Chiar daca nu sunt fanul marcilor franceze, trebuie sa recunosc ca Renault este in acest moment net superior prin modelele sale Grupului VW . Pana una alta,chiar presa germana de specialitate a recunoscut la testul cu Talisman ca la capitolul manevrabilitate, stabilitate pe viraje, Talisman cu 4control e net superior Passat, Superb, …deci e benchmarkul in clasa D din punctul asta de vedere.Si nu sunt fan Renault o spun cu mana pe inima.
@Andy
Dar Polo care nu are comenzi pe volan absolut deloc, cum are volanul ? Ca acum 50 de ani ? Ca doar in epoca auto antebelica nu exista asa ceva, nu ? Ferice de cel sarac cu duhul !
Deci pana la urma sa inteleg ca va fii primul auto pe hidrogen din istoria germanilor ? Primele au fost doar niste rateuri care nici macar nu era 100% Fcell.
@hans
Ai dreptate . Decat sa se faca de ras precum Lexus care ocupa locul unu in ratingul JD Power atat ca fiabilitate dar si calitate interioara, mai bine nu. Domnul cu tine fiule !
@Scorpionul.negru
Ti-am mai zi. Nu sunt @Madalescu si nici @QAR7 sau cine o mai fii. Daca eram , domnul @Mircea m-ar fii penalizat cu blocarea contului. Probabil a vazut si dumnealui faptul ca nu am absolut nici o legatura cu @Qar7 sau @WJH sau care or mai fi. Revinind la tema. Din pacate seria 7 nu il avea disponibil pt acest serviciu . S-ul l-am condus in RO prin test drive la Pipera, si o pot demontra prin mail ( asa cum am zis, putem discuta mai multe acolo ). Nu este nimic ''wow'' la masina aia , pana si ''aluminiul'' e un plastic care-l imita destul de bine. Genesis G90 este una dintre cele mai silentioase din clasa , m-am uitat pe talon. Performantele sunt mai mult decat normale pt o astfel de masina 430CP 5.0L . Mai multe detalii prin email, altfel risc sa fiu ''offtopic'' .
PS: De altfel pot demostra si experienta cu cele inchiriate. Din fericire am poze cand incercam sa surprind din interiorul masini locatiile unde am calatorit.
Ultimele comentarii
208 in total