Aliajele speciale si aluminiu se folosesc si la modele de volum. Spre exemplu Honda NSX , Nissan GT-R . Nu e nimic premium in asta. E ca si cum ai spune ca masinile premium au 5 stele la Euro-Ncap, in cazul in care si masinile de volum au tot atatea stele . Nismo nu-i cu totul altceva.
Intr-o alta ordine de idei, daca Dacia doreste sa produca un Logan premium, o poate face fara nici un fel de problema, doar ca costurile vor fi si ele ''premium'' . Orice trecere de la low-cost la premium, sau de la volum la premium costa in plus. Doar ca dezavantajul Loganului este ca va trebui conceputa de la zero o structura tehnica cu deformare programabila care sa ofere siguranta maxima in secventele de testelor de siguranta ( in caz real nici o masina nu poate oferii siguranta 100% in caz de coliziune ) , o caroserie zincata ( galvanizata ) anti-coroziva, totul fiind de conceptie low-cost. La Nissan totul este de conceptie de ''masa'' , in rand cu ceilalti, ceea ce-i asterne mai usor poteca spre targetul premium. Mizand doar pt cerintele zonei premium : finisaje ( ceea ce Qashqaiului din imagine nu-i lipseste) , tehnologie ( adoptand totodata pe acest nivel si conducerea autonoma ) , izolatie fonica ( lucru corectabil ) .
Dupa spusele lui @@panait, nici Cadillac Escalade nu este premium fiindca de la sasiu in sus este un Chevrolet Tahoe sau GMC . Si nici Jaguar X-Type fiindca de la sasiu in sus este un Ford Mondeo , si nici Lexus LX fiindca de la sasiu in sus este o Toyota LC200, si nici GX fiindca de la sasiu in sus este o Toyota Prado, si pana la urma din premisele lui ''inteligente'' niciunul nu este premium ca doar au volan toate. Un lucru e cert : A class, CLA , GLA sunt premium cu parti tehnice de Renault ;)
''Greu la deal cu .......cenzura........cenzura'' - O vorba din popor.
Nissan poate produce si o Micra premium, avand ani experienta cu divizia premium Infiniti. Cum poate oferii un Juke de 600HP , asa poate oferii si o Micra de 30 mii euro premium. Tehnica Nissan este indiscutabil targetata la pret de premium , de aceea rezultatul final este unul targetat la 500 mii euro ( in cazul Juke R ) . Cand folosesti cele mai bune componente tehnice din industrie, automat si costurile de productie cresc. A fii premium, inseamna a oferii un produs cu costuri de productie ridicate. A oferii un produs cu costuri de productie ridicate inseamna a oferii componente de calitate superioara evaluate la pret superior.
Ultimele comentarii
208 in total