• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tony_LPP

  • Membru din 11.03.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 166 in total
  • @ioi Cu considertaie, Unde ai mai vazut tu motor de 140CP pe clasa MINI non-premium ? Tripleta UP! au pana la 90CP. Tripleta PSA au pana la 70CP. In ceea ce priveste noul Picanto, are un interior neimaginat in aceasta clasa la acest moment.
    Miza pe oraș: noua generație Kia Picanto oferă un salt vizibil la nivel estetic și calitativ
  • @tu de sus A fost buna asta (y). Volkswagen primeste ceea ce merita.
    Volkswagen e-Golf facelift a sosit: autonomia electricei a crescut la 300 de kilometri
  • Ciudat cum doar la romani Mazda este premium. In America este doar o marca de buget precum Volkswagen si Ford. La ei doar Toyota, Hyundai, Honda, si Buick sunt considerate premium. CX-5 este OK, probabil cel mai ''fresh'' din segment. Daca multi laudau designul noului Peugeot 3008, se pare ca acum si-a gasit nasul odata cu venirea acestei noi generatii de la Mazda.
    Fast forward: Mazda CX-5 ajunge la a doua generație la doar 4 ani de la prezentarea primeia
  • Inca o poleiala marca Volkswagen. Nu doar ca incearca acoperirea oricarei urme de sarlatanie de dupa scandal, prin schimbarea strategiei intregii game de motoare, de la 1.4 s-a ajuns la 1.5 si tot asa. Volkswagen va platii scump pentru fiecare zar aruncat gresit, iar pentru ei responsabilitatea este precum un joc de alba-neagra, crezand ca sunt mai presus de orice, chiar decat Mercedes prin fostul lor slogan. Ceea ce nu stiue lume, este faptul ca Volkswagen nu ofera nici o pata premium asa cum declara mai marii oficiali, doar o iluzie a unor masini bine finisate economice si perfecte. Cei slabi de inger cad in aceasta capcana si cumpara Volkswagen la greu, iar cand isi dau seama ca au gresit alegerea este deja prea tarziu. Intorcandu-ma la subiect si la obiect. Golf 7 facelift, ramane in continuare aceeasi masina cu micile modificari care pierd patima sarlataniei dieselo-cotidiene, altfel nu-mi explic acceptiune de ''facelift'' la un model care ne-a oferit mai mereu generatii noi numerotate de la A la Z. Interiorul nu putea veni cu ceva nou, drept dovada i-au oferit ceea ce Golf-ul 7 nu oferea ~ un sistem multimedia nou facand apel la eliminarea butoanelor fizice dar si aparitia sistemului LCD care inlocuiesc vechile ceasuri, o banalitate care devine tot mai lipsita de consistenta cu cat apare pe scara larga la multe alte marci -modele de pe piata. Nici nu vreau sa ma gandesc in ce stare va fii acel LCD peste 6 ani de utilizare, drept dovada imi vine in minte primele telefoane cu touch screen care se blocau efectiv dupa 2 ani de utilizare .
    Volkswagen Golf 7 facelift a sosit: motor nou de 1.5 litri, recunoaștere a gesturilor și mai multă putere pentru GTI
  • Erata : Adica acelasi lucru se poate intampla cu oricare model de la producatori cu o asemenea solutie .
    Toyota Hilux, repetent la testul elanului: la 60 de km/h mașina e un pericol
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra sedan 2012, urmeaza achizitia noului model Astra
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi 3 sedan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo, Opel Insignia facelift & pre-facelift, Mazda 6 facelift 2015 , Mazda 6 pre-facelift 2013, Lexus IS 300 H F-Sport, Range Rover Evoque, Skoda Octavia 3 , VW Golf 7, Seat Leon, Honda Accord, Citroen C4 Cactus, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Segmentul A ( mini ) > Smart FourTwo, Toyota IQ, Toyota Aygo 2015, Renault Twingo 2015, Kia Picanto 2015, Chevrolet Spark,
    2. Segmentu B ( subcompact ) > Toyota Yaris HSD, Kia Rio, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift 4x4, Mazda 2 2015, Honda Jazz hybrid, Hyundai i20 2015
    3. Segmentul C a).sedan ( compact )> Hyundai Elantra, Toyota Corolla, Mazda 3 , Opel Astra, Honda Civic, Ford Focus
    4. b). hatchback - hothatch (compact ) > Mazda 3, VW Golf 7, Opel Astra, Honda Civic, Kia C'eed - Kia Pro C'eed GT, Mazda 3 MPS, Golf GTi, Honda Civic type R
    5. Segmentul D ( mediu )> Kia Optima, Opel Insignia, Honda Accord, Mazda 6 2015, Toyota Avensis 2015-2016, Ford Mondeo 2015
    6. Segmentul E ( executive ) > Cadillac CTS , Lexus GS , Jaguar XF 2015, Audi A6 2015
    7. Segmentul F ( Full-size )> Cadillac CT6, Lexus LS600HL, Jaguar XJ Ultimate, Bentley Mulsanne, Bentley Fliyng Spur, Mercedes S600
    8. Segmentul SUV B ( subcompact )> Nissan Juke, Honda HR-V 2016, Mazda CX-3, Opel Mokka
    9. Segmentul SUV C non-premium (compact ) > Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Toyota Rav4, Opel Antara, Honda CR-V 2015, Hyundai Tucson 2016/ ~premium (compact) > Lexus NX, Audi Q3
    10.
    11. ETC.
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău