• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tony_LPP

  • Membru din 11.03.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 166 in total
  • @LR, Eu nu am citit doar pasajul referitor la Saab, nici nu am bagat in seama comentariile marcate drept spam. Am citit aproape intreg topicul de pe acel link, apoi am aruncat o privire atenta pe un alt web-site strain unde specifica mai multe detalii despre modul de functionare al tehnologiei VC-T de la Nissan. Dupa care am zis ca-i cazul sa fac putina lumina pentru cei aflati in norul de ceata, care considera ca tehnologia este aceeasi cu cea semnata de Nissan. Cu consideratie,
    Nissan reinventează motorul pe benzină: japonezii au lansat primul propulsor turbo din lume cu raport variabil al compresiei
  • @Andi Si mai ales ''premium'' .Pai hai sa-i facem pe plac si lui Florian :)
    Acesta este noul Honda Civic: a 10-a generație a compactei nipone preia aproape integral liniile conceptului care a anunțat-o
  • @LR .Cu consideratie, probabil nu ai citit linkurile haterilor de sus de pe ''wikipedia''. Link care nu are nici o legatura cu tehnologia Nissan . O zi frumoasa !
    Nissan reinventează motorul pe benzină: japonezii au lansat primul propulsor turbo din lume cu raport variabil al compresiei
  • Unii sunt intr-un val de ceata si asociaza tehnologia compresiei variabile a celor de la Saab ca fiind aceeasi . Ei bine, nu este asa. Spre deosebire de prototipul celor de la SAAB, care dispunea de o chiulasa care-si schimba pozitia pentru a modifica raportul de compresie, tehnologia VCT dispune de un mecanism special care modifica pozitia bielei si pistonului in punctul extrem de sus, schimband unghiul sistemului multilink instalat pe axul arborelui cotit, poziţia celui din urma ne fiind schimbata. Astfel, asa cum zic japonezii raportul de compresie variaza de la 8:1 (pentru performante) pana la 14:1 (pentru eficienta). In rezultat propulsorul dezvolta 270 CP si 390 Nm, fiind cu 27% mai eficient decat un propulsor pe benzina conventional cu raport de compresie fix si la fel de eficient precum sunt propulsoarele diesel de 2.0 litri! Mai mult decat atat, noul 2.0 VC-T va avea un nivel de vibratii si sunet mai mici decat un propulsor conventional, fiind mai usor si mai compact. In concluzie japonezii fiind primii care au dezvoltat o astfel de inovatie. Nu pot decat sa felicit inginerii japonezi pentru aceasta initiativa pe care ceilalti producatori europeni o vor plagia peste cativa ani .
    Nissan reinventează motorul pe benzină: japonezii au lansat primul propulsor turbo din lume cu raport variabil al compresiei
  • @@Tony_LPP Cu consideratie, Nu-mi aduc aminte ca am comparat Renault cu Skoda. In sfarsit. Legat de consum, nu stiu ce sa spun, mergand destul de old school eu am scos 5,4% (motor aspirat 1.6 115cp pe benzina), in mediu extraurban. In carte consumul extraurban este de 5,1%, care din punctul meu de vedere este o diferenta nesemnificativa. Cel mai putin am scos 5%, in conditii de maxim 90 km/ora. frana de motor utilizata la greu, accelerari line, etc. In oras, vara cu A/C ''on'' de la punctul A la B unde trebuie sa tranzitez vreo 12km in mediul urban in conditii de trafic intens, consumul urban este de 9,1% ( pe fisa tehnica indica 8,4% ) Revenind la motorul 1.6 V16 de pe Megane ( probabil te referi la cel aspirat SCe ) de generatie noua , ma rog adica actualizat la standardul Euro 6 ( al meu fiind Euro 5 ) consumul va fii cu siguranta redus . Reamintesc ca un 1.2 TSI consuma si 10% in oras. Dar stim cu totii ca Volksawagen Group nu sta bine in priviinta emisiilor scazute in realitate, iar consumul astronomic este cauza emisiilor pe care ei au incercat sa le fenteze printr-o strategie bine studiata . Profesionalismul de care dau dovada in F1 este definit in modelele lor de performanta . Nu confirm doar eu asta. Ai auzit de Energy , tehnologia de varf cu care Renault a castigat 11 titluri de Campion ? Stiai ca azi gama de motoare Tce reprezinta sinteza Renault a peste un secol de istorie turbo ( 1902 Renault obtinea patentul pentru motorul supraalimentat ) ? Nu ai cum sa transpui experienta din F1 la masinile de serie zici ? Dar dezvoltarea in materie de reducere a greutatii, reducere a frictiunilor si control al racirilor, tot atatea atuuri pentru ameliorarea eficientei energetice a vehiculelor moderne fara a pierde din placearea condusului cum crezi ca s-a definit azi in modelele de serie ? @Coco, O analiza corecta din partea ta. Ma bucur ca esti primul care a inteles ceea ce am precizat. Intr-adevar politica reducerii de costuri este prioritatea VAG in materie de automobile. Doar ca altii nu inteleg acest sens si asocieaza marcile de volum din cadrul grupului ca fiind premium. Imi pare totusi rau de Audi ca impartasesc si ei politica de ''down quality'' pe care Volksvagen o aproba chiar si pe segmentul premium, pe modele de intrare construite doar ca scop de profit decat pentru a fi premium. As fii de acord daca politica de a pune un tip de suspensie pe motorizări mici ar scoate marca premium ( Audi ) din ecuatie si modele Grupului care sar de 12 mii euro pret cu TVA, cu toate ca nu as accepta nici pe UP! un astfel de tip de suspensie. Nu pe o marca care se respecta cu atata inversunare numai prin sloganul - ''automobilul'' si care considera ca acorda un mare simt de raspundere in fabricarea autovehiculelor sale. Este exclusa ideea ca persoanele cu ''posibilitati mai mici'' sa dea peste 25 mii euro pe un Passat ( care in mod neobisnuit ofera tot punte rigiga ) sau intr-un mod si mai neobisnuit sa dai peste 37 mii euro pe un model Audi dotat tot cu o suspensie low-cost. Nu ai posibilitati , nu dai peste 25.000 pe o masina noua. Cand te gandesti ca ''ai putine posibilitati'' singura masina noua pe care ti-o poti permite este maxim o Dacia Logan. In achizitia unei masini noi stau la baza trei factori importanti :1. sa ai zero datorii la banci , 2. sa ai imobilul tau de locuit achitat 3. sa ai de doua ori pretul masinii pentru a putea face fata diverselor costuri de mentenanta/intretinere , asigurare ,etc. Din pacate mentalitatea autohtona, aduce la cunostiinta faptul ca romanul prefera sa-si cheltuie ultimul banut pe ''ultimul ragnet'' de masina fara a se gandii la eventualele parti rele pe care il asteapta. Cu consideratie,
    În ciuda Dieselgate: Volkswagen rămâne lider mondial la vânzări după primele 6 luni ale anului. Toyota, afectată de probleme de producţie
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra sedan 2012, urmeaza achizitia noului model Astra
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi 3 sedan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo, Opel Insignia facelift & pre-facelift, Mazda 6 facelift 2015 , Mazda 6 pre-facelift 2013, Lexus IS 300 H F-Sport, Range Rover Evoque, Skoda Octavia 3 , VW Golf 7, Seat Leon, Honda Accord, Citroen C4 Cactus, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Segmentul A ( mini ) > Smart FourTwo, Toyota IQ, Toyota Aygo 2015, Renault Twingo 2015, Kia Picanto 2015, Chevrolet Spark,
    2. Segmentu B ( subcompact ) > Toyota Yaris HSD, Kia Rio, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift 4x4, Mazda 2 2015, Honda Jazz hybrid, Hyundai i20 2015
    3. Segmentul C a).sedan ( compact )> Hyundai Elantra, Toyota Corolla, Mazda 3 , Opel Astra, Honda Civic, Ford Focus
    4. b). hatchback - hothatch (compact ) > Mazda 3, VW Golf 7, Opel Astra, Honda Civic, Kia C'eed - Kia Pro C'eed GT, Mazda 3 MPS, Golf GTi, Honda Civic type R
    5. Segmentul D ( mediu )> Kia Optima, Opel Insignia, Honda Accord, Mazda 6 2015, Toyota Avensis 2015-2016, Ford Mondeo 2015
    6. Segmentul E ( executive ) > Cadillac CTS , Lexus GS , Jaguar XF 2015, Audi A6 2015
    7. Segmentul F ( Full-size )> Cadillac CT6, Lexus LS600HL, Jaguar XJ Ultimate, Bentley Mulsanne, Bentley Fliyng Spur, Mercedes S600
    8. Segmentul SUV B ( subcompact )> Nissan Juke, Honda HR-V 2016, Mazda CX-3, Opel Mokka
    9. Segmentul SUV C non-premium (compact ) > Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Toyota Rav4, Opel Antara, Honda CR-V 2015, Hyundai Tucson 2016/ ~premium (compact) > Lexus NX, Audi Q3
    10.
    11. ETC.
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău