@Scorpionul.negru
Porsche 911 este o sportiva fenomenala. M-am urcat in ea la reprezentanta din Pipera. Am remarcat in detaliu calitatea si finetea asamblarii fiecarei componente interioare . Am remarcat de asemenea si centru de greutate scazut, dar si masa masinii cu 300kg mai mica decta GT-R . Dar cand am intrebat dealerul la ce pret ajunge un asemenea exemplar ( era varianta de varf ) , mi-a spus razand : 285.000 euro , apoi am zis : ok, multumesc. M-ma intors cu coada intre picioare si am zis : Nissan GT-R Nismo costa 132.000 euro in Bulgaria nou. Asadar avantaj GT-R . Bogatasii rusi imbunatatesc interiorul de GT-R la atelierele de renume precum TOP-CAR Design , doare vezi la ei pe website ce fel de interioare executa : piele de crocodil, alncantara care-i foarte scumpa, etc. Cu inca 30 mii adaugati la pretul unui GT-R Nismo 132.000 la showroom in Bulgaria, ajungi la 162.000 euro . Iar calitatea interioara dupa modificarea TOP-CAR Design sau oricare alt atelier brav , va face din GT-R o masina superioara lui 911 la interior. Voi avea inclusiv componente placate cu aur. Asadar tot imi mai raman 123 mii . Cu banii astia, investesc in modificari. Cand am ajuns la pretul cerut de POrsche pe 911 : 285k , eu deja am o masina apropiata ca performante de un hypercar : Koegnigsegg, Bugatti, Mclaren, etc. In prima instanta total corect ce ai zis. Acesta este atuul Porsche : calitate si rafinament. De astfel singura marca auto premium care utilizeaza motoare Boxer Flat N cilindrii. O marca cu o istorie si cu multe evenimente si competiti castigate la nivel mondial. Dar, eu sunt platit de Toyota sa le fac reclama nu ? Eu sunt @madalescu, @QAR7, @WJH, @MPT, si care te-o mai face pe tine sa te simti bine. Probabil vei zice ca tot eu sunt @mircea mester .
Off-topic: Interesante lucrarile baietilor . Ce parere ai ?
https://topcar-design.com/upload/gallery/big/p193bsv5o2lcm2m412111fk06uk5.jpg
https://topcar-design.com/upload/gallery/big/p193bsv5o21hl4i9k19rn1k711enh3.jpg
https://topcar-design.com/upload/gallery/big/a3ca4ecac5a1248a516d1ba358d70817.jpg
Interesant. In traducere libera : ''prostilor va vom momi in continuare cu abureli, asa cum stapanii momesc cainii cu oase'' . Lor chiar nu le este putin jena ? Au manarit fara absolut nici o rusine, au manipulat intreaga clasa de cumparatori dedicati lor, acum tot cu gandul la profit au ramas, in schimb calitatea au lasat-o pe ultimul lor.
PS: Bordul noului Tiguan din imagine ma duce cu gandul la bordul lui Hyundai i20 , seamana izbitor. E doar o observatie !
Se pare ca aversiunea fata de marcile germane este in ADN-ul multora, altfel nu se explica cum de am primit atatea voturi negative. Data ''aviatoare'' nu mai risc :)
@Scorpionul.negru
Un ''diesel'' preferat de mult pe o masina de clasa asta reflecta IQ-ul destul de scazut al unora. Nu te duci pe circuit cu un diesel.
Imi place Quattroporte, dar cand mi-l amintesc pe ''compatriotul'' nostru de din UK care a devenit viral pe YT, parerea se rastoarna brusc la 360 de grade iar BMW seria 7 imi place mai mult .
Mai bine ati prezenta cum unui Porsche 911 ii ''fierbe'' motorul dupa o linuta cu GT-R Alpha . E clara ''tehnica'' germana .
PS: Daca ar fii si romanii macar pe jumatate bogati ca cei din Rusia ...... dar aici singurele ''liniute'' se fac pe sosele publice ( fiind inexistent un asemenea loc special amenajat ) , iar masinile din dotarea romanilor sunt in general arfe de BMW-uri E39, ursuletz, pisicutz cu toba sparta sau un ''xenon'' ars dar care recupereaza pe proiectoare de ceata 3000 ca sa fie ''ciumeg'' .
Ultimele comentarii
208 in total