• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tavi.p

  • Membru din 16.07.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 27 in total
  • Mai trebuie tinut cont de un lucru, faptul ca Romania inca e o tara foarte slab pregatita pentru masinile electrice nu inseamna ca si celelalte tari sunt. In Olanda, Germania, Belgia sunt suficiente statii de incarcare la fiecare bloc. Deci nu e vorba vreounui producator ca lanseaza masini electrice si nea Gogu din Bucuresti sau oricare alt oras din tara nu are priza la scara blocului, e vina dezvoltarii acelei tari.
    Primele informații și imagini cu noul BMW i4, sedanul electric cu 590 km autonomie
  • Dar avem si unele din cele mai poluate orase din Europa, posibil si cel mai vechi parc auto european. Asa ca nu vad ce e rau prin subventionarea masinilor hibride si electrice mai ales pentru faptul ca puterea de cumparare in Romania e destul de mica. Ce as face altfel ar fi o limitare de pret pentru care acord bonusul asta, de exemplu sa se acorde pentru masini de maxim 40-50k euro.
    Primele detalii despre programul Rabla Plus 2021: valoarea bonusului pentru mașini electrice va rămâne la 45.000 de lei
  • Daca tehnic nu cred ca i se poate reprosa ceva la momentul actual, pe parte de design mi-e greu sa cred ca o poate considera cineva frumoasa. Muchiile alea din fata parca nu au nimic fluid si musculos in ele, parca au vrut sa concureze cybertruck-ul de la tesla doar ca nu asa exagerat
    Conceptul BMW iNext se transformă în modelul de serie iX: SUV-ul electric promite peste 500 de cai putere și autonomie de până la 600 de kilometri
  • @@X daca ofera o densitate de 5-8 ori mai mare decat a actualelor baterii nu e obligatoriu sa puna autonomie de 2000km pentru turisme, pretul banuiesc ca ar fi imens. Principalele avantaje le vad ca fiind scaderea in greutate a masinii si obtinerea a mai mult spatiu. Pachetele alea de baterii care pot oferi 2000km cel mai probabil vor fi oferite pentru tiruri, acum ramane de vazut si timpul de incarcare, oricum suna foarte bine. Cat despre masina din articol, va da peste nas concurentilor traditionali cu noua baterie, de Tesla sunt sigur ca au deja pregatit ceva echivalent si in momentul de fata trag de actuala tehnologie pentru profit.
    Primele informații despre SUV-ul electric Ioniq 5: autonomie de 800 de kilometri și încărcare completă în 20 de minute
  • Toti astia care va plangeti de puterea ei, v-ati uitat la cuplu? Ai 125 Nm disponibili instant, e mai mult decat 1.0 sce, cel mai probabil va avea o dinamica foarte apropiata daca nu chiar peste (clar la vitezele de oras) de 0.9 tce-ul de 90 cp. Pentru un om simplu care are nevoie strict de o masina pentru a se deplasa e strict ce trebuie.
    Dacia Spring, informații și imagini oficiale: prima Dacia electrică are autonomie urbană de aproape 300 de kilometri și se încarcă în mai puțin de o oră
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Peugeot 3008, Mazda MX-30
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota Prius, Volkswagen Passat CC
  • MASINA LA CARE VISEZ Lexus LC500
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău