• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Soxy

  • Membru din 25.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 720 in total
  • "If you have a competitive car and you win four or five consecutive races like Sebastian did last year in India, Japan, Singapore etc, you recover very quickly. If we are in the position to do that, we will find out very soon." declaratia Oficiala al lui Alonso, cel din motorsport suna a speculatie, dc a spus asa ceva a admis ca este invins ... nu-I fain e adevarat ca are nevoie si de noroc, dar dealungul a cei 61 de sezoane foarte putin campioni au castigat fara "un pic" de noroc
    Alonso: "Vettel trebuie să abandoneze pentru ca noi să avem şanse la titlu"
  • Cica adevaratii tifosi sunt doar acolo ... dute la gara!!!
    Ferrari admite că are nevoie de victorii pentru a lupta pentru titlu
  • cei de la SkySports stiu ceva :))) citit articolul de mai jos: http://www1.skysports.com/formula-1/news/22058/8890344/conclusions-from-the-belgian-gp Deci, ce poate F1 să facă cu privire la o problemă ca si Vettel? Acesta ar putea începe prin a accepta că nu Vettel este problema. Realitatea este in mod clar că rivalii Red Bull sunt sub-performante, inclusiv Ferrari, dar mai ales McLaren, a cărei regresie șocantă străluceste printr-un impresionant nivel de consistenta din partea Red Bull . Timp de patru ani au fost numărul unu printre echipele din F1 (putem merge înapoi pana la jumatatea anului 2009), era timpul lor in care realizarile lor au fost recunoscute în mod adecvat.
    Viitorul lui Raikkonen depinde de colaborarea dintre Lotus şi Renault
  • o părere interesantă de la BBC Hamilton in mod clar nu se bucură de dominația lui Vettel din F1 în ultimii ani, mai ales pentru că este absolut convins (în el însuși )că ar fi el care ar sărbători cursele castigătoare daca s-ar afla la volanul aceleiași mașini Cei doi au fost rivali prin 2005, când au concurat în Formula Trei iar Hamilton a câștigat Formula Euroseries, pe când Vettel a terminat doar pe locul cinci in acelasi sezon. Alonso nu are istorie comună cu el pentru a-si consolida convingerea că el l-ar putea invinge pe Vettel în aceeași mașină, dar e clar din unele lucruri pe care le-a spus de-a lungul anilor că si el crede la fel. Dacă unul dintre ei poate, desigur, este o problemă de conjunctură, și sunt aproape convins că nu vom avea șansa să aflăm, desi mai mult ca sigur oamenii care se uită la F1 le-ar plăcea să vadă
    Hamilton: "Red Bull şi Ferrari au fost prea rapizi"
  • citat BBC sports, adevărul crunt: Înainte de Marele Premiu al Belgiei, se vorbea despre modul în care Hamilton a ajuns o amenințare serioasă pentru poziția lui Vettel în fruntea clasamentului. După cursă, se pare că doar o serie catastrofală de ghinioane poate preveni germanul să castige al patrulea titlu.
    Vettel, precaut în privinţa şanselor la titlu. Alonso crede că a revenit în luptă
Pagina
12345...127128129...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C W204, Skoda Octavia II
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău