Domnule Daniel Popescu, de ce am eu impresia ca imi stergeti din postari?
Acum pe bune, dar cat timp sunt commuri rezonabile, strict pe subiect, fara conotatii si deviatii de la subiect, chiar credeti ca sunt postari care nu trebuie sa apara aici?
Si daca ati observat sunt un utilizator inregistrat pe acest site, deci nu unul anonim.
Sper sa aveti bunavointa sa-mi raspundeti chiar si cu un PM, doar aveti datele mele personale .
Multumesc pentru profesionalism.
Wtf, ce vorbiti voi aici? Ia privit aici:
Ayrton Senna
Ani in F1 1984-1994
Echipe Toleman
Lotus
McLaren
Williams
Starturi 162
Titluri 3
(1988, 1990, 1991)
Victorii 41
Podiumuri 80
Pole positions 65
Tururi rapide 19
Puncte 610
Alain Prost:
Ani in F1 1980-1991
1993
Echipe McLaren
Renault
Ferrari
Williams
Starturi 199
Titluri 4 (1985, 1986, 1989, 1993)
Victorii 51
Podiumuri 106
Pole positions 33
Tururi rapide 41
Puncte 748.5
No offence, dar ati gresit comparatia.
Marketing incoace, marketing incolo un singur lucru este clar, inginerii de la ferrari de vre-o 4-5 ani se afla mereu cu un pas in urma leaderului fie vorba de RB sau Mercedes. Insusi James Allison recunoaste asta, iar cand sa-i ajunga din urma se termina anul sau se schimba ceva la regulament si incep totul de la zero.
Evident, nu este de ajuns sa fi cel mai rapid pe circuit ca pilot trebuie sa si conlucrezi cu inginerii din padocuri ca nu numai din calculatoare se face un monopost fiabil, acest lucru au putut s-o faca perfect tandemul M Schumacher, J Todt si R Brawn, dar atunci a fost o alta era si o alta filozofie a tot ceea ce inseamna cursele de formula 1.
Ultimele comentarii
517 in total