• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sumi7

  • Membru din 29.05.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 517 in total
  • Domnule Daniel Popescu, de ce am eu impresia ca imi stergeti din postari? Acum pe bune, dar cat timp sunt commuri rezonabile, strict pe subiect, fara conotatii si deviatii de la subiect, chiar credeti ca sunt postari care nu trebuie sa apara aici? Si daca ati observat sunt un utilizator inregistrat pe acest site, deci nu unul anonim. Sper sa aveti bunavointa sa-mi raspundeti chiar si cu un PM, doar aveti datele mele personale . Multumesc pentru profesionalism.
    Alonso: "Red Bull şi Mercedes merită să aibă succes, dar ne impulsionează şi pe noi"
  • Wtf, ce vorbiti voi aici? Ia privit aici: Ayrton Senna Ani in F1 1984-1994 Echipe Toleman Lotus McLaren Williams Starturi 162 Titluri 3 (1988, 1990, 1991) Victorii 41 Podiumuri 80 Pole positions 65 Tururi rapide 19 Puncte 610 Alain Prost: Ani in F1 1980-1991 1993 Echipe McLaren Renault Ferrari Williams Starturi 199 Titluri 4 (1985, 1986, 1989, 1993) Victorii 51 Podiumuri 106 Pole positions 33 Tururi rapide 41 Puncte 748.5 No offence, dar ati gresit comparatia.
    Mercedes: "Nu vom tolera niciun incident de cursă între Hamilton şi Rosberg"
  • Hmm, ar fi o optiune sa iasa din rahat!!
    Presă: Honda vrea să-i recruteze pe Vettel, Newey şi Horner pentru McLaren
  • Marketing incoace, marketing incolo un singur lucru este clar, inginerii de la ferrari de vre-o 4-5 ani se afla mereu cu un pas in urma leaderului fie vorba de RB sau Mercedes. Insusi James Allison recunoaste asta, iar cand sa-i ajunga din urma se termina anul sau se schimba ceva la regulament si incep totul de la zero. Evident, nu este de ajuns sa fi cel mai rapid pe circuit ca pilot trebuie sa si conlucrezi cu inginerii din padocuri ca nu numai din calculatoare se face un monopost fiabil, acest lucru au putut s-o faca perfect tandemul M Schumacher, J Todt si R Brawn, dar atunci a fost o alta era si o alta filozofie a tot ceea ce inseamna cursele de formula 1.
    Allison a identificat problema Ferrari: "Inginerii trebuie lăsaţi să-şi exprime creativitatea"
  • Nu stiu de ce nu cred eu proiectul Marco Mattiacci !! E clar ca Ferrari are nevoie mai mult decat de un marketing bun!
    Mattiacci anunţă schimbări majore la Ferrari şi noi recrutări de la rivali
Pagina
12345...102103104
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău