• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sergiu.Andrei

  • Membru din 23.04.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • De astfel Honda NSX era prima masina construita integral din aluminiu . Si asta pt o marca de volum.
    O nouă nişă: Nissan Qashqai Premium Concept va intra în producţie de serie ca rival al lui Audi Q3 şi BMW X1
  • Aliajele speciale si aluminiu se folosesc si la modele de volum. Spre exemplu Honda NSX , Nissan GT-R . Nu e nimic premium in asta. E ca si cum ai spune ca masinile premium au 5 stele la Euro-Ncap, in cazul in care si masinile de volum au tot atatea stele . Nismo nu-i cu totul altceva.
    O nouă nişă: Nissan Qashqai Premium Concept va intra în producţie de serie ca rival al lui Audi Q3 şi BMW X1
  • Intr-o alta ordine de idei, daca Dacia doreste sa produca un Logan premium, o poate face fara nici un fel de problema, doar ca costurile vor fi si ele ''premium'' . Orice trecere de la low-cost la premium, sau de la volum la premium costa in plus. Doar ca dezavantajul Loganului este ca va trebui conceputa de la zero o structura tehnica cu deformare programabila care sa ofere siguranta maxima in secventele de testelor de siguranta ( in caz real nici o masina nu poate oferii siguranta 100% in caz de coliziune ) , o caroserie zincata ( galvanizata ) anti-coroziva, totul fiind de conceptie low-cost. La Nissan totul este de conceptie de ''masa'' , in rand cu ceilalti, ceea ce-i asterne mai usor poteca spre targetul premium. Mizand doar pt cerintele zonei premium : finisaje ( ceea ce Qashqaiului din imagine nu-i lipseste) , tehnologie ( adoptand totodata pe acest nivel si conducerea autonoma ) , izolatie fonica ( lucru corectabil ) .
    O nouă nişă: Nissan Qashqai Premium Concept va intra în producţie de serie ca rival al lui Audi Q3 şi BMW X1
  • Dupa spusele lui @@panait, nici Cadillac Escalade nu este premium fiindca de la sasiu in sus este un Chevrolet Tahoe sau GMC . Si nici Jaguar X-Type fiindca de la sasiu in sus este un Ford Mondeo , si nici Lexus LX fiindca de la sasiu in sus este o Toyota LC200, si nici GX fiindca de la sasiu in sus este o Toyota Prado, si pana la urma din premisele lui ''inteligente'' niciunul nu este premium ca doar au volan toate. Un lucru e cert : A class, CLA , GLA sunt premium cu parti tehnice de Renault ;) ''Greu la deal cu .......cenzura........cenzura'' - O vorba din popor. Nissan poate produce si o Micra premium, avand ani experienta cu divizia premium Infiniti. Cum poate oferii un Juke de 600HP , asa poate oferii si o Micra de 30 mii euro premium. Tehnica Nissan este indiscutabil targetata la pret de premium , de aceea rezultatul final este unul targetat la 500 mii euro ( in cazul Juke R ) . Cand folosesti cele mai bune componente tehnice din industrie, automat si costurile de productie cresc. A fii premium, inseamna a oferii un produs cu costuri de productie ridicate. A oferii un produs cu costuri de productie ridicate inseamna a oferii componente de calitate superioara evaluate la pret superior.
    O nouă nişă: Nissan Qashqai Premium Concept va intra în producţie de serie ca rival al lui Audi Q3 şi BMW X1
  • @r Logica ta este atat de stearsa precum gramatica . Sper sa nu te retin de la ''servici'' ......... Pardon SERVICIU ( conform dexonline )
    Ce primești cadou dacă ai parcurs 1.6 milioane de kilometri cu un Toyota? Un Toyota de ultimă generație, bineînțeles
Pagina
12345...323334...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău