Feedback

Aproape neschimbat: Renault Clio primeşte un facelift minor, dar şi nivelul de echipare Initiale Paris

Publicat Luni, 13.06.2016
de Bogdan Mirică
Comenteaza 20
Aproape neschimbat: Renault Clio primeşte un facelift minor, dar şi nivelul de echipare Initiale Paris - Poza 1
Aproape neschimbat: Renault Clio primeşte un facelift minor, dar şi nivelul de echipare Initiale Paris - Poza 2
Aproape neschimbat: Renault Clio primeşte un facelift minor, dar şi nivelul de echipare Initiale Paris - Poza 2
Aproape neschimbat: Renault Clio primeşte un facelift minor, dar şi nivelul de echipare Initiale Paris - Poza 2
Aproape neschimbat: Renault Clio primeşte un facelift minor, dar şi nivelul de echipare Initiale Paris - Poza 2
Aproape neschimbat: Renault Clio primeşte un facelift minor, dar şi nivelul de echipare Initiale Paris - Poza 2
Aproape neschimbat: Renault Clio primeşte un facelift minor, dar şi nivelul de echipare Initiale Paris - Poza 2
Aproape neschimbat: Renault Clio primeşte un facelift minor, dar şi nivelul de echipare Initiale Paris - Poza 2
Aproape neschimbat: Renault Clio primeşte un facelift minor, dar şi nivelul de echipare Initiale Paris - Poza 2
Aproape neschimbat: Renault Clio primeşte un facelift minor, dar şi nivelul de echipare Initiale Paris - Poza 2
Aproape neschimbat: Renault Clio primeşte un facelift minor, dar şi nivelul de echipare Initiale Paris - Poza 2
Aproape neschimbat: Renault Clio primeşte un facelift minor, dar şi nivelul de echipare Initiale Paris - Poza 2
Aproape neschimbat: Renault Clio primeşte un facelift minor, dar şi nivelul de echipare Initiale Paris - Poza 2
Aproape neschimbat: Renault Clio primeşte un facelift minor, dar şi nivelul de echipare Initiale Paris - Poza 2
Renault Clio a primit un facelift fără schimbări majore, însă modelul francez va beneficia acum şi de nivelul de echipare Initiale Paris.

Prezent deja de o perioadă lungă pe piață, Renault Clio, modelul care a inaugurat noua față a modelelor Renault, primește un binemeritat facelift. Se întâmplă la fix 26 de ani de la debutul primei generații și la peste 13 milioane de exemplare vândute.

Comparativ cu designul din 2012, faceliftul adaugă o nouă grilă frontală, în mijlocul căreia logo-ul Renault rămâne la fel de mare și de bine centrat. Nu vor lipsi nici luminile LED diurne, care vor crea o nouă identitate modelului subcompact. Partea posterioară a primit și ea un spoiler ușor redesenat. Gama de culori de caroserie s-a lărgit și include acum nuanțele Intense Red, Titanium Grey, Pearlescent White și Iron Blue.

Nu a fost uitat nici interiorul, care beneficiază acum de materiale noi, dar și de un program de personalizare ceva mai complex. Habitaclul este presărat acum și cu inserții cromate cu un aspect mat și de plastic cu o granulație diferită. Nivelul tehnologic a fost și el îmbunătățit, pentru că noul Clio vine acum standard cu sistemul multimedia R&Go.

Esential 110 cai putere oferă dieselul 1.5 dCi instalat pe noul Clio.
120 de cai putere livrează motorul pe benzină 1.2 TCe, oferit acum și cu o cutie manuală.
Pentru nivelurile de echipare superioare există Media Nav Evolution (similar cu cel de pe modelele Dacia) și deja celebrul R-Link. De asemenea, noul Clio este primul model de segment B disponibil cu un sistem audio semnat de Bose. Pe lista noilor sisteme de siguranță se regăsesc senzori de parcare față și spate, cameră pentru marșarier, un asistent la parcare,

Sub capotă, cea mai importantă noutate o reprezintă introducerea bătrânului motor 1.5 dCi într-o variantă de 110 cai putere, asistată de o transmisie manuală cu șase trepte. Asemeni lui Captur, fratele său cu o gardă la sol ceva mai înălțată, noul Clo facelift beneficiază și el de motorul 1.2 TCe de 120 de cai putere, conectat acum la o cutie manuală, tot cu șase trepte. În total, noul Clio este disponibil cu 11 combinații de motoare și transmisii.

Renault Clio facelift va fi disponibil şi cu nivelul de echipare Initiale Paris, care include o culoare exclusivă gri cu finisaj metalic, volan îmbrăcat în piele Nappa, dar şi sistem audio Bose, lumini LED de zi Pure Vision şi asistentă la parcare. Echiparea va veni cu două motoare pe benzină (90 CP şi 120 CP) şi două unităţi diesel (90 CP şi 110 CP), iar transmisia este manuală sau automată EDC cu dublu ambreiaj. 


Comentarii (20)

  • LED-uri pe spate și câteva modificări minori în față. Nici nu avea nevoie de altceva mai mult.
    27 15
  • Arata mult mai bine!
    7 15
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Un model reusit!

    @Moldovean Volanul multifunctional de pe Megane era ideal. Majoritatea producatorilor de volum au si pe clasa mica aceleasi volane ca pe cea compacta si cea medie. Clio are un volan mai ca acum 6-7 ani, avand unele comenzi amplasate aiurea.
    12 26
  • Chiar daca nu sunt fanul marcilor franceze, trebuie sa recunosc ca Renault este in acest moment net superior prin modelele sale Grupului VW . Pana una alta,chiar presa germana de specialitate a recunoscut la testul cu Talisman ca la capitolul manevrabilitate, stabilitate pe viraje, Talisman cu 4control e net superior Passat, Superb, …deci e benchmarkul in clasa D din punctul asta de vedere.Si nu sunt fan Renault o spun cu mana pe inima.



    @Andy

    Dar Polo care nu are comenzi pe volan absolut deloc, cum are volanul ? Ca acum 50 de ani ? Ca doar in epoca auto antebelica nu exista asa ceva, nu ? Ferice de cel sarac cu duhul !
    23 35
  • hazard
    Renault superior VW? E rubrica de bancuri seci aici? Mai trage un loz...
    13 39
  • Costel
    Cine cumpara asa ceva ?! 11 variante de motoare dar toate slabe ca putere, nu sare de 120 CP...
    6 22
  • Parerea mea: Clio cu 208-ul PSA are de luptat in primul rind in scop de impunere (Franta adica, unde se vinde grosul ambelor modele), Polo-Fabia-Ibiza etc. fiind un target "european" la fel de important totusi.

    Clio - ca si alte Renault-uri recente - e suficient de fiabil si sta f. bine la capitolul "emotii" = design reusit, dar pacatuieste mai ales printr-un consum cu min. 10-15% mai mare comparativ cu 208-ul (si 5-10% vs. trioul VAG-TSI/TDI in conditii reale, nu "pe hartie'.)
    Zic asta fara dubii, fiindca absolut toate testele comparative o confirma - pentru toate motorizarile, egal daca diesel / benzina.
    35 26
  • Sergiu.Andrei
    Fratilor imi cer scuze, cand nu-mi iau pastilele mint si dezinformez mai ceva ca aia de la antena 3 sau fox news.Polo are comenzi pe volan de ani buni.
    8 23
  • INITIALEEEEE
    Intr-adevar Clio arata foarte bine. Tot ce-i mai lipsea era o "semnatura" nocturna. E dulce ca o cireasa pentru dulceata.
    23 14
  • @Kirotractor
    Nu stiu de unde ai scos-o pe asta cu consumul. Lasa generalismele.
    La ce motorizare te referi concret si cati km ai condus Clio? Personal sunt multumit de consum si o am de aproape 1 an.
    21 28
  • Capodopera pe langa nemtoaice.Daca renunta la turbo. darama scoala.
    17 16
  • @flavius +1 ca deobicei. Din pacate cei cu ochelari de cal aleg cu dosul ( ca sa ma exprim elegant ) nu cu mintea. Multi sunt in stare sa ofere 13 mii pe un Polo de 60 de cai lesinati fara comenzi volan si fara geamuri/oglinzi electrice, mai pe inteles dotari asemanatoare masinilor antebelice. Doar alea veneau fara comenzi vola, fara multe altele. Clio ofera inclusiv satelit comenzi volan dar si 75CP . Pt un fan si pasionat al marcilor japoneze, trebuie sa recunosc ca desi non-iubitor de marci franceze precum Renault, Clio chiar si-a asternut un loc in inima mea. As cumpara aceasta masina daca nu as fii fixit pe celebra uniforma business ( sedan ) .
    11 18
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • @Costelus

    Oh, dar o groaza de lume cumpara "asa ceva", mai Schumacher jr.
    E una dintre cele mai vandute masinute de clasa mica din Europa.
    Nu-ti este suficient 1.2 Tce 120 CP ? Nu te impiedica nimeni sa-ti cumperi 1.6 TCe 200 CP :) Variante slabe comparativ cu ce?
    Legat de consum, eu imi amintesc un test chiar din partea Automarket care demonstra ca acel consum din carte (consum f competitiv) poate fi atins in anumite cu conditii cu clio 1.2 tce (ca orice alta masina de altfel):

    http://www.automarket.ro/stiri/bucuresti-brasov-bucuresti-300-de-kilometri-de-test-la-consum-cu-renault-57615.html
    21 17
  • @...@Kirotractor: Vad ca trebuie sa-ti desenez :-) - uite deci doar unul din comparativele Clio-208 in care primul consuma-n medie 7,4 l/100 km, iar ultimul - doar 6,2 l/100 km.
    http://www.largus.fr/actualite-automobile/essai-comparatif-renault-clio-face-a-la-peugeot-208-duel-de-stars-7022384_p_2.html

    (Citat elocvent: "Pire, en ville, la Clio approche les 10 l/100 km, quand la 208 limite son débit à 8 l/100 km.") ...Inutil sa-ti si traduc, sper.

    In plus, absolut toate testele (mai cauta si singurel insa) constata calitatea superioara a trenului de rulare 208, cu o tinuta de drum implicit superioara lui Clio - care, desi mai lung decit 208-ul, nu ofera un spatiu interior mai mare, mai ales pentru pasagerii din spate.

    OK, Clio INCA se vinde mai bine - repet, in principal pe criteriul designului foarte reusit, nici n-am zis altceva - dar asta nu inseamna sa fim orbi apropo de alte date obiective.
    26 14
  • Design reusit sau nu, atat de bun este incat peste 3-4 ani va fi unul depasit si Renault va renunta la el. Asa cum face mereu cu fiecare model inlocuitor.
    5 12
  • Au renuntat la finisajul lucios de pe volan, ce bine! Se zgaria foarte usor si era inestetic. Am observat zgarieturi chiar si pe masini de showroom... Sper sa renunte la ornamentele lucioase si pe Kadjar si sa le inlocuiasca cu negru mat.
    12 8
  • Scrooge
    pentru Automarket.....am mai intrebat in trecut si incea intreb.....de ce comantarii absolut pertinente cu e al celui lui Sergiu. Andrei, chiar in favoarea modelului prezentat, dar cu multe manute rosii pentru ca sunt poate prea subiective sunt ascunse de un sistem de cenzura inutil ? Inca astept raspuns......desi nici in trebut nu l-am primit, chiar mi-a fost sters comentariul.
    6 8
  • hazard
    Caseta de directie defecta mai este standard la Clio sau e optionala?
    16 14
  • @Sergiu.Andrei
    Evident ca modelul din imagine e superior cu mult unui rahat de Polo ! Dar ca marca si ca modele existente in gama VW si Renault, Renault e praf la tot ! Nu prea ai ce lua de la ei.
    2 9
  • @hazard vw
    Inventiile tale sunt standard pe Automarket. Nimic nou.
    6 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru