• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tony_LPP

  • Membru din 11.03.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 166 in total
  • Initiativa eco : 10+ Masina: 10+ Feedback Politia Romana : NEGATIV - Mai mult de o trotineta electrica cu care sa se deplaseze nu ar merita. Fructific fraza : Nu sunt in slujba cetateanului, mai de graba contra lui atunci cand este cazul sa-l stoarca de ''ciubuci'' .
    Mașină nouă pentru Poliția Română: BMW i3 devine primul model electric folosit de forțele noastre de ordine
  • Un model care s-a dovedit de succes pe toata cariera sa de pre-facelift. Sa speram ca micile imbunatatiri au facut acest model mult mai bun, iar minusurile cu care schiopata au fost bifate si reanalizate de Renault Group pana la indreptarea lor cu plus. L-as clasifica ca pe un etalon langa Ford Fiesta, Mazda 2 si Peugeot 208 . Si-un ''off topic'' mic : Sper macar la acest articol sa fim scutiti de ''calitatile premium'' Volkswagen . Stiti voi cine ma bantuie in minte. :)
    Episodul doi
  • Volkswagen premium sau wannabe premium cars ? Reformulez ce am zis deja : Volkswagen nu a fost, nu este si nu va fii niciodata premium, pentru asta exista Audi care din pacate modele de intrare in gama pana la A6 ( limuzine ) si Q5 ( SUVs) sunt molipsite si ele de boala reducerii de costuri pe care Volksawgen Group si-a pus amprenta . Din nefericire pentru tine doar motorizarile ( de la Volkswagen ) Golf GTI, GTD si R ofera o suspensie spate multi-link , Passat B8 Bi-TDI si inca cateva modele cu motorizari ceva mai scumpe ofera multi-link. Restul ofera punte spate rigida, adica un ansamblu low-cost cu osie ca la caruta . Ansamblu pe care il ofera si Dacia pe Logan , Sandero, Dokker, etc . Kia-Hyundai ofera pe toata gama de motorizari o suspensie spate multi-link care este un salt tehnologic pe langa puntea rigida de la Volkswagen. Comparabil direct . Un Hyundai I30 va sta ca pe trasa pe curbe spre deosebire de un Golf 7 normal. Acelasi lucrul il spun si despre confort. Insa avantajul suspensiei cu punte rigida spate de la Volkswagen este faptul ca ofera posibilitatea unor costuri scazute de exploatare si mentenanta . Doar atat ! Ford ofera si el o suspensie multi-link sofistica pe langa Volkswagen, insa calitatea interioara este inferioara unui Volkswagen sau Hyundai . Marea pacalelea VAG este ca sunt singurii care nu au recunoscut asta. In ciuda in care si Opel si Renault folosesc punte rigida. Modelele cu punte rigida low cost sunt : Volkswagen Golf 7, Golf SportsVan, Passat B8 , Caddy , Tiguan Mk2, Touran II MPV, SEAT León Mk3, Škoda Octavia Mk3, Superb Mk3, SEAT Altea Mk2, iar cel mai rau e ca si Audi foloseste. De la o marca premium te-ai astepta numai la echipamente/subansamble premium , nu low-cost. Modele Audi care folosesc punte rigida low cost : Audi TT 2016 , Audi Q2, Audi, Q3, Audi A3 etc. Poate vad unii si altii cat de ''premium'' sunt masinile grupului care incearca fara nici o rusine chiar si dupa ce au fraudat sa ajunga pe primul loc la vanzari. Reamintesc: multe alte modele raportate la intreaga gama de motorizari precum : Ford, Hyundai, Kia, Toyota, Honda, Citroen etc vin cu o suspensie spate Multi-Link mult avansata fata de puntea rigida pe care o ofera Volkswagen Group pe modele de astfel destul de scumpe ca pret de achizitie. Nu vad o problema in a pune o punte rigida pe o masina low-cost precum Dacia, dar cand exista aceasta dotare tehnica pe un Vw Golf , VW Passat, Skoda Superb 3 , Audi Q3, Audi TT ale caror preturi nu pot fii argumentate drept low-cost, inteleg sa fie o problema destul de matura care imi confirma ca respectivele modele ascund si alte optiuni low-cost, poate chiar la capitolul longevitate mecanica. Intr-un final care sa ma faca pe mine un consumator pretentios sa renunt la achizitie. Si acum mentionez din comentariul lui @Florian de data trecuta : ''faptul ca pe modelele cu motoare slabe ( ca CP) se poate pune punte rigida pe spate nu este un lucru rau. Ce naiba sa faci cu o martoaga de motor avand multi-link?'' Unu la mana : Un Audi TT 2016 nu are o ''martoaga'' de motor atat de slab pe cum afirmi tu prin prisma atuului unei caroserii usoare ( 1.8 TSI 180 CP este cumva putin ? ) . Doi la mana : Un Audi TT este conceput pentru : sofer - placerea de a conduce si feedback-ul oferit de catre un ansamblu tehnic premium care din pacate nu este atat de premium si-n varianta de putere precizata ( lucru total deplasat ) . Trei la mana : Despre suspensia Multi-link nu se poate vorbi doar de performante, mai este vorba de rafinament, confort , etc. Patru la mana : Esti hater cumva ?
    În ciuda Dieselgate: Volkswagen rămâne lider mondial la vânzări după primele 6 luni ale anului. Toyota, afectată de probleme de producţie
  • @Florian.Anghelescu. Considera acest raspuns al meu ca fiind ultimul pentru tine. Volkswagen nu a fost, nu este si nici nu va fii niciodata premium, pentru asta exista Audi care din pacate modele de intrare in gama pana la A6 ( limuzine ) si Q5 ( SUVs) sunt molipsite si ele de boala reducerii de costuri pe care Volksawgen Group si-a pus amprenta . Din nefericire pentru tine doar motorizarile ( de la Volkswagen ) Golf GTI, GTD si R ofera o suspensie spate multi-link , Passat B8 Bi-TDI si inca cateva modele cu motorizari ceva mai scumpe ofera multi-link. Restul ofera punte spate rigida, adica un ansamblu low-cost cu osie ca la caruta . Ansamblu pe care il ofera si Dacia pe Logan , Sandero, Dokker, etc . Kia-Hyundai ofera pe toata gama de motorizari o suspensie spate multi-link care este un salt tehnologic pe langa puntea rigida de la Volkswagen. Comparabil direct . Un Hyundai I30 va sta ca pe trasa pe curbe spre deosebire de un Golf 7 normal. Acelasi lucrul il spun si despre confort. Insa avantajul suspensiei cu punte rigida spate de la Volkswagen este faptul ca ofera posibilitatea unor costuri scazute de exploatare si mentenanta . Doar atat ! Ford ofera si el o suspensie multi-link sofistica pe langa Volkswagen, insa calitatea interioara este inferioara unui Volkswagen sau Hyundai . Marea pacalelea VAG este ca sunt singurii care nu au recunoscut asta. In ciuda in care si Opel si Renault folosesc punte rigida. Modelele cu punte rigida low cost sunt : Volkswagen Golf 7, Golf SportsVan, Passat B8 , Caddy , Tiguan Mk2, Touran II MPV, SEAT León Mk3, Škoda Octavia Mk3, Superb Mk3, SEAT Altea Mk2, iar cel mai rau e ca si Audi foloseste. De la o marca premium te-ai astepta numai la echipamente/subansamble premium , nu low-cost. Modele Audi care folosesc punte rigida low cost : Audi TT 2016 , Audi Q2, Audi, Q3, Audi A3 etc.
    Tablou
  • @someone . Cuplul ala vine de la 1.750 rpm , mult mai sus fata de motorul CRDI de la Hyundai. Acum citind ultimul comentariu ma intreb daca nu cumva esti @Florian.Anghelescu , numai el spunea cat de ''premium'' este Volkswagen si ce ''suspensie'' are . Din pacate pentru o tine la acest capitol ai facut-o lata. Se vede clar ca ceea ce ai spus este o 'inventie 100%, altfel ai fii stiut : Unu la mana : Kia si Hyundai ofera pe toate versiunile de motorizari o punte spate multilink, chiar si Ford. Cat despre Volkswagen imi pare rau ca nu ai citit in presa faptul ca s-a mai scos la iveala o noua manipulare : Platforma MQB . Ce este platforma MQB ? Pai venea ca o ''mare inovatie'' de-a lor care putea fii modulabila pentru diverse modele ale grupului. Problema vine la pachet cu faptul ca Volkswagen Group acum poate instala pe toate modelele inclusiv Audi o ssupensie spate low-cost , adica punte spate low-cost cu brat tras si punte rigida intre cele doua axe ca la Dacia Logan , respectiv 1300 . Stiai asta ? Doi la mana: Toate masinile , in afara de Ford Ranger si alte cateva, au directie electrica ( care intr-adevar sunt lipsite de feedback fata de una hidraulica ) .
    Tablou
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra sedan 2012, urmeaza achizitia noului model Astra
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi 3 sedan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo, Opel Insignia facelift & pre-facelift, Mazda 6 facelift 2015 , Mazda 6 pre-facelift 2013, Lexus IS 300 H F-Sport, Range Rover Evoque, Skoda Octavia 3 , VW Golf 7, Seat Leon, Honda Accord, Citroen C4 Cactus, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Segmentul A ( mini ) > Smart FourTwo, Toyota IQ, Toyota Aygo 2015, Renault Twingo 2015, Kia Picanto 2015, Chevrolet Spark,
    2. Segmentu B ( subcompact ) > Toyota Yaris HSD, Kia Rio, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift 4x4, Mazda 2 2015, Honda Jazz hybrid, Hyundai i20 2015
    3. Segmentul C a).sedan ( compact )> Hyundai Elantra, Toyota Corolla, Mazda 3 , Opel Astra, Honda Civic, Ford Focus
    4. b). hatchback - hothatch (compact ) > Mazda 3, VW Golf 7, Opel Astra, Honda Civic, Kia C'eed - Kia Pro C'eed GT, Mazda 3 MPS, Golf GTi, Honda Civic type R
    5. Segmentul D ( mediu )> Kia Optima, Opel Insignia, Honda Accord, Mazda 6 2015, Toyota Avensis 2015-2016, Ford Mondeo 2015
    6. Segmentul E ( executive ) > Cadillac CTS , Lexus GS , Jaguar XF 2015, Audi A6 2015
    7. Segmentul F ( Full-size )> Cadillac CT6, Lexus LS600HL, Jaguar XJ Ultimate, Bentley Mulsanne, Bentley Fliyng Spur, Mercedes S600
    8. Segmentul SUV B ( subcompact )> Nissan Juke, Honda HR-V 2016, Mazda CX-3, Opel Mokka
    9. Segmentul SUV C non-premium (compact ) > Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Toyota Rav4, Opel Antara, Honda CR-V 2015, Hyundai Tucson 2016/ ~premium (compact) > Lexus NX, Audi Q3
    10.
    11. ETC.
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău