu...Cu alte cuvinte, Budapesta a ordonat crima, Moscova (Iliescu) doar a consimţit. De aceea vă pomeneam de România regionalizată (alias ciopârţită samavolnic) – sanchi, nu de grija competitivităţii economiei noastre şi de asigurarea traiului nostru zilnic moare Europa sionistă...ia uitaţi-vă cu atenţie la harta cu cele opt regiuni de “dezvoltare” : ce frumos se conturează...Transilvania (mă îndoiesc că ar fi o simplă coincidenţă între aspectul hărţii regionale şi graniţele istorice ale acestei provincii pur româneşti!), mai-mai că-ţi vine s-o decupezi cu foarfeca...Păi acesta este visul suprem din ultima sută de ani al ungurilor: şi-au jurat răzbunare cu orice preţ atât pentru umilitorul Tratat de la Trianon, cât şi pentru eşecul Diktatului de la Viena, indiferent cât timp le-ar trebui în acest scop (adevărat ideal politic pentru Budapesta); când naiba o să pricepem că am ignorat întotdeauna acest pericol fatal, şi anume că şovino-iredentiştii ăştia ne sapă încet, dar sigur?! Iar UDMR reprezintă fix calul troian introdus cu japca în inima statului român, în măruntaiele lui politico-administrative cele mai intime...O organizaţie vădit antinaţională şi teroristă, dar ai noştri imbecili ca brazii: îi pupicesc dosnic de 20 de ani încoace, fiindcă UDMR este nespălata politichiei de la noi, plină şi ea de tâlhari îmbogăţiţi din “tranziţie”, gen Verestoy Attila (ce mutră tipică de grof ! ), fiind numa’ bună de jucat rolul de patent parlamentar pentru construirea majorităţii numerice, urmărind în primul rând şantajul legislativ! Şi uite aşa am putea rămâne la un moment dat, pe nepusă masă, cu buza umflată – a se înţelege cu Transilvania “desprinsă” de patria-mumă prin politica “paşilor mărunţi” (ai naibii liberali!), varianta “pe criterii geo-etnice” : azi o regiune “independentă”, mâine alta şi tot aşa până la marea lovitură...Dar acum nu mai avem o clasă politică autohtonă de nivelul celei care a realizat România Mare! De aceea nu vom vedea decât vagi şi “paşnice” reacţii la palier înalt. Tökes pare să-şi fi îndeplinit bine misiunea: a convins UE cum ar fi “cel mai bine” să fie asigurată “securitatea zonei estice”. Păi de ce credeţi că în Occident nu este permisă prin lege constituirea partidelor politice în rândul minorităţilor naţionale? Darămite să mai şi candideze în alegeri, cum la noi se poate, de ce nu?! Dar ne place să tot trăncănim despre "armonizarea cu acquis-ul comunitar"...Iar cine crede că eu bat câmpii şi că doar primatul Europei “Unite” contează (oare ar exista ceva mai megalomanic decât acest nou Turn Babel, domnule Alex Rădoi?!), în ideea prioritară a bunăstării materiale, habar n-are de realitate! Eu măcar am reuşit să-l îmbăt criţă odată pe un fost prieten ungur al familiei Ceauşescu şi pe urmă am pus piciorul în prag: “Hai, varsă-te tot ce ştii, restul este apă de ploaie ce discutăm”. On topic: eu vă propun să admirăm pe viu Transalpina cât se va mai putea, dacă nu vom rămâne într-un final decât cu o parte din ea...
    Şoseaua Transalpina, nominalizată pentru un premiu de excelenţă la Paris
  • Degeaba. N-aş da la schimb pe un Volvo 240 turbo 1000 de bucăţi V40 pe benzină, darămite pe motorină......Dar trebuie să te numeşti Cuantic ca să enervezi lumea în halul ăsta de intrigant :D
    iCar
  • Ia ghiciţi ce prefer eu dintre următoarele două concepte antitetice: “automated assembly line” versus “human team building”...
    Cum se face controlul calităţii la fabrica BMW din Munchen?
  • Două lucruri nu voi suporta niciodată la o maşină: transmisia automată şi electronica! Niciodată...
    STUDIU: Sistemele de navigaţie integrate oferite în 2012 sunt cu 25% mai greu de folosit decât cele din 2011
  • De acum încolo, eu, unul, n-o să-mi mai bat capul cu arhetipul trogloditului (AndreiRN) şi al canaliei (@BMW), cele două ţevi de eşapament ale site-ului. @Lache, îţi recomand să procedezi şi tu idem, crede-mă, n-are nicio noimă să-l înfrunţi pe Ardei Rablă Nouă – ştie ăsta de vorbă bună cum ştie broasca darţ. Eu am destulă experienţă cu acest exponent întârziat al comediei bufe, care s-a dedat la trafic cu ulei uzat pe holurile NASA. Deci vâr scăfârlia sub plapumă, că n-am chef să-mi mănânce ARN şi ultima fărâmă din cheful de viaţă şi aşa firav sau să mi-l terciuiască cu "Dodg"-ul lui.
    Lexus: ”Noul IS trebuie să fie mai bun decât BMW Seria 3”
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău