• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tavi.p

  • Membru din 16.07.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 27 in total
  • Dupa cum am zis, e vorba de confortul psihic pe care trebuie sa mi-l ofere masina personala. Nu poti hotari tu asta in locul meu, pentru oras urmeaza sa-mi ajunga o electrica (si da, stau la casa). Dar in momentul de fata nu sunt dispus sa stau sa-mi planific atat de temeinic traseul (planificare care poate suferi modificari). Sau sa iti dau alt exemplu, poate in ziua cand plec vreau sa fac un ocol, sa vizitez si altceva care poate pe traseu nu gasesc statie de incarcare rapida, ce fac in cazul asta? Deci nu e vorba de ramas in nu stiu ce epoca zici tu, e vorba ca in tara asta lucrurile nu permit a avea o masina full electrica ca masina principala si punct. Tin sa cred ca esti deschis la minte si intelegi asta.
    Volkswagen: “Suntem gata să depășim Tesla la producția de mașini electrice, dar și în cazul dezvoltării tehnologice”
  • @Edikk, fac in jur de 50km zilnic, iar la maxim 2 saptamani fac un drum in afara de 200km iar la maxim 2-3 luni fac si escapade mai lungi iar cand e de mers in concediu merg cu avionul, exceptand iarna cand plec la ski (in acest caz iese clar din discutie electrica ca masina principala). Intr-adevar, teoretic o electrica poate ar putea duce anumite escapade prin tara dar dispare confortul psihic pe care ar trebui sa ti-l ofere masina personala (cel putin la noi in tara din cauza lipsei statiilor rapide care in afara sunt cam la tot pasul). Deci imi mentin parerea ca o electrica momentan trebuie vazuta strict ca a doua masina la noi in tara. Dar astept acum sa imi ajunga si o electrica care sper ca in maxim 2 saptamani sa fie livrata
    Volkswagen: “Suntem gata să depășim Tesla la producția de mașini electrice, dar și în cazul dezvoltării tehnologice”
  • Mie imi pare ca va certati cam degeaba pentru ca rostul la majoritatea masinilor electrice actuale dintr-o gama de pret relativ rezonabila e strict circulatul in oras si pe distante relativ scurte. Mai ales in Romania astea trebuiesc vazute strict ca a doua masina, nicidecum ca masina principala pentru concedii, asta nu prea inteleg multi. Si da, sunt oameni care dau 20-25-30.000 pe o masina de oras. Exista variante si pentru cei ce vor masini electrice la 10-15.000, piata a ajuns destul de diversificata
    Volkswagen: “Suntem gata să depășim Tesla la producția de mașini electrice, dar și în cazul dezvoltării tehnologice”
  • Pare ceva cam multa inspiratie din grupul VAG, linia luminoasa a farurilor seamana foarte bine cu Urus iar stopurile aduc binisor a Polo
    Dacia Sandero: un nou teaser dezvăluie cum vor arăta farurile și stopurile noii generații
  • Din schite spatele si interiorul par ceva wow (chiar intr-un mod placut) pentru segmentul asta. In schimb, in opinia mea fata nu e asa reusita si pare o copie dupa EQC-ul de la Mercedes
    Primele teasere cu noua generație Hyundai Tucson: prezentarea oficială va avea loc în 15 septembrie
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Peugeot 3008, Mazda MX-30
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota Prius, Volkswagen Passat CC
  • MASINA LA CARE VISEZ Lexus LC500
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău