Ehh, aici nu gasesc nici un contra-argument de reprosat. Bravo Mercedes-Benz, sa speram ca aceasta initiativa nu se va prabusi si ea precum multe altele. Problema Mercedes-Benz e faptul ca maodelele din ultimii 15-20 ani nu mai reflecta acea suprematie pe care o reflecta o Cobra de odinioara : robustete si calitate.
@Gab. Pe bune ? Zi-mi ce fumezi ca sa rad si eu ?Poate radem amandoi. Crezi ca am sanse sa intru si eu in filmul tau daca te urmez ? Multumesc.
Golf GTE este singura compacta de la VW cu propulsie hybrid, doar ca fata de Auris HSD ( concurentul rival ) are un pret nesimtit de mare, iar ca parte tehnica camufleaza ''calitatea'' nemteasca la cote ''ridicate''. Intelegi tu ! Cu asa preturi, cel mai probabil vor supravietui din carne tocata afumata : carnaciori picanti.
@dan_grc
Salut Dane ! Calculul celor de la Toyota este destul de realist. Ei sunt pionierii acestui ''tren'' de propulsie. In plus nu stiu ce sa zic ? Golf GTE de 50k euro sau Auris HSD de 20k euro ? Eu zic ca europenii vor alege prima varianta avnd in vedere problema VW nu tocmai roz. La clasa mica au Yaris HSD de 13k euro ( in oferta Toyota ) , probabil cel mai accesibil hybrid la nivel mondial nu doar din clasa mica. Nu au o gama de masini electrice ? Rav4 EV , IQ EV, Yaris Ev astea ce sunt , pe pacura ?Domnul cu tine fiule !
@flavius +1 ca deobicei. Din pacate cei cu ochelari de cal aleg cu dosul ( ca sa ma exprim elegant ) nu cu mintea. Multi sunt in stare sa ofere 13 mii pe un Polo de 60 de cai lesinati fara comenzi volan si fara geamuri/oglinzi electrice, mai pe inteles dotari asemanatoare masinilor antebelice. Doar alea veneau fara comenzi vola, fara multe altele. Clio ofera inclusiv satelit comenzi volan dar si 75CP . Pt un fan si pasionat al marcilor japoneze, trebuie sa recunosc ca desi non-iubitor de marci franceze precum Renault, Clio chiar si-a asternut un loc in inima mea. As cumpara aceasta masina daca nu as fii fixit pe celebra uniforma business ( sedan ) .
Ultimele comentarii
208 in total