Ps. Volanta,chit ca e cu masa dubla,trebuie sa tina min 400 000km daca nu are defecte ascunse sau nubse merge supturat cu masina sau opresti motorul fara sa apesi ambreiajul
@dan grec. Voiam sa caut pentru e39-ul pe care-l ai la avatar dar e destul de vechi,las aici pt un e60 din 2010,diesel. Un set de ambreiaj complet,las si codurile,300 951 933,este 670lei. E drept,o volanta e 1250 lei(2294001364). Daca e condusa corect,trebuie sa te tina un ambreiaj la o nemtoaica(la asiatice sunt cam firave) min 200 000km.Manopera e max 600 lei dar nu la reprezentanta(se schimba si usor ca e motorul montat longitudinal ). Acum,sa vedem cat costa un schimb de ulei la automata la acelasi bmw, de 3000lei cu aparat automat.Daca se mai si strica cutia automata...
@hunter. Sa-i nu ii victimizam pe nemtii care de min. 15 ani ne vand produse din ce in ce mai scumpe si cu o fiabilitate vai de mama ei de la an la an,din lacomia lor si nu din cauza normelor de poluare si a motoarelor mici si gatuite"Cat sa mai tot inovezi si sa tot invarti motoarele astea termice, incat de fiecare data sa mai poti veni cu ceva mai mult si mai mult ?" Mai e loc,nu inteleg,cand zic ca 1.o tsi are mai putini cai ca acum doi ani,repede cineva urla ca e vina normelor de poluare...oare Toyota yaris cum o fi reusit in 2020 sa scoata 261cai din 1.6l?La ei nu sunt aceleasi norme? honda are acum 130cp din 1000cmc,iese si la noxe si e mult mai ieftina si fiabila ca un vw.ps. o coaja de Fiat Tipo era vreo 10 000euro,nici gand 22000e. Si sa nu ne fraierim la nemti cu preturile lor care sunt DE La o anumita suma,poti dubla valoarea cu optiuni adaugate.
Ultimele comentarii
1519 in total