• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tony_LPP

  • Membru din 11.03.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 166 in total
  • @@florian Nici eu nu sunt de acord cu abordarea lui ostentativ obsesiva, dar nu cred ca-i cazul sa blamam Volkswagen doar pentru ca are asemenea fani. Am vrut doar sa-i explic ca Volkswagen nu este premium cum afirma el. Drept urmare am ales ca elemplu ansamblul tehnic MQB, o ''inovatie'' cu care acest grup s-a laudat , dar cine a citit despre el, stie deja ca aceasta ''inovatie'' ii ajuta pe cei de la Volkswagen mult mai mult in reducerea costurilor decat au precizat chiar ei. Tinand cont ca platforma va fii modulabila pe oricare model al grupului obtinand totodata un impact pozitiv asupra reducerii de costuri dorite de acest grup , acum platforma va lasa loc de montarea fara probleme pe multe dintre modele ale grupului o suspensie ieftina . Fructific ideea : -Avantajele puntii rigide: ieftina si usor de intretinut. -Dezavantajele puntii rigide: influenteaza negativ dinamica si confortul la rulare . La Suspensia Multi-link sau independenta cum folosesc ceilalti producatori, lucrurile stau exact pe dos. Este o solutie extrem de costisitoare si complicata dar care face toti banii pentru felul in care imbunatateste comportamentul masinii la rulare. Nu sunt eu cel care spune asta, multi jurnalisti care au testat masini VAG cu punte rigida s-au plans de acest aspect. Avem pana acum pe : George Buhnici, Robert Adam, Adrian Dumitru, Radu , si multi altii care s-au plans de comportamentul rutier al puntii rigide. Probabil unii imi vor spune. Dar tu la masina ta nu ai tot o suspensie low-cost ? Recunosc, am o suspensie low-cost pe Opel Astra, iar Opel a recunoscut asta , dar care-i pretul unui Astra si care-i pretul unui model din grupul VAG ? Diferenta de pret este mult ridicata, iar daca aduc in ecuatie si Audi ( marca premium ) ceea ce nu o voi face pentru a evita comparatii, atunci pretul este considerabil mai mare la o masina care poarta doar sigla firmei premium, nu si componente cum era normal .
    În ciuda Dieselgate: Volkswagen rămâne lider mondial la vânzări după primele 6 luni ale anului. Toyota, afectată de probleme de producţie
  • Intre brand-urile japoneze Suzuki este cel mai slab cotata. Este o mare distanta intre Toyota, Honda, Mazda, Nissan si Suzuki. S Cross nu arata rau, însă nu vad de ce as alege aceasta mașina in detrimentul unui Juke, Captur sau CX-3 . Pretul începe de la un nivel destul de ridicat.
    Tratament de întinerire pentru Suzuki S-Cross: primele imagini oficiale cu noua față a crossover-ului
  • @Andy Era sa uit. Referitor la Renault-Nissan. In industria auto Renault este recunoscut ca un producator ce a inovat im mod constant. Daca ar fi sa ne raportam strict la motorizarile pe care producatorul francez le-a lansat, in decursul ultimelor decenii, nu putem sa afirmam ca motoarele lor, atat diesel, cat ai cele pe benzina, sunt slabe. Este important de stiut ca in Formula 1, Renault, este al doilea furnizor de motoare, dupa Ferarri, ca nr. de titluri castigate la activ. Ei au intrat tarziu in F1, in anii '70. Experienta din F1 o folosesc din plin, in prezent, pentru a oferi motorizari de top si pe masinile lor de serie, gen : Megane RS , Clio RS ( Gordini ) etc. Asadar, cu riscul de a deveni si eu iritant. Exista altii producatori care definesc mai bine sloganul ''automobilul'' decat Volkswagen Group.
    În ciuda Dieselgate: Volkswagen rămâne lider mondial la vânzări după primele 6 luni ale anului. Toyota, afectată de probleme de producţie
  • @inexorabil Cu consideratie si scuzele ulterioare pentru intervenienta in dialog Ai exclus Detroit Big Three, adica General Motors, Ford, and Chrysler (FCA US) .Pe plan European FCA un grup care progreseaza , iar spre dovada cei de la Fiat , desi au modele care nu-mi sunt pe plac sau pur si simplu nu toate modelele sunt potrivite pe gustul meu, se pricep de minune, cel putin in ultimii ani, sa lanseze masini fashion sau care fac referire la modelele lor, ce au facut istorie. Cazul modelului 500 este un foarte bun exemplu. De asemenea, 124 este un alt exemplu care va arata ca italienii au o foarte buna expertiza in acest sens. Atat 500, cat si 124 sunt masini cu o slaba utilitate, dar au acea aura de istorie automobilistica, pe care doar francezii o mai pot atinge. Fiat poate renaste prin intermediul acestor modele si ma bucur ca revin pe piata. Urmat apoi de Jeep cu noul sau model Renegade care pune accent pe latura europeana de SUV de oras. In final Chrysler, este in urma GM sau Ford in ceea ce priveste calitatea automobilelor sau avansul tehnologic, insa nu se poate spune despre masinile lor ca mai au consumuri chiar atat de ridicate ca in trecut. Este adevarat ca au motoare mai mari decat automobilele produse in Europa, dar si consumatorii au alte asteptari de la masinile pe care le cumpara. In afara de asta americanii au o intelegere relativ ciudata a claselor. O masina de clasa compacta in genul Golf sau Focus este considerata de clasa mica in US. De aici si tendintele diferitor tipuri de consumatori.
    În ciuda Dieselgate: Volkswagen rămâne lider mondial la vânzări după primele 6 luni ale anului. Toyota, afectată de probleme de producţie
  • @Andy Cu consideratie, Pai clasicul comportament autohton de a scoate in evidenta nivelul cunostintelor... Am vrut sa fiu sigur ca mesajul meu anterior a fost vizualizat de domnul '' Volkswagen premium cars'' . Este destul de stresant ca la orice articol intri sa citesti aceasta abordare ostentativ obsesiva : Volkswagen premium sau luxury. Efortul achizitiei unui automobil este mare. Oamenii se gandesc, in general, sa isi cumpere o masina de care sa se foloseasca fara a mai investi bani si timp dupa achizitie sau pentru a imbunatatii diverse lucruri cu care acesta nu vine dotat din fabrica, de exemplu. Nu am ajuns, inca, la nivelul la care sa avem in fata blocului o masina de concediu si una ca sa ne fataim prin oras. Din pacate, nu ne permitem cu totii aceasta ''modestie'', nu in Romania. Cu 20.000€ este logic, in Romania, sa achizitionam o masina CORECTA. Cand zic corecta automat intelegi sensul cuvantului . Iar acest sens al cuvantului nu este batut in cuie pe perete la Volkswagen ca un reper, din pacate pentru niste modele destul de ridicate ca costuri dar cu conjunctura low-cost. Imi pare rau ca ti-am umplut capul cu atatea clasificari, dar unii inteleg mai greu.
    În ciuda Dieselgate: Volkswagen rămâne lider mondial la vânzări după primele 6 luni ale anului. Toyota, afectată de probleme de producţie
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra sedan 2012, urmeaza achizitia noului model Astra
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi 3 sedan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo, Opel Insignia facelift & pre-facelift, Mazda 6 facelift 2015 , Mazda 6 pre-facelift 2013, Lexus IS 300 H F-Sport, Range Rover Evoque, Skoda Octavia 3 , VW Golf 7, Seat Leon, Honda Accord, Citroen C4 Cactus, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Segmentul A ( mini ) > Smart FourTwo, Toyota IQ, Toyota Aygo 2015, Renault Twingo 2015, Kia Picanto 2015, Chevrolet Spark,
    2. Segmentu B ( subcompact ) > Toyota Yaris HSD, Kia Rio, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift 4x4, Mazda 2 2015, Honda Jazz hybrid, Hyundai i20 2015
    3. Segmentul C a).sedan ( compact )> Hyundai Elantra, Toyota Corolla, Mazda 3 , Opel Astra, Honda Civic, Ford Focus
    4. b). hatchback - hothatch (compact ) > Mazda 3, VW Golf 7, Opel Astra, Honda Civic, Kia C'eed - Kia Pro C'eed GT, Mazda 3 MPS, Golf GTi, Honda Civic type R
    5. Segmentul D ( mediu )> Kia Optima, Opel Insignia, Honda Accord, Mazda 6 2015, Toyota Avensis 2015-2016, Ford Mondeo 2015
    6. Segmentul E ( executive ) > Cadillac CTS , Lexus GS , Jaguar XF 2015, Audi A6 2015
    7. Segmentul F ( Full-size )> Cadillac CT6, Lexus LS600HL, Jaguar XJ Ultimate, Bentley Mulsanne, Bentley Fliyng Spur, Mercedes S600
    8. Segmentul SUV B ( subcompact )> Nissan Juke, Honda HR-V 2016, Mazda CX-3, Opel Mokka
    9. Segmentul SUV C non-premium (compact ) > Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Toyota Rav4, Opel Antara, Honda CR-V 2015, Hyundai Tucson 2016/ ~premium (compact) > Lexus NX, Audi Q3
    10.
    11. ETC.
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău