Automarket.ro
  • Stiri
  • Test drive
  • Masini noi
  • Motorsport
  • Feedback
Login | Nu ai cont? Inscrie-te aici!

Tavi.p

  • Membru din 16.07.2020
  • Varsta 2021
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 26 in total
  • Pai si pana la urma unde e ideea de reducere a poluarii daca se pot face astfel de manevre? Producatorii care deja respecta normele oricum se straduiau dinainte sa faca motoare curate si economice.
    Renault respectă deja normele de emisii care vor intra în vigoare în 2021: francezii vor să vândă "credite de emisii" altor constructori
  • Nu stiu cat ati inteles voi din mesajul lui kiro dar eu vad in asa fel lucrurile: comisia europeana forteaza producatorii sa inainteze cu tehnologia electrica. Insa majoritatea producatorilor (europeni in special) sunt prinsi pe picior gresit si nu au disponibila tehnologia asta atat de repede. De suferit tot noi consumatorii vom avea cel mai mult pentru ca cel mai probabil producatorii vor grabi lucrurile si vor scoate masini electrice netestate suficient. Si stai sa vezi dupa rechemari peste rechemari si/sau functii neactivate de la startul productiei (vezi vw id3). Deci e posibil ca in urmatorii 5-10 ani, marii producatori sa fie nevoiti sa taie foarte mult din costuri(majoritatea au si inceput deja) pentru a putea sustine financiar aceasta schimbare rapida pentru ei - ca e clar ca vremea a electrificarii trebuia sa vina dar au fost lacomi si au tras de ce au avut cat s-a putut.
    #ElectricRomânia 2020, ziua 7: De la Timișoara la Sibiu pe autostradă. Zi în care am chinuit autonomiile electricelor din tur
  • @George E concurent pentru model S, nu 3. Cumva vad logica miscarea de a se lansa pe segmentul asta unde pot pune in aplicare toata tehnologia de care dispun, marja de pret pe care sunt clientii dispusi sa o plateasca e foarte larga in segmentul asta. Aici pot arata ca sunt in fata concurentei pe parte de platforma/sistem electric. Sa nu uitam ca si Tesla la inceput vindea doar Model S si roadster tocmai pentru a arata avansul tehnologic de care dispun, abia dupa ce si-au facut un renume si lumea a inceput sa auda si sa prinda incredere in ei au inceput sa intre si pe un segment de pret accesibil mai multor oameni. Plus de asta abia dupa aceasta perioada au putut sa armotieze o parte din costuri sa poata aduce tehnologia asta si pe modele mai accesibile
    Sedanul electric Lucid Air a fost prezentat: rivalul lui Tesla Model S are până la 1.080 de cai putere și autonomie de până la 827 de kilometri
  • Sigur nu e o eroare in text? "La final, coeficientul aerodinamic obținut este mai mic de 0.38." Mi se pare enorm 0.38
    Maserati a prezentat noul MC20: supercar-ul cu motor V6 de 630 CP are o viteză de top mai mare de 325 km/h
  • Dupa cum am zis, e vorba de confortul psihic pe care trebuie sa mi-l ofere masina personala. Nu poti hotari tu asta in locul meu, pentru oras urmeaza sa-mi ajunga o electrica (si da, stau la casa). Dar in momentul de fata nu sunt dispus sa stau sa-mi planific atat de temeinic traseul (planificare care poate suferi modificari). Sau sa iti dau alt exemplu, poate in ziua cand plec vreau sa fac un ocol, sa vizitez si altceva care poate pe traseu nu gasesc statie de incarcare rapida, ce fac in cazul asta? Deci nu e vorba de ramas in nu stiu ce epoca zici tu, e vorba ca in tara asta lucrurile nu permit a avea o masina full electrica ca masina principala si punct. Tin sa cred ca esti deschis la minte si intelegi asta.
    Volkswagen: “Suntem gata să depășim Tesla la producția de mașini electrice, dar și în cazul dezvoltării tehnologice”
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Peugeot 3008, Mazda MX-30
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota Prius, Volkswagen Passat CC
  • MASINA LA CARE VISEZ Lexus LC500
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2021 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău