• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tavi.p

  • Membru din 16.07.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 27 in total
  • Greu de crezut si surprinzator faptul ca Toyota doar prin Prius prime si foarte recent lansatul RAV4 prime ar fi adus 51% din vanzari. In schimb, ce plug-in are Lexus? Nici macar electricul de la UX nu cred ca a fost lansat pe piata europeana.
    Toyota și Lexus au vândut împreună peste 715.000 de mașini la nivel european, în primele 9 luni: 52% dintre clienți au ales hibrizi plug-in
  • Pai si pana la urma unde e ideea de reducere a poluarii daca se pot face astfel de manevre? Producatorii care deja respecta normele oricum se straduiau dinainte sa faca motoare curate si economice.
    Renault respectă deja normele de emisii care vor intra în vigoare în 2021: francezii vor să vândă "credite de emisii" altor constructori
  • Nu stiu cat ati inteles voi din mesajul lui kiro dar eu vad in asa fel lucrurile: comisia europeana forteaza producatorii sa inainteze cu tehnologia electrica. Insa majoritatea producatorilor (europeni in special) sunt prinsi pe picior gresit si nu au disponibila tehnologia asta atat de repede. De suferit tot noi consumatorii vom avea cel mai mult pentru ca cel mai probabil producatorii vor grabi lucrurile si vor scoate masini electrice netestate suficient. Si stai sa vezi dupa rechemari peste rechemari si/sau functii neactivate de la startul productiei (vezi vw id3). Deci e posibil ca in urmatorii 5-10 ani, marii producatori sa fie nevoiti sa taie foarte mult din costuri(majoritatea au si inceput deja) pentru a putea sustine financiar aceasta schimbare rapida pentru ei - ca e clar ca vremea a electrificarii trebuia sa vina dar au fost lacomi si au tras de ce au avut cat s-a putut.
    #ElectricRomânia 2020, ziua 7: De la Timișoara la Sibiu pe autostradă. Zi în care am chinuit autonomiile electricelor din tur
  • @George E concurent pentru model S, nu 3. Cumva vad logica miscarea de a se lansa pe segmentul asta unde pot pune in aplicare toata tehnologia de care dispun, marja de pret pe care sunt clientii dispusi sa o plateasca e foarte larga in segmentul asta. Aici pot arata ca sunt in fata concurentei pe parte de platforma/sistem electric. Sa nu uitam ca si Tesla la inceput vindea doar Model S si roadster tocmai pentru a arata avansul tehnologic de care dispun, abia dupa ce si-au facut un renume si lumea a inceput sa auda si sa prinda incredere in ei au inceput sa intre si pe un segment de pret accesibil mai multor oameni. Plus de asta abia dupa aceasta perioada au putut sa armotieze o parte din costuri sa poata aduce tehnologia asta si pe modele mai accesibile
    Sedanul electric Lucid Air a fost prezentat: rivalul lui Tesla Model S are până la 1.080 de cai putere și autonomie de până la 827 de kilometri
  • Sigur nu e o eroare in text? "La final, coeficientul aerodinamic obținut este mai mic de 0.38." Mi se pare enorm 0.38
    Maserati a prezentat noul MC20: supercar-ul cu motor V6 de 630 CP are o viteză de top mai mare de 325 km/h
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Peugeot 3008, Mazda MX-30
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota Prius, Volkswagen Passat CC
  • MASINA LA CARE VISEZ Lexus LC500
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău