@someone23. In afara de ulei, mai intra la costuri si filtrul de ulei (care e toata partea de jos a cutiei zf,care e din plastic si se strange doar la dinamometrica intr-o anumita ordine ) plus priza electrica a cutiei (se sparge si pierde uleiul,la bmw e din plastic,la alte masini cu aceeasi cutie zf,nu). Alti bani,alta distractie in plus.PS. Evo stiu ca prinde destula viteza,dar in poza de profil vad c-a prins ceva viteza si Fordul1.6d(Fusion sau Fiesta).
In poze era normal sa apara cel in varianta de baza nu full,sa ne facem o idee ce primim.la 24 000euro. Motorul cat cutia de lapte vad c-a pierdut 5 cai,de la 115 a ajuns la 110. Rusinos in 2020 sa vinzi un diesel de 2.0l si doar 115cai(vrei mai mult,trebuie sa bifezi automata ca altfel nu ieseau cu ea la noxe) cand concurenta are motoare mai mici si mai puternice,defapt,toti au motoarele mai puternice ca cele din grupul vag innintervalul 1000cmc-2000cmc.De fiabilitate nu mai zic nimic,stiu toti cum sta treaba la ei.
@Kirotractor. Va multumesc pentru raspuns,traiam cu impresia gresita ca e mult mai scumpa masinuta,imi aduceam aminte deformat si da,155cai nu 140.Inseamna ca o sa aiba un pret competitiv raportat la alte masini,chiar ieri citeam ca un A3 chel de 1.5 incepe de pe la 28 000euro.
@someone. Aveti dreptate despre discutia automata-manuala. Unde mi se pare mie ca nu sunt pe aceeasu lungime de unda e la design"arata a broasca". Mie mi se pare(o sa imi pun oltenii in cap si nu numai),mi se para ca arata ca un carabus de balegar mai ales cand o vada in verdele asta tipator.
@nicule Ce te faci cu aia care au condus toate tipurile de automate si nu dau doi bani pe ele si prefera manualele? Care e problema ta ca imi place sa schimb viteza cand vreau eu,sa ii fac varf-calcai pe retrogradare,sa mestec in mamaliga mai pe intelesul tau.Ma amuza ca astia"bastanii" care isi permit automate,chitaie la service-uri cand li se strica ceva la cutie,si se strixa des,e plin Bucurestiul de serviceuri care repara acum automata,cred ca sunt zeci(inainte cunoasteam doar unul in Crangasi).ps nu uita sa schimbi uleiul la automata la 60000-80000,vezi ca daca e aparat de spalat cutia auto su schimbat automat uleiul din ea,dupa20 000km o sa inceapa sa iti smuceasca discret la schimbarea vitezelor mai alea cand e rece.
@Netam-nissan. Daca are "doar" manuala cu atat mai bine. Ultima oara cand m-am uitat la cat costa o Puma olteneasca,aia de 1.0 si 140 de cai cu pachetul sport, costa de la 27000e fara optiuni. Cred c-o sa sara de 35000e cu cateva optiuni bifate.
Ultimele comentarii
1519 in total