• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tony_LPP

  • Membru din 11.03.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 166 in total
  • @someone 260Nm la 136CP este mai mult decat normal pt aceasta versiune de putere. La un 2.0 150 CP cuplul e de 350Nm. Eu as alege 1.6 benzina pentru deplasarile urbane.
    Tablou
  • @Coco Care celelate modele Daewoo ? Daewoo Statesman, Magnus, Nubira 2 , Tacuma , Gentra sunt modele care costa chiar si peste 4 mii SH . Tichetul rabla valoreaza doar 1.400 euro.
    Programul Rabla se reia în 18 iulie: 2.000 de tichete suplimentare pentru persoane fizice
  • @Scorpionul.negru . Cu consideratie, te-as sfatui sa eviti polemicile cu haterii. De cand posteaza pe site, tot incearca sa scormoneasca in gunoaiele marca Volkswagen Group ''amintind'' tuturor cat de ''quality'' este Volkswagen. PS : Ca tot veni vorba de Dacia Logan, am sa-i amintesc amicului ca in februarie 2016 multiple publicatii auto au scos la iveala o noua manipulare By VAG. Platforma MQB este o mare teapa, iar 80% din totalul masinilor lor dotate cu aceasta platforma folosesc punte spate low-cost cu brat tras si punte rigida intre cele doua axe , exact ca la Dacia Logan, ca tot s-a dat ca exemplu la o stire unde nu trebuia sa apara. Spre marea ta dezamagire, Espero folosea McPherson cu roti intependente care permitea un control mai precis al miscarilor rotii , absoarbe socurile, vibratiile si creste confortul .Acest tip de suspensie este folosit si in prezent chiar si pe masini premium. De exemplu si BMW Seria 7 ( modelul anterior nu stiu cel de acum ) , doar ca la el este amplasata pe roti prin 2 subansambluri de aluminiu si de asemenea legaturi de aluminiu. In axa frontala suspensia e McPherson, in spate axa e un paralelogram. Dar optional putea avea suspensie pneumatica.
    Programul Rabla se reia în 18 iulie: 2.000 de tichete suplimentare pentru persoane fizice
  • Poate dam abureala ecologiei de-o parte si devenim pragmatici. Era limpede si pentru un om neinstruit ca diesel-ul e orice numai sanatos si prieten cu mediul nu. Daca cineva mai are inca dubii sa incerce sa stea 10 minute in spatele unei masini pe benzina la ralanti, apoi sa incerce acelasi lucru si in spatele un diesel euro 6 cu scr si ad-blue - sa vedem cat rezista. Abuzul de diesel - motoare pe care apropo socialista Hidalgo vrea sa le interzica in Paris in urmatorii 4 ani. - abuzul de diesel a fost posibil si prin complicitatea Uniunii Europene, un reglementator incapabil si corupt care printr-un mecanism la fel de simplist si tamp ca si taxa lui Motocicleanu a crezut ca poate manipula piata in directia dorita. Treaba a si functionat cativa ani, apoi back-firing-ul a fost inevitabil, iar situatia in care am ajuns e ingrijoratoare. Ca sa o luam de la inceput, ar trebui sa iasa in fata multi si sa recunoasca ca au mintit, dar asta nu se va intampla.
    Gata cu păcălelile? UE pregăteşte noi proceduri pentru teste şi limite mai dure pentru emisii începând din 2017
  • Am citit si cazul Suzuki in aste' zile mai pe larg. Luand laolalta Suzuki si Mitsubishi, vom observa ca aceste trucaje de consum sunt omniprezente la toti producatori ( cu exceptia celor doi niponi care au trucat cel mult doar la ei ''acasa'' ) dat fiind asa cum s-a specificat in presa, vis a vis de Suzuki : ''fabrica Sagara din Japonia unde efectuează testele este afectată frecvent de o vreme capricioasă care nu permite realizarea evaluărilor în condiţii optime, motiv pentru care a apelat la datele obţinute anterior în tunelul de vânt'' . Sunt impotriva orice inseamna minciuna si manipulare, dar cazul Volkswagen este unul mult complicat . Ei au calcat in picioare cerintele legislatiei prin folosirea unui ''soft'' . Evident, un termen gresit sa-i spunem ''soft'' de sine statator ca doar nu este un programel separat, ci este pur si simplu un set de parametri cu care motorul functioneaza in anumite situatii (si o situatie era definita pentru probele de stand de emisii).. Computerele masinii analizeaza, in mers, mai multi parametri si in functie de valorile inregistrate poate modifica functionarea diverselor subansamble pe care le poate controla. Asta consider eu o minciuna mult mai grava fata de cele cateva modele vandute doar in Japonia de la marci precum Mitsubishi sau Suzuki. In cadrul presei auto, nu s-a discutat ca cei doi ar fi folosit o astfel de strategie complicata de fraudare ca in cazul Volkswagen Group. Intr-o alta ordine de idei, chiar ieri citisem un subiect din presa unde spunea ca Volkswagen va plati peste 60 milioane euro directorilor, in ciuda pierderilor record afisate de companie . Declinul este din ce in ce mai proeminent . De astfel cazul Opel il consider unul la fel de infim ca si Suzuki / Mitsubishi. Niciunul nu a manipulat atat de grav precum Volkswagen Group.
    După Mitsubishi, potopul: Suzuki a trucat testele de consum de carburant în Japonia: "Am folosit altă metodă decât cea oficială"
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra sedan 2012, urmeaza achizitia noului model Astra
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Audi 3 sedan, Skoda Rapid, Chevrolet Aveo, Opel Insignia facelift & pre-facelift, Mazda 6 facelift 2015 , Mazda 6 pre-facelift 2013, Lexus IS 300 H F-Sport, Range Rover Evoque, Skoda Octavia 3 , VW Golf 7, Seat Leon, Honda Accord, Citroen C4 Cactus, etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Segmentul A ( mini ) > Smart FourTwo, Toyota IQ, Toyota Aygo 2015, Renault Twingo 2015, Kia Picanto 2015, Chevrolet Spark,
    2. Segmentu B ( subcompact ) > Toyota Yaris HSD, Kia Rio, Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift 4x4, Mazda 2 2015, Honda Jazz hybrid, Hyundai i20 2015
    3. Segmentul C a).sedan ( compact )> Hyundai Elantra, Toyota Corolla, Mazda 3 , Opel Astra, Honda Civic, Ford Focus
    4. b). hatchback - hothatch (compact ) > Mazda 3, VW Golf 7, Opel Astra, Honda Civic, Kia C'eed - Kia Pro C'eed GT, Mazda 3 MPS, Golf GTi, Honda Civic type R
    5. Segmentul D ( mediu )> Kia Optima, Opel Insignia, Honda Accord, Mazda 6 2015, Toyota Avensis 2015-2016, Ford Mondeo 2015
    6. Segmentul E ( executive ) > Cadillac CTS , Lexus GS , Jaguar XF 2015, Audi A6 2015
    7. Segmentul F ( Full-size )> Cadillac CT6, Lexus LS600HL, Jaguar XJ Ultimate, Bentley Mulsanne, Bentley Fliyng Spur, Mercedes S600
    8. Segmentul SUV B ( subcompact )> Nissan Juke, Honda HR-V 2016, Mazda CX-3, Opel Mokka
    9. Segmentul SUV C non-premium (compact ) > Mazda CX-5, Nissan Qashqai, Toyota Rav4, Opel Antara, Honda CR-V 2015, Hyundai Tucson 2016/ ~premium (compact) > Lexus NX, Audi Q3
    10.
    11. ETC.
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău